Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
11 Aralık 2009 Cuma 13:31:49
çok hoş sevi dizeleri idi...yazan ve düşünen yüreğe sağlık...rabatlı
Uğurum ol !, @portakal_çiçeği
11.12.2009 13:14:33
RABATLI
@rabatli
11 Aralık 2009 Cuma 13:29:01
HER ŞEYDE SEVGİ ŞART...
YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
11 Aralık 2009 Cuma 00:43:07
bitmez sevdalara yatmak...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...Rabatlı
Gökyüzüm sensin, @buyuk_sevda06
11.12.2009 00:27:32
RABATLI
@rabatli
11 Aralık 2009 Cuma 00:41:51
sonra doyasıya ağlarsın...ağlarsın...Hoş dizelerdi...Yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
Dolunay…, @ilknur doganay
11.12.2009 00:13:14
RABATLI
@rabatli
11 Aralık 2009 Cuma 00:40:43
Yazan ve düşünen yürek dert görmesin...Anlamlı dizelerdi ve yaşananları hatırlatıyordu...Rabatlı
Şehitlerimiz, @Rizeli Mahir
11.12.2009 00:01:24
RABATLI
@rabatli
11 Aralık 2009 Cuma 00:37:42
Bu şehirden gitsem de, içimde susmaz çığlık;
Kimseye anlatamam, sensizliktir yalnızlık..
Yaşla dolu gözlerim, vakt-i seferdir artık,
Yüreğimde öldün de, yasını bir ben tuttum..


SENSİZLİKLERE YAZILAN ŞİİRLERE NE ÇOK ALIŞTIK... hüzün olsa bile ...

....y a s...., @vuslat05
11.12.2009 00:04:34
RABATLI
@rabatli
10 Aralık 2009 Perşembe 23:10:10
aslında dizeler öyle demiyor gibi...yazan yürek dert görmesin...Rabatlı
Sensiz olamam, @hanım şaş
10.12.2009 11:49:29
RABATLI
@rabatli
10 Aralık 2009 Perşembe 23:02:42
NE VARSA O GÖZLERDE VAR...YÜREK DİZELERİ İDİ...HOŞTU...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Gözlerin, @hanım şaş
10.12.2009 18:53:12
RABATLI
@rabatli
10 Aralık 2009 Perşembe 22:58:26
bizdende binlerce selam olsun gönül dostlarına...yüreğe sağlık..Rabatlı
Şiir pazarı, @melahat çetinkaya
10.12.2009 20:05:07
RABATLI
@rabatli
10 Aralık 2009 Perşembe 22:54:34
MUTLAKA AVUÇLARINIZA KONACAK...
YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Limon çiçeği, @ezgisubasar
10.12.2009 21:47:00
RABATLI
@rabatli
10 Aralık 2009 Perşembe 22:53:32
Bir sitemdi dizeler...
Yazan yürek dert görmesin...Rabatlı
Ben bitirmiştim, @özlem göç
10.12.2009 21:19:14
RABATLI
@rabatli
10 Aralık 2009 Perşembe 22:52:25
Türkü tadında dizelerdi...yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
Suçlu yok, @Neva Selçuk
10.12.2009 21:58:09
RABATLI
@rabatli
10 Aralık 2009 Perşembe 22:51:20
gizli aşk...
Yürek dizeleri idi hoş dizelerdi...Yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
10 Aralık 2009 Perşembe 22:49:56
bir sitem bir isyandı sanki...hoş dizelerdi...Yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
10 Aralık 2009 Perşembe 12:59:24
GEÇ KALMA...ZAMAN GEÇMEDEN...GÜZEL ANLATIM VE GÜZEL DİZELER...YÜREK DERT GÖRMESİN...Rabatlı
Hadi ileri, @hyazici58
10.12.2009 12:55:02
RABATLI
@rabatli
10 Aralık 2009 Perşembe 12:57:00
Gülü gül gibi sevebilmek...hoş dizelerdi...yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
Aloğlan, @Gülserçesi
10.12.2009 12:37:19
RABATLI
@rabatli
10 Aralık 2009 Perşembe 12:55:51
okurken haz aldığım dizelerdi..yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
Şifoniyer, @İRA
10.12.2009 12:44:00
RABATLI
@rabatli
10 Aralık 2009 Perşembe 12:45:34
KALMA ZAMANI...NE KADAR GÜZEL SEVDA dizeleri...Yazan yüreğe sağlık...RABATLI
Kalma zamanı, @nursen ateş
10.12.2009 12:18:27
RABATLI
@rabatli
10 Aralık 2009 Perşembe 11:52:32

Benim tek kıvılcımım, büyük bir orman yakar,
Çiy tanesi gözlerim, daima yeşil bakar...

GÜZEL BİR ANLATIM...GÜZEL YORUM...aynen doğru...YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
........ü m i t......, @vuslat05
10.12.2009 01:46:17
RABATLI
@rabatli
10 Aralık 2009 Perşembe 11:50:25
Sevdayı dolu dolu yaşayabilmektir istenen...Güzel dizelerdi...okurken haz aldım...Rabatlı
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.489
Şiir Okunma
2.414.140
Yazı Okunma
23.162
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL