Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Çelme en yakınından gelince düştüğüne yanmıyorsun düşürene yandığın kadar ..
cinitas

cinitas

@cinitas Etkin Üye
ŞairYazar
  • 5 Mart 2007'den beri üye

Şiir Yorumları

cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 16:06:21

Akşam oluyor yine
Ay küsmüş
Türküler can çekişiyor
Yalnızlık feryat figan
Darmadağan olmuşuz
Misafirim hüzün
ve yanında bir kadeh şarap
kutlarım güzel bir şiir.tebrikler
Son mektup, @zilann27
26.3.2008 16:49:37
cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 15:59:59
Gök rengini almış, mavi gözlerle bakardın,
Baktın mı terimden, sırısıklam bırakırdın,
Aşkınla yanardım da, gülüp sonra kızardın,
Gel yapma çilem yetti, barışsak diyorum ben.
inşallah barışırsınız kutlarım hocam
cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 15:56:28
Birkaç adım at yanıma gel
Tüm grilere inat
çok güzel dizeler.inşallah dileklerin olur.tebrikler
cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 15:53:09
sen bu zengin ülkenin
şanslı çocuklarından birisin
dilenmek kim sen kim

kıy şu zenginliğine
koş lunaparka
atla salıncaklara
eğlen gönlünce

kandırma bizi çocuk....

çok anlamlı ve güncel dizelerdi.keşke bütün çocuklar şanslı ve zengin ols...

cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 15:49:26
Zenginim demek için ne ev gerek ne arsa
En büyük zengin sensin kalbinde sevgi varsa
Şöyle birazcık düşün yoksa dostun sevenin
Neye yarar ilk ayak basan sen olsan Mars’a

gerçek zenginiliği ne güzel tarif etmişsin şair.tebrikler
cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 15:46:59
allah sağlık ve afiyet versin.inşallah çok şiirler yazarsın daha.tebrikler
cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 15:44:19
kutlarım dost.çok güzeldi.sevgiyle
Unutma, @galatasaray
5.4.2008 13:54:14
cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 15:39:23
dokunma!
halen seviyorum...
kıyamam sana
çok sıcak dizeler.saygılar ve tebrikler
Dokunma!..., @MiNeCaN
5.4.2008 15:28:00
cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 12:31:33
güzel bir akrostiş.aşkınız daim olsun.tebriker
Biz olalım, @cemil
5.4.2008 10:21:03
cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 12:30:38
Ölüm pervanesinde çırpınıyor pişmanlıklar
Görünmüyor artık el sallanılanlar
Süslenip püslenmişti her bir giden
Sanki varmış gibi meçhulde bekleyen
kutlarım ustaca dizelerinizi okumak zevk verdi
Gidişim, @MASAL PERİSİ
5.4.2008 11:44:27
cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 00:57:52
sizinle aynı fikirdeyim.sonj zamanlarda bir çok arkadaş uğramaz oldu.bu durum beni de çok üzüyor.tebrikler düyarlılığın için.
cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 00:37:08
Hadi çık gel bir çılgınlık yap bana
Alev alev içerim söndür allah aşkına.
Hislerim kuduruk alev kırmızı bu gece.
Gel su ol dökül alevime.
Yok yokkkk.
Yetmez.
Sen kar ol beyazlar tut tenimde..
KAlEMİNİZE GÜZEL ŞİİRLER YAZMAK YAKIŞIYOR.TEBRİKLER...

Beyazlar tut tenimde, @belmando
5.4.2008 00:34:28
cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 00:31:36
iki düş’ü bir arada yaşadım
biri seninle biri sensiz
senin le olan kısa sürdü
sensizlik tükenmez
ÇOK SÜPER DİZELER.TEBRİKLER SAYGILAR
Senli sensiz, @Uçuk Şair
5.4.2008 00:03:58
cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 00:30:34
Unutmadım seni unutmayacağım.
O kadar.
Bir kurşun yarası gibi saklayacağım seni.
Ömrümün sonuna kadar.
HASRET VE ÖZLEMİNİZ DİZELERE YANSIMIŞ.HANGİMİZ UNUTABİLİYORUZ Kİ GİDENLERİ.UNUTMAZ ÇOK ZOR.GÜZEL DİZELERDİ.TEBRİKLER
cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 00:28:09
Yüregimi görsen ey sevgili!
Sana bakarken bir hal oluyor...
Dudaklarım titreşir şahit olursun,
Gözlerinden gözüme ateş doluyor...
GÜZEL VE OKUNASI DİZELER.TEBRİKLER
cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 00:26:45
BİR EĞİTİM NEFERİ OLARAK YAZDIKLARINIZA KATILIYORUM DUYARLILIĞINIZI KUTLUYORUM.SAYGILAR
cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 00:24:26
Milletin çektiği sadece ah!
Yokluktan mı var salah?
Bu nasıl zihniyetti?
Millet hala mı durumu fark etmedi?
TEBRİKLER DUYARLILIĞA VE AKICI ŞİİRE.SAYGIYLA
cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 00:22:24
GÜZEL DİZELERDİ.TEBRİKLER
cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 00:16:49
Şiirlerimden utanır, düşerim tuzağına.
Bülbülün ettiği feryatla figana
Gümüş renginde hülyalarının
Erguvanında vurulurum.
GÜZEL DİZELERDİ.ELİNE SAĞLIK.TEBRİKLER.
Tak artık, kelepçelerimi
At beni gönlünün zindanına.
Hadi, nazlanma.
GÜZEL BİR ...

Bir demdi hayat, @çigdem
4.4.2008 23:00:00
cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 00:12:34
EN GÜZEL DUYGULARA AÇSIN KARDELEN YÜREĞİNİZ.TEBRİKLER GÜZEL DİZELERDİ.
Kardelen yüreğim, @gülkız
4.4.2008 22:53:02
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
68.922
Şiir Okunma
896.241
Yazı Okunma
66.972
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL