Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Çelme en yakınından gelince düştüğüne yanmıyorsun düşürene yandığın kadar ..
cinitas

cinitas

@cinitas Etkin Üye
ŞairYazar
  • 5 Mart 2007'den beri üye

Şiir Yorumları

cinitas
@cinitas
9 Nisan 2008 Çarşamba 22:47:38
Kızın evi taşınacak;
Alışmış kudurmuştan beter
İki de bir
Şiir yanım kaşınacak,
işte böyle
Sevdalanınca şiire ben
Kaçar oldum köşe bucak
Arasa hanım nerede bulur
Şiirin koynundayım;başka ne olacak !
durumumuz aynı arada şiir yanımız tutar.ha...

cinitas
@cinitas
9 Nisan 2008 Çarşamba 22:45:08
kırmızı çizgilerimi çizdim bilmelisin
nerden bileydim kemik yaladığını
bencilliğine şiirler yazdığını
üç beş yalakanın şakşakını alacağım diye
sümüklerini yaladıklarına koş sen
o mübarek, kıvrım kıvrım akan suya bakıp
mavi berraklığını bulandır...

cinitas
@cinitas
9 Nisan 2008 Çarşamba 22:43:29
affetmek büyüklüktür.yine de affedici olmak gerek.tebrikler güzel dizelerdi.
cinitas
@cinitas
9 Nisan 2008 Çarşamba 22:41:27
allah uzun ömür versin onu korusun cümleyle birlikte.tebrikler paylaşım için.
Biricik yeğenim ipek, @şair67
7.4.2008 23:29:32
cinitas
@cinitas
9 Nisan 2008 Çarşamba 22:39:34
daha yok mu taşınacak ağır yüklerden
küçükle sorun yok sorun hep büyüklerden
bence de sorun hep büyüklerden .tebrikler dost.güzel ve anlamlı dizelerdi.
Küfe, @semihcik
8.4.2008 18:41:02
cinitas
@cinitas
9 Nisan 2008 Çarşamba 22:37:35
yalnızlığa
adım
uzadıkça uzuyor
saydamlaşıyor gölgem
yakışırcasına
tam beş vakit eriyor
şairim sen yazarsın da güzel olmaz mı şiir.tebrikler
cinitas
@cinitas
9 Nisan 2008 Çarşamba 22:35:50
sakarya da sizi özlemiştir şairim.tebrikler
cinitas
@cinitas
9 Nisan 2008 Çarşamba 15:35:05
kardeşim çok güzeldi.tebrikler saygıyla
cinitas
@cinitas
9 Nisan 2008 Çarşamba 14:53:10
EH BUNCA İŞTEN SONRA KAHVE İYİ GİDER.ELİNİZE SAĞLIK.ÇOK HOŞTU.TEBRİKLER
Ohhhh kurtuldum, @bluecould
9.4.2008 12:02:41
cinitas
@cinitas
9 Nisan 2008 Çarşamba 14:46:07
su istedim
ayran verdin

kandım
da
yeşeremedim

ne menem şey-
sin sen
al-
kış
İLGİNÇ VE GÜZEL TEBRİKLER
Alkış, @meneviş
9.4.2008 14:28:03
cinitas
@cinitas
7 Nisan 2008 Pazartesi 16:32:15
Allı turnalar saldım,
Nameler koydum kanatlarına,
Türküler çığırdım
Kendi kendime çayır çimen
Gezerek.
Kanadı gözlerimin pınarları,
Ala döndü gökyüzü, dağların ardında.
Kızıllığında kayboldu hayallerim,
Al yazmalı gelinlerin özlemlerinde
uy...

Allı şiir, @RABATLI
7.4.2008 09:26:34
cinitas
@cinitas
7 Nisan 2008 Pazartesi 16:28:50
Sil şimdi kırık kalbin pus tutmuş yanını
Aşka kurulu her ana pusu.
Doğrult artık gözlerindeki ayrılık adınındaki namluyu

Aşk biter.
"Bir kadın..
Siyahlar içinde."
Sahne kapanır...

bu kadar işte.şiirbudur.tebrikler
Pus tuttu, @çigdem
7.4.2008 16:02:28
cinitas
@cinitas
7 Nisan 2008 Pazartesi 15:41:40
yıllar geçsede bir çok şeyi unutmak zor.şiiriniz tekiliydi.tebrikler
Vedaya, @hazan yaprağı
7.4.2008 15:22:01
cinitas
@cinitas
7 Nisan 2008 Pazartesi 14:48:21
hani kalkmıştı kölelik
hani satılmazdı insanlar
nerede özgürlük avcıları
neredesiniz...

beni niye azat emezsiniz...
ben gönül esiri
ben savruk duyguların kölesi...
infazımı beklemekteyim
insafsız yüreklerden...

allah o yüreklere insaf ve...

Köle, @semihcik
7.4.2008 13:38:59
cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 23:56:16
Nemlenmış gözlerim dalgın ve derin
Belli ki artık anlamı yok yokluğumun
Artık anladım ki titremiyor gönül telin
Bugün de ağladım ardından kahrolası
SEVMEK BAZEN İNSANI SEVDİĞİ İÇİN AĞLATIR.BAZEN GÜLDÜRÜR.İNŞALLAH GÜLEN SİZ OLURSUNUZ.TEBRİKLER...

cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 23:49:35
OKUMAK ZEVKTİ DİZELERİNİZİ.KALEMİNİZ DAİM OLSUN TEBRİKLER
Taciz, @Kyrie
4.4.2008 17:49:49
cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 23:46:40
ÇOK İLGİNÇ VE DEĞİŞİK BİR ŞİİR.KUTLARIM GÜZELDİ.
Anlatamam, @meneviş
5.4.2008 22:39:51
cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 23:28:08
ŞİİR ÇOK AKICI VE GÜZEL.TEBRİKLER SEVGİYLE
Devrik aşk, @Özlem Tarhan
3.4.2008 23:22:00
cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 23:26:12
ŞİİR VE FON ÇOK GÜZELDİ.GÖNLÜNÜZDEN SEVGİ EKSİK OLMASIN.TEBRİKLER VE SAYGILAR
Eskilerden kalan, @deniz_arik
5.4.2008 22:25:49
cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 23:19:15
Aşkım sanadır unutma,
Sevdanı gizlide tutma,
Kendini benden soğutma,
Senden ayrı yaşamam yar...
SEVEN KALPLERİN AYRI YAŞAMAMASI DİLEĞİYLE .TEBRİKLER USTAYA
Yârin benim, @Kangallı Mustafa
4.4.2008 01:22:57
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
68.972
Şiir Okunma
896.393
Yazı Okunma
66.981
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL