ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Uyanık bir tek adam, uyuyan binlerce kişiden daha güçlüdür. S. Carnot Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
andelip

andelip

30.1.2023 01:51:02

Hasret ve hüzün soluyan, şiiriniz bizleri de inkisarla iki büklüm etti ve duygulandırdı, sevgili dost..
Şiirinizi okuyunca Şeyma Nur Epli' nin ''Dilim Lal, Konuşur Yüreğim'' isimli kitabı aklıma geldi..
Kitapta şunu söyler kısaca; Aşkta ve işte başarısızlığa uğradığımızda, duygularımızın, emeklerimizin karşılığını alamadığımızda, veya tam tersi bir ihanet olarak aldığımızda; uğradığımız hayal kırıklığının yanında, yitirdiğimiz onca zamanımızla baş başa olduğumuz kabus gibi anlarda, nutkumuz tutulur. yüreğimizin susmak bilmeyen sesini duyarız adeta..
Sizde şiirinizde susar yüreğin demişsin ama Bence bütün uzuvlar susmuş, yüreğin konuşmuş adeta..
dilin susup yüreğin konuşması..
ellerin bağlanıp yüreğin konuşması.
gözlerin görmeyip yüreğin konuşması.
gibi ... olsaydı daha vurucu olurdu diye düşünüyorum kanaat-i acizanem...
Zira şiirin ana temasına ve ifade ettiği derin manalara bakınca sanki yüreğin susması değil konuşması lazım diye düşünüyorum.. zaten yüreğiniz konuşmuş adeta...
tabii asıl ne mana ifade ettiğini şairin kendisi daha iyi bilir.. diyorum...
genel itibariyle duygu ve his dolu şiiriniz ders verir mahiyette tezahür etti yüreğimizde...ve kulaklarda da hoş bir sada bıraktı..

Aşkı biter sanma gelir gerisi?
Özel duyguların olur serisi
Hoş geldin deyip de sıkar birisi
Ellerin morlaşır susar yüreğin
bu son dörtlükte kimin konuşması gerektiğini daha belirgin gösteriyor ifadeler...zira bitmeyen aşkın olduğu yerde her şey susar yürekler konuşur..
bitmeyen manevi duygular lisan ile değil ancak yürekle ifade edilebilir...

yüreğinizden nebean eden rengarenk duyguların susmak değil bir bülbül gibi şakıması dileğiyle..
selam ve sevgilerle..


Şiir Bilgi

Selami TIRAŞLAR

Selami TIRAŞLAR

SUSAR YÜREĞİN


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.