Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Çelme en yakınından gelince düştüğüne yanmıyorsun düşürene yandığın kadar ..
cinitas

cinitas

@cinitas Etkin Üye
ŞairYazar
  • 5 Mart 2007'den beri üye

Şiir Yorumları

cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 23:08:59
Diyorum ya biz adam olamadık.
Vebali ikimizin boynuna.
Bir güzellik ti sevda doyamadık
İkimizde toprak ola.
Ulan tertemiz yüreklerimizi talan ettik yaktık.
İkimizin de yüreği beş para etmez.
Biz sevdayı yaşatamadık.

SEVDA ÇOK NAZLI BİR ÇİÇEK...

cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 22:57:05
KİMİN YARINA ÇIKMAYA SENEDİ VAR Kİ.HAYATI GÖNLÜNCE YAŞA BENCE.TEBRİKLER KARDEŞİM.ÇOK GÜZELDİ.
cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 22:54:36
Kafanızı yastığa koyarken düşün
Bir gün rüzgara kapılırsa puşun
Başın dik düzenli olacak mı duruşun
O günün geleceğini unutma e mi?
KUTLARIM GÜZEL BİR ŞİİR.KALEMİNİZ DAİM OLSUN.TEBRİKLER
Bir düşün!, @exani
5.4.2008 22:36:04
cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 21:03:27
şiir ve fon çok güzeldi.tebrikler dost.aşkınız sonsuz olsun.
cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 20:53:47
İnanki yoluna canımı serdim,
Başka sevgilere yasaklı kalbim,
Sensiz bütün umutlara set çektim,
Gülüşlerini örttüğüm yatağımda,
Uyuduğum en sevdalı uykusun sen,

yoluna can verilecek sevdayı bulmak çok zor oldu zartık .herşey gönlünce olsun.çok ...

Yarim sen, @MMehlika Sultan
2.4.2008 22:23:14
cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 20:49:55
okurken çok etkilendim.tebrikler güzel bir şiirdi.
cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 20:47:39
sahilde
cesedimi öpmüş martılar
sonra
bırakmışlar denize
cehennemmiş gittiğim
sen
cennette bir melek
tut ki
dayanmışsın kapıya
almışsın beni
almışsın cennetine.....
sizi gönül cennetine alacaktır inşallah.tebrikler
Tut ki /ı, @_ZERRE_
31.3.2008 00:52:08
cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 20:37:33
Sevda yüklü bulutları topla gel
Yağmur olup, yüreğime yağ da gel
Dil-rûba’sın sinelere damlayan
Damlaları bal özüne koy da gel

gönlünüzü çalan her kimse ne mutlu ona ki aşkına şiirler yazılıyor.inşallah insafa gelecektir.tebrikler çok güzeldi.
Dil-rûba, @kardelen26
5.4.2008 20:13:07
cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 20:35:39
Karlı dağların erişilmeyen doruğunda
Taşlı, dikenli geçit vermeyen yollarda
Çaresizlikten kahrolan bağrımda
Doğan güneşin sıcağı ile oluşan yaşamda
Ömrümde yeşerecek küçücük umutlarda
Seni arıyorum!
inşallah aradığnız aşkı bulursunuz.tebrikler ...

Seni arıyorum!, @Gizem Atlı
5.4.2008 20:29:45
cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 20:33:52
finali etkileyici olmuş tebrikler
Hüsran, @süreyya
5.4.2008 20:03:07
cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 20:05:08
düğünün başlaması bizimde dileğimiz.tebrikler güzel dizelerdi.
Bahardır bebeğim, @hyazici58
5.4.2008 17:35:46
cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 20:02:20
Bülbüller şakısa, güller açsa ne çıkar
Şarkılar söyleyen diller bir gün susar
Güneş batıp, gün biter yıldızlar kayar
Gülen gözler kapanıp, solmaz mı gül benizler...
kaleminiz daim olsun.çok güzel dizelerdi.tebrikler
Bir gün, @GÜLŞEN
2.4.2008 16:37:57
cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 19:54:26
Zaman kum taneleri gibi elimden kayarken
Sen karşımda öylece duruyordun
Geç kalmışlığım üzdü beni
Hayatta hep geç kalmıştım zaten
Bugün doludizgin severken seni
Vazgeçmişliğim yıktı beni
güzel bir şiir.üzerinde biraz daha çalışılırsa daha mükem...

Sen, @cadi_kiz
5.4.2008 19:22:32
cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 19:36:08
Herşey değişiyor
Hergün biraz daha değişiyor.
Bir tek sevgim değişmedi...
Seni Seviyorum.
Öylesine araya sıkıştırmak istedim..

Seni Seviyorum.
çok güzel ve etkilieyici dizelerdi.tebrikler
cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 16:35:36
Çok mu zor acaba o sevdaları o tarihi bir daha yazmak..
Bu kadar imkânsızımıydı büyük sevdalar?
Yada sevdalara menfaatlermi, çıkarlarmı leke sürmüştü?
Kirlendimi dersin en masum duygular?
Köreldimi insanoğlunda ki tükenmez sevdalar?

sevdalar t...

cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 16:23:39
Sevdikce külden dirildik
Na/mertce kandırıldık
Yandıkca yine öldük
Hiç pes etmedik
Ölesiye sevdik
İhaneti gördük
Tükendik
Dağıldık
Bittik.
________Yerle_yeksân Gönüller yalan dünya seyrinde kum tanelerince
çok çok güzel dizeler.tebrikler ...

Tükeniş..., @Kiraz Çiçeği
5.4.2008 16:10:04
cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 16:18:37
Gözlerim her sabah bir kar tanesi
Odalara düşerim bir bir
Ve sonra o yalnızlığınız yağar yorganıma...
Ellerim bir çarşaf beyazlığında
Uzanır teninize....
Nereye dokunsam kar yağıyorsunuz gözlerime
Ankara bir daha sevişme görmeyecek
Bili...

An-'kar'-a, @ozanca56
5.4.2008 14:30:36
cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 16:16:07
candan sevenei bulmak çok zor.her şeye iyi yönden bakamnız ne güzel.tebrikler hocam çok güzeldi.
Güldürme beni!, @Perihan Metin
4.4.2008 14:23:27
cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 16:12:57
Fırtına deresi temizler mi,
Gözümden akan kanlı yaşları ?
Derdime ortak olur mu
Atmacalar?
Gelmez mi yankısı bağırmalarımın ?
Bilirim ses almaz aşağılar
Aşamaz bulutları
İçimi yakan özlem.
Yine tek kişi kalır
Yanarım…yanarım.

buram bura...

Aşamam bulutları, @RABATLI
4.4.2008 09:38:28
cinitas
@cinitas
5 Nisan 2008 Cumartesi 16:08:45
eskisi gibi olmaz ama küs olunmaz artık.tebrikler güzeldi.
Şimdi dostmuyuz, @gökben
3.4.2008 21:03:45
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
69.027
Şiir Okunma
896.495
Yazı Okunma
66.984
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL