ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Her yeni fikir, başlangıçta diğerleri arasında azınlıkta kalır. Thomas Carlyle Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
ferromuratti

ferromuratti

15.10.2011 18:54:49

ve geçer zaman,,,,
geçer derken bile gideni anlatmaya yetşemez, kelimeler.
Ah hayat...
meleklerin eşlik ettiği günden buyana nelere şahit olur ruh. Ruh' neleri musallat ederiz, damara zerk edilen zehir misali. Sesi çıkmaz, gıkı çıkmaz, ah etmez, sıkılır ruh da, derin nefesler sıkıntısını azaltmaz..
Ya beden ?
Pamuk pamuk ellerin, öpülesi tombik ayakların yerlerini nasırlarla bulanmış bir vaziyette sunarız emanet sahibine.
En garibimde kalpcağızım gibi geliyor bana. Her fesat düşüncemde , iğne ucu kadar bir kör nokta işlenir, sevda kokulu bir gül kokladığımda açıverir kaç kapısı varsa cennet misali. Kimi reyyan, kimi salat,kimi cihad misali....
ki her gül sevda kokmaz ve artık neye inanacağını bilemez benliğim.
Bir zaman gelirki inanmak zaruruyetide gerekmediğini zanneder, yanılgılar , inanmalar, at iti ile it izi, dostla düşman,tümü birbirine karışır işte.
tam bu evrede tatvermezken hayat, yaşamanın ne anlamaı varmı demeye başlar, ben kimim ne işe yararım hatta veyahut, neden hep bana musallat olur....?
gibi bir yığın sorular vs vs...
Allah muhafaza ölüm daha mı yaşanası gelir ne?
Ölümü yaşamak...
zıt gibi görünsede iki kelime, neleri açar insan ufkunun önüne...
Öümüde yaşamak her babayiğidin harcı değildir, zora düşünce, hayat zevk vermemeye başlayınca, sıkıntılar musallat olunca ölümü istemek en kolayıdır aslında.
Yada ölümü aklından çıkarmamak işte...yok yok bu şekilde yaşanmaz ölüm.
Ölüm her an akılda olmalı amenna, ama istenmemeli Mevladan isyana gitmekten kaçılmalı haşa...
En güzeli, en iyiyi geride bırakıp, mevlaya kavuşmayı kabul edebiliyormusun kalbinden ne ala...
ölmeden öldürmeli insan kendini,kendi nefsini..
En güzel çağında duygularının, en temiz anında sayfalarının amel defterini en çok sayfalı olanından hazırlamaya gayret etmeli ve sağ yanında verebilmeyi istemeyi bilmeli insan.
"annen yaşıyordur/hatta yanı başındadır melek nefesiyle
baban mezarlar dolusu toprak döker üzerine"
sende gülersin tebessüm edersin tüm yüklerinden azat etmişsindir ne güzeldi hayırlı evlat olarak ölmek.
Ne güzeldir en sevgiliye kavuşmak.
ve
affedilmek yaşamaktır artık mevlamın bahşettiği ebedi alemde..
Mevlam affedilen kullarından olmayı nasip etsin.
saygılarım ile...



Şiir Bilgi

Çiğdem P. Yüksel

Çiğdem P. Yüksel

Yaşamak Bağışlanmak


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.