ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Her yeni fikir, başlangıçta diğerleri arasında azınlıkta kalır. Thomas Carlyle Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
Yavuz Dogan

Yavuz Dogan

20.12.2008 21:59:13

NOTER ONAYLI RÜYA İSİMLİ ŞAHISA...

Siz büyük harfle yazdınız diye ben de büyük harfle yazayım istedim..

Malum, büyük harfle yazınca azarlar gibi oluyor ya, o bakımdan..

En başta söylediğim gibi, eleştiri kültürünüz çok zayıf..

Şiirinizin öğretmenlerle ilgili bir kitapta yayınlandığını söylüyorsunuz..

Ne güzel..

Ama bir şiirin, bir kitapta yayınlanmış olması, o şiirin güzel olduğunu göstermez.

Birincisi bu.

İkincisi..

Şiirlerinizi ( bakın şiir diyorum ) önce bu sitede, sonra Edebiyat Dünyasi isimli sitede eleştirdim.

Sizse benzeri bir tuhaflık sergileyerek kükrediniz yine.

Anlamadım arkadaşım..Anlayamadım ne yazdığını..Zorla mı?

Üçüncüsü..

İstanbul Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi mezunuyum..

Yani, şiirden; en az sizin kadar anlarım.. ( Ve ister inanın, ister inanmayın sizden daha fazla anlarım şiirden..)

Saçma sapan cümleler kurarak bana cevap verdiğinizi mi düşünüyorsunuz cidden?

Sorduğum sorular çok açık ve nettir..

Bir öğretmen bu kadar saçma kurgu ve imla hatalarına düşer mi?

Yazdığınız şey mani bile değildir.

İlkokul seviyesinde tekerlenen cümleler kadar anlamlıdır.

Arada yazdığınız ve cevap istediğiniz saçma sorulara da cevap verecek değilim..

Zira siz, şiir yazdığınızı sanarak zaman öldürüyor, kazayla sayfanızı açmış benim gibi insanların vaktini çalıyorsunuz..

"Kafanıza silah mı dayıyorlar her gün şiir yazmanız için" cümlemi ise, henüz ana sayfadan düşmüş karalamanızın ardından eklediğiniz şiirimsiyle onaylar bir tavır sergliyorsunuz..

Özetle, sizi eleştirmek çamura taş atmak gibi bir şey sayın öğretmenim..

Çünkü siz, karşınızdakini tanımadan, sanki ilkokul sıralarında ders verdiğiniz öğrencileri azarlar gibi azarlama alışkanlığına sahipsiniz..

Ya engelleyin benim size yorum yapmamı, ya da paylaşmayın bu ve benzeri eserlerinizi..

Çok mu zor cidden eleştiri kaldırmak ya da kaldırmadığın noktalarda insanların sana yorum yazmasını engellemek?

Küçülüyorsun gitgide öğretmenim..

Ayıp ediyorsun şiire ve emeğe..


Bilgin olsun..


Şiir Bilgi

NOTER ONAYLI RÜYA

NOTER ONAYLI RÜYA

ÖĞRETMEN YAŞAYIŞA


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.