Sen yoksun artık bu şehirde yapayalnızım Arşınlıyorum karanlık sokaklarını yavaş yavaş Evinin önünden geçerken Duyulmuyor artık uğuldayan rüzgârlarda Islak kaldırımlarda sesin…
Bir yandan yağmura karışan gözyaşlarım Diğer yandan Sessiz bir çığlık düğümlenmiş boğazıma Çaresiz ve perişanım Sağanak yağmurda sırılsıklam olmuşum Ve sensiz üşüyorum…
Sen uzaklardasın şimdi Kim bilir nerede kiminlesin? Hasretinin kasveti çökmüş her yanıma Anasını yitirmiş öksüz bir çocuk gibi kalmışım öylece Bakıyorsun belki de uzakta ki bir pencereden geceye Dinliyorsundur sende Aşka davet eden yağmurun sesini Belki de birlikte dolu dolu yaşadığımız o anlar canlanıyor Karanlık sokağa dalan gözlerinde…
Yokluğunda çok şeye gebe kaldı bu şehir Sonbahar yapraklarının nağmelerine adına ağıtlar yakerken Kasvetli havasıyla gizliyor yüzünü Yabancı bir el dokunmasın diye İsyanımı haykırıyor çığlık çığlığa Yüreğinde kabaran dalgaların sesinde…
Nice zamandır benimle ağlıyor sensizliğe bu şehir Tut ellerimden ne olur ellerim üşüyor, Buz tutmuş yüreğim sensiz bomboş Yokluğunda vefalı bir dost şimdi bana Karanlık sokakların ıslak kaldırımları Sensiz zifiri gecelerimin, yalnızlığımın Tek şahidi onlar Yalnız kaldım yokluğunda bu şehirde…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yokluğunda Bu Şehir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yokluğunda Bu Şehir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirlerin en hüzünlüsünün gökten yağdığı zamanlardır şairlerin yüreğine şu gidiş zamanları... Sizin yüreğinize düşen damlalar ise,bu yağmurun en güzel damlalarından olmuş
Yokluğunda vefalı bir dost şimdi bana Karanlık sokakların ıslak kaldırımları Sensiz zifiri gecelerimin, yalnızlığımın Tek şahidi onlar Yalnız kaldım yokluğunda bu şehirde................Sevgi dolu yüreginize saglik...Saygilar ve selamlar...
Bir yandan yağmura karışan gözyaşlarım Diğer yandan Sessiz bir çığlık düğümlenmiş boğazıma Çaresiz ve perişanım Sağanak yağmurda sırılsıklam olmuşum Ve sensiz üşüyorum…
Duygusal ve hüzünlü şiirin kardeş beni de duygulandı. Kutluyorum.
Güçlü kaleminden., Yine şahane bir eser.. Beğenerek, imrenerek, gururlanarak okudum.. Ve ben bu eserin mimarını, gönülden kutluyor, selamlarımı gönderiyorum.
Değerli arkadaşım muhteşem seni atakta alkisliyorum okadar güzel ki şiirlerin dinlemeye Doyamadığım yuregine kalemine sağlık değerli dost can arkadaşım saygilarimla selam dua ile kalin
Sen yoksun artık bu şehirde yapayalnızım Arşınlıyorum karanlık sokaklarını yavaş yavaş Evinin önünden geçerken Duyulmuyor artık uğuldayan rüzgârlarda Islak kaldırımlarda sesin…
Sizin yüreğinize düşen damlalar ise,bu yağmurun en güzel damlalarından olmuş