Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Çelme en yakınından gelince düştüğüne yanmıyorsun düşürene yandığın kadar ..
cinitas

cinitas

@cinitas Etkin Üye
ŞairYazar
  • 5 Mart 2007'den beri üye

Şiir Yorumları

cinitas
@cinitas
1 Nisan 2008 Salı 22:52:40
Laf ile olmaz,icraat gerek
Lisan’ı hale,icabet gerek
Madde ile kul,yapıdır sana
Harfiyat hazır,ibadet gerek

ÇOK HAKLISIN DİZELERİNDE.TEBRİKLER DOST.GÜZELDİ.
Kalem, @semihcik
1.4.2008 18:42:15
cinitas
@cinitas
1 Nisan 2008 Salı 22:50:55
KUTLARIM ÇOK GÜZEL ÇALIŞMA.TEBRİKLER
# gönülsüz #, @erdalca1980
28.3.2008 21:04:47
cinitas
@cinitas
1 Nisan 2008 Salı 22:49:20
KURDELA YAKIŞMIŞ.TEBRİKLER SAYGIYLA
Sevda kırıntıları, @Duhaheek
29.3.2008 13:30:05
cinitas
@cinitas
1 Nisan 2008 Salı 22:46:03
Hicranla dolu dizelerimde,
Yanlızlığın senfonisiyle hecelediğim
G....
HARFLERİ İMHA EDİYORUM
GÜZEL BİR ŞİİR.TEBRİKLER
cinitas
@cinitas
1 Nisan 2008 Salı 22:44:18
Sensizliği tam ortasından vurdum
İmkansızlıkları kurşuna dizdim
Ötesi yok yoluna canımı koydum
Ya canımda kalacaksın
Ya da! ! !
Canımı alacaksın…

SAHİ SEN GİTMİŞ MİYDİN… ?
ÇOK ÇOK BEĞENDİM.TEBRİKLER
Gitmedin ki....., @Hamiyet Göz
30.3.2008 23:08:40
cinitas
@cinitas
1 Nisan 2008 Salı 22:42:47
Sana dair bir şeyler yazılıyorsa hala
Kalemin ve kağıdın hatırındandır
Şarkılar seni çalıyorsa her gece
Bilesin ki edebi hatırdandır…
KUTLARIM ÇOK GÜZELDİ.TEBRİKLER
Edebi hatır, @Abdulkadir MERT
31.3.2008 11:30:57
cinitas
@cinitas
1 Nisan 2008 Salı 22:29:00
KALEMİNİZ DAİM OLSUN GÜZEL DİZELERDİ.TEBRİKLER
cinitas
@cinitas
1 Nisan 2008 Salı 22:17:59
Nimeti bölüştü hiç oldu payı
Derdini saymaya yetmedi sayı
Sırtında taşıdı koca dünyayı
Çilelerle yüklü geçiyor ömrüm.
KARDEŞİM ÖMRÜMÜZ ÇİLELERLE GEÇİYOR AMA NE YAPALIM YAZGI BU.TEBRİKLER ÇOK GÜZELDİ
cinitas
@cinitas
1 Nisan 2008 Salı 22:15:34
Ne yazsa kalemim,duyulmaz sesim.
Sensin şu dünyada arzum,hevesim.
Eline geçerse bir yırtık resim,
Bakınca kendine çatıver gitsin.
ŞİİR MÜKEMMELDİ.KURDELASI DA ÇOK YAKIŞMIŞ.TEBRİKLER
cinitas
@cinitas
1 Nisan 2008 Salı 22:08:23
Kopsun dünya neyleyeyim gelmeyeceksen
Son sözümü söyleyeyim dinleyeceksen
Kaçma benden,söyle bana duygularını
Ya hiç gelme,ya geri gel sen de sev beni
GÜZEL BİR ŞİİR.TÜRKÜ TADINDA .TEBRİKLER
**sam yeli**, @irfankocak
30.3.2008 07:36:42
cinitas
@cinitas
1 Nisan 2008 Salı 22:03:34
Resimlerde asılı kalmasın bakışlarım
Kurşun olup geçmesin yokluğun
Bırakmasın boş kovanın ciğerimde
Hapsolduğum cehennemin kapısını
Varlığınla açayım
GÜZEL DİZELERDİ.ŞEV.TEBRİKLER SAYGIYLA
Gelsen, @şev
29.3.2008 04:14:50
cinitas
@cinitas
1 Nisan 2008 Salı 21:59:24
YİNE ÇOK ETKİLİ BİR ÇALIŞMAYDI.TEBRİKLER HOCAM.
cinitas
@cinitas
1 Nisan 2008 Salı 21:57:49
HEPİMİZ BİR GÜN BU DÜNYADAN GÖÇECEĞİZ.BİR BİRİMİZİ SEVMEK VE SAYMAKTAN DAHA GÜZEL NE OLABİLİR Kİ.ÖTEKİ DÜNYAYA KİM NE GÖTÜRMÜŞ .TEBRİKLER ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR.
cinitas
@cinitas
1 Nisan 2008 Salı 21:54:11
ÇOK GÜZEL ÖĞÜTLERLE DOLU BİR ŞİİR.TEBRİKLER
Pay, @varol
1.4.2008 18:49:23
cinitas
@cinitas
1 Nisan 2008 Salı 21:45:37
Sesin düşmez geceme
Yıkılırım gül tanem
Sabah uğramaz pencereme
Durgunum, can tanem.
KUTLARIM KALEMİNİZDEN ÇOK GÜZEL ŞİİRLER YAZILIYOR.YÜREĞİNİZE SAĞLIK.SAYGILAR
Kırıldım nar tanem, @çigdem
1.4.2008 17:29:05
cinitas
@cinitas
1 Nisan 2008 Salı 21:42:32
Kesmiyordu,hançerler bile
Aşkın dayanılmaz sancısını.
Ayrılığın gölgesi düşüyorken
Gömleğimin son düğmesine.
HER DİZESİNDEN ETKİLENMEMEK ELDE DEĞİL.TEBRİKLER ÇOK GÜZELDİ.
Hüsn-ü zan eyledim, @filiz Atay
31.3.2008 02:44:38
cinitas
@cinitas
1 Nisan 2008 Salı 21:39:11
Derdiğim gülleri gözlerine bakıp
Bağları dağların ardında bırakıp
Elveda demek kolay değil;
Tenimi yakan tenin / saçlarımı okşayan ellerin
Yanağımda her akşam / kadifelendin Viktorya !
ÇOK GÜZELDİ.OKUMAK ZEVKTİ.TEBRİKLER
cinitas
@cinitas
1 Nisan 2008 Salı 21:36:35
Yok olan bedendir,diriliş tohum
Öz özün içinde yeniden doğum
Böyle idrak etti,hayatı ruhum
Bir nutfeye göz at;bir de mezara
KONUYA HAKİM BİR ZAT-I MUHTEREM OLDUĞUNUZU ŞİİRLERİNİZDEN ÇOK İYİ ANLIYORUM.TEBRİKLER VE SAYGILAR SİZİ OKUMAK GÜZEL.
cinitas
@cinitas
1 Nisan 2008 Salı 21:34:07
ALLAH SONUMUZU HAYIR ETSİN.TEBRİKLER DUYARLILIĞIN İÇİN.
Hizmet...!!, @ferhan
1.4.2008 11:52:09
cinitas
@cinitas
1 Nisan 2008 Salı 21:30:33
ŞİİR VE SESLENDİRME ÇOK GÜZEL TEBRİKLER SAYGILAR
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
68.899
Şiir Okunma
896.216
Yazı Okunma
66.972
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL