Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
10 Aralık 2009 Perşembe 01:08:21
dudağında acı papatya gülüşleri

çok hoş anlatım...yazan yürek dert görmesin...Rabatlı
........i ç g ü d ü, @kardanadam
10.12.2009 00:35:20
RABATLI
@rabatli
10 Aralık 2009 Perşembe 01:05:22
Gerçek dostluklarda uyanmak adına...yürek dizelerinizi kutlarım...Rabatlı
Dost, @Tülay Aslan
10.12.2009 00:53:02
RABATLI
@rabatli
10 Aralık 2009 Perşembe 00:59:39
anayı özlemek...Çok güzel işlemişsiniz...yazan yüreğinize sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
10 Aralık 2009 Perşembe 00:45:31

yalnızlıklara vurduğun
kalabalıklara durduğun
ardında yorduğun
ozan efe gönlündedir

YALNIZLIKLAR SONA ERER İNŞALLAH...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...Rabatlı
Gönlündedir, @ramazan.efe
10.12.2009 00:20:55
RABATLI
@rabatli
10 Aralık 2009 Perşembe 00:20:57
sensizlikler yürek yakmasın....
gözlerden yaş akmasın....
Hüzün arşa çıkmasın...

Yazan yürek dert görmesin...RABATLI
Sensizlik, @nilkurt
10.12.2009 00:14:02
RABATLI
@rabatli
10 Aralık 2009 Perşembe 00:17:17
Çok güzel dizelerdi...Yürektendi...Hayalllerin gerçekleşmesi adına...yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
Gurur, @ilknur doganay
10.12.2009 00:12:18
RABATLI
@rabatli
10 Aralık 2009 Perşembe 00:16:02
Çok sevdiğim İstanbul 'u dolaştım...Anlatan yüreğe sağlık...Rabatlı
Yedi tepe, @elveren
10.12.2009 00:14:39
RABATLI
@rabatli
10 Aralık 2009 Perşembe 00:08:22
EN GÜZEL BAHARLARA...
BAHAR GİBİ ŞİİRDİ...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
7 Aralık 2009 Pazartesi 22:30:46
Yüzün aşk romanı, gülüşün şiir,
Ateş gözlerinde yanarak tüttüm.
Ben bir garip yolcu, sen koca şehir,
Mavi sokaklarda kaybolup gittim.


OKURKEN HAZ ALDIĞIM DİZELERDİ...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Ateş gözlüm, @Mehmet_Nacar
7.12.2009 16:31:04
RABATLI
@rabatli
7 Aralık 2009 Pazartesi 22:29:34
ANLAMLI DİZELERDİ...HAYATI GEREĞİNCE YAŞAYABİLMEK...RABATLI
İnsanoğlu, @CEYLAN 17
7.12.2009 16:24:47
RABATLI
@rabatli
7 Aralık 2009 Pazartesi 22:28:28
BEN NERDEYİM....? YÜREK DİZELERİ İDİ...HOŞTU...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Sonbahar, @elifmm
7.12.2009 15:48:07
RABATLI
@rabatli
7 Aralık 2009 Pazartesi 22:26:49
gerçek dostluklar kolay kolay bulunmuyor bu alemde...Bir bakıyorsun cebinden ''çapanoğlu '' çıkıyor...Bir sitemdi...Gönül dizeleri idi...Yüreğe sağlık...Rabatlı
Oysa!..., @dağ gülü
7.12.2009 17:07:28
RABATLI
@rabatli
7 Aralık 2009 Pazartesi 22:22:49
yürek dizeleri idi ...hoştu...yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
7 Aralık 2009 Pazartesi 22:20:45
doğruyu, güzeli gören yüreğe sağlık...rabatlı
Hacıbektaş, @esin ayşe
7.12.2009 21:51:54
RABATLI
@rabatli
7 Aralık 2009 Pazartesi 22:19:37
evet yaşayan bilir...Teröre dur demenin vaktidir...Anlamlı dizelerdinizi kutluyorum...Rabatlı
Yedi..., @aysegulguncan
7.12.2009 21:59:16
RABATLI
@rabatli
7 Aralık 2009 Pazartesi 22:17:49
Anlamlı dizelerdi...okurken haz aldığım...Yazan yürek dert görmesin...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
7 Aralık 2009 Pazartesi 11:41:27
EN GÜZEL SEVİLERE...DİLEKLERİNİZİN KABULÜ ADINA...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Rüyalarim, @sevdagü
7.12.2009 05:17:52
RABATLI
@rabatli
7 Aralık 2009 Pazartesi 11:39:04
değişik dizelerdi...hoştu...yüreğe sağlık...rabatlı
Gel, gor..., @GuLeN
31.10.2009 00:22:31
RABATLI
@rabatli
7 Aralık 2009 Pazartesi 11:36:35
evet insan oğlu hep yalnız aslında...Güzel dizelerdi...yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
Şimdi uzaklardasın, @sumru16
7.12.2009 08:39:01
RABATLI
@rabatli
7 Aralık 2009 Pazartesi 11:35:06
NE GÜZEL....HOŞ DİZELERDİ YİNE...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.492
Şiir Okunma
2.414.140
Yazı Okunma
23.162
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL