Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Çelme en yakınından gelince düştüğüne yanmıyorsun düşürene yandığın kadar ..
cinitas

cinitas

@cinitas Etkin Üye
ŞairYazar
  • 5 Mart 2007'den beri üye

Şiir Yorumları

cinitas
@cinitas
25 Mart 2008 Salı 16:26:01
Ben bedenime dargımım
Barışmak istemem artık
Gitmek istiyorum
Çıkmak istiyorum
Dönüşü olmayan o yolculuğa..

emeğine sağlık.şiir konusunu bize hissettirdi adeta.tebrikler
Bilmiyorum, @sadewo
25.3.2008 15:45:02
cinitas
@cinitas
25 Mart 2008 Salı 14:45:40
geriye bakmayacağımızı her defasında söyleriz.ama uygulamada pek başarılı olduğumuz söylenemez.tebrikler şair.çok güzeldi.
Yolcu, @cemrece
25.3.2008 14:30:48
cinitas
@cinitas
25 Mart 2008 Salı 14:43:33
Dile tat almayı, meyveye tadı
Verenin Rezzaktır Rahman dır adı
Her an dilimizden düşmesin yadı
Şükür makamında kalp kılar karar
Sorular kalpteki buzları kırar

yolumuza ışık tutacak dizelerdi.tebrikler saygıyla
cinitas
@cinitas
25 Mart 2008 Salı 13:58:35
kaleminiz daim olsun.çok güzeldi.tebrikler
cinitas
@cinitas
25 Mart 2008 Salı 13:54:26
şiirleriniz çoğrafyamızın o güzel tadını taşıyor.tebrikler saygılar sunarım.
cinitas
@cinitas
25 Mart 2008 Salı 12:54:04
Devletin her yerine bulaştırdılar pasak
Nereye baksan örgüt, nereye baksan çete
Zengine her şey serbest, fakire her şey yasak
çok güzeldi.şair.ama biraz da çözüm bizde gibi.biz onları o mevkilere getirdik.saygıyla
cinitas
@cinitas
25 Mart 2008 Salı 12:49:36
evet bence de nefse zulüm edilmeden kazanılmaz hürriyet.tebriler güzeldi.saygılar
cinitas
@cinitas
25 Mart 2008 Salı 12:30:15
başarılar dilerim.
Helal olsun sana, @Aşk_Perisi
25.3.2008 11:03:18
cinitas
@cinitas
25 Mart 2008 Salı 12:27:59
Kara günün kara dostu,
Tut ellerimi,
Işığımı yak.
Sende söndürme.
Günüm akpak olsun,
Pakça ellerinde.
Sev beni sorgusuzca,
Ama gölge etme önümde.

çok keyif aldım okumaktan.kısa ve hoş bir şiir.tebrikler
Dost'a, @NERİMAN
25.3.2008 12:04:32
cinitas
@cinitas
25 Mart 2008 Salı 12:25:45
Şimdi ağrılı bir şiirdir, gecede gözlerin
Aşkın kitaplarda yaşandığını sanıp
Kara gözlerinin karasına aldandım.
Kalemin siyah ucunu yâr, sana biledim.

kutlarım çok güzel bir şiirdi.saygılar
Kalemin siyah ucu, @çigdem
25.3.2008 12:18:54
cinitas
@cinitas
25 Mart 2008 Salı 12:24:56
Gülen yüz kaçar,yalnız kalırsın,
Bak,çiğ yemedin ne utanırsın,
Sen Kul’sun,çileden ders alırsın,
Dost varmı,anlarsın,düşmeye gör..

Bugün banadır,yarın sanadır,
Uyan,iyi kötü yan yanadır,
Bazen malsa,bazen canadır,
Dost varmı,anlarsın,düşmeye...

Dost varmı, @karadereli
25.3.2008 11:55:24
cinitas
@cinitas
25 Mart 2008 Salı 10:34:11
gidiyorum
-güneş gözlüm-
yalnızlığım çağırıyor beni
beslerim kendimi akşamın kovuğunda
belki bir dalga atar beni kıyılarına
hep demlenir çayımın buharı

kal deseydin
kalırdım kuğulu parkında
OKUDUM ALKIŞLADIM ÇOK GÜZELDİ.TEBRİKLER
........., @lacivertiğnedenlik
25.3.2008 10:12:41
cinitas
@cinitas
25 Mart 2008 Salı 10:33:25
Bakıyordu gözlerin,
Gözlerimin içine.
Söylemedin ki sevdiğini
Nereden bileyim
Meyil verdiğini bilseydim
Ben`de severdim seni...

Aşık olduğunu demedin ki bana
Sevdalı olduğunu nasıl bilirdim.
Naz yapıp duruyordun karşımda
Beni sevdiğini b...

cinitas
@cinitas
25 Mart 2008 Salı 10:30:55
Geçmişteki kırgınlığımı rafa kaldırdım
Çocukluk saf temiz duyguları yeniden canlandırdın
Hissettirdiklerin / Söyleyemediğin kaybediyorsun
Sana olan hislerimi açıklayamıyorum
HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN.TEBRİKLER ÇOK GÜZELDİ.SAYGIYLA
İki kelimeyi esirgemesen, @kalkan
25.3.2008 10:00:23
cinitas
@cinitas
25 Mart 2008 Salı 10:30:06
vurdukça yokuş aşağı
ıslak saçlarına tutunup
yakınına ilişsem
dünden kalan bir anı olup
tam nerede kalmışsam...

yolun sonuyum
susmaktan yoruldum...
KUTLARIM ÇOK GÜZELDİ.
Susmaktan yoruldum..., @suskunum
25.3.2008 09:59:16
cinitas
@cinitas
25 Mart 2008 Salı 10:29:38
Alı al yaptım,
Kara çaldım saçlarına
Yeşile döndü gözlerin.
Fırçalar seni çizdi.
Kıskandı aynalar endamını.
Tuvaller yetmedi
Gülüşüne.
Parmaklarım dolaştı üstünde
Usul usul
Bir öpücük kondurdum
Dudağına
UTANDIM…
TEBRİKLER HOCAM ÇOK GÜZEL...

Kapı kolları, @RABATLI
25.3.2008 09:58:16
cinitas
@cinitas
25 Mart 2008 Salı 10:29:02
Düş
Giyinmiş geceliğini uykulara gitmekte
Etek salınımları küreklere takılı
Raks sız
Yüzeysel
Öylesine sâde
Ne bir ses
Ne bir iz
Dalgasız
Çırpıntısız alâlâde...
ÇOK BEĞENİYLE OKUDUM TEBRİKLER
cinitas
@cinitas
25 Mart 2008 Salı 10:27:24
bunlar turan bayburt tun çilesi
ölümden başka yok ötesi
insanlık yok olmuş bulunmaz çaresi
insanca yaşamak öldümü dostlar
KUTLARIM ÇOK GÜZEL DİZELERDİ.
İnsanca yaşamak, @turanbayburt
24.3.2008 10:59:58
cinitas
@cinitas
25 Mart 2008 Salı 10:25:17
ÇOK GÜZELDİ.KUTLARIM SAYGIYLA
Gazeteler yazmaz, @çigdem
24.3.2008 17:08:04
cinitas
@cinitas
25 Mart 2008 Salı 10:14:08
TEBRİKLER PAYLAŞIM İÇİN SEVGİLİ DOST.ELİNE SAĞLIK.
Tahta tabaklar, @semihcik
25.3.2008 00:27:26
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
68.787
Şiir Okunma
896.060
Yazı Okunma
66.964
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL