Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
7 Aralık 2009 Pazartesi 11:33:40
şarkı tadında dizelerdi...okurken haz aldığım...yazan yüreğe sağlık...RABATLI
At! yüreğim paralansın, @cemil
7.12.2009 10:02:27
RABATLI
@rabatli
7 Aralık 2009 Pazartesi 11:32:20
Yürek dizeleri idi ...hoştu...yürek dert görmesin...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
7 Aralık 2009 Pazartesi 11:26:18
alabildiğince ovalarda özgürce yaşayabilmek...Yaylalar geldi aklıma bir an...yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
7 Aralık 2009 Pazartesi 11:24:26
SEN KOKARSIN...Ne güzel bir kelime yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Hoş dizelerdi...haz aldığım...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
7 Aralık 2009 Pazartesi 11:23:04
SEVDAYA HAZIRLANMAK..HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Sırası mıydı şimdi, @HÜRMÜZ
7.12.2009 11:18:50
RABATLI
@rabatli
7 Aralık 2009 Pazartesi 11:21:57
ÇOK HOŞ SEVİ DİZELERİ İDİ...SİTEMDİ...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Sevdim, @YARALI/ YÜREK
7.12.2009 11:18:52
RABATLI
@rabatli
7 Aralık 2009 Pazartesi 11:19:01
BİR VARMIŞ BİR YOKMUŞ...HAYAT İŞTE...GÜZELLİKLERİNİ YAŞAYABİLMEK AMAÇ...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Aşk bir hayal, @ağla yüreğim
7.12.2009 00:04:44
RABATLI
@rabatli
7 Aralık 2009 Pazartesi 00:49:50
Aşkı anlatabilmek...hoş dizelerdi...yazan yürek dert görmesin...Rabatlı
Seni sevmek, @elifmm
7.12.2009 00:06:21
RABATLI
@rabatli
7 Aralık 2009 Pazartesi 00:46:52
güzel dileklerdi...Allah kabul eylesin...Yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
7 Aralık 2009 Pazartesi 00:45:37
Okurken haz aldığım dizelerdi...yazan ve düşünen yürek dert görmesin...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
6 Aralık 2009 Pazar 22:48:35

Türküler söylüyor ağaçlar
Makamı hüzün, makamı aşk

MAKAMDA AŞK SESLERİ...ÇOK HOŞ SEVDA DİZELERİ İDİ...YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
RABATLI
@rabatli
6 Aralık 2009 Pazar 22:47:12

istersen
bas bağrına yazdığım şiirleri,
açık saçık
ve
yalansız
sev yine beni...

BAĞRA BASILACAK DİZELERDİ...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
6 Aralık 2009 Pazar 22:46:09
YÜREK DİZELERİ İDİ VE HOŞTU...SEVDA KOKAN...RABATLI
Fgfd, @Gonul-Mevsimi
6.12.2009 21:34:06
RABATLI
@rabatli
6 Aralık 2009 Pazar 22:44:55
KÖYLER HEP İYİDİR...TEMİZDİR İÇİNDE YAŞAYANLARIN YÜREĞİ...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...Rabatlı
( Ama köyünüz neresi )
Köyüm, @güher karanfil
6.12.2009 21:31:45
RABATLI
@rabatli
6 Aralık 2009 Pazar 22:37:54
umutlar hep beyaza bürünsün...gerçek olsun...yazan yürek var olsun...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
6 Aralık 2009 Pazar 22:36:24
Gerçek sevilenin gelişine beklenir...güzeldi...yüreğe sağlık...Rabatlı
Sevgili..., @belalıkız
6.12.2009 22:25:33
RABATLI
@rabatli
6 Aralık 2009 Pazar 22:34:55
Yazan yüreğe sağlık...anlamlı dizelerdi...Rabatlı
Mutluluk yolu, @mete75
6.12.2009 22:30:47
RABATLI
@rabatli
6 Aralık 2009 Pazar 22:33:37
Bir özlemdir yaşamak...Yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
6 Aralık 2009 Pazar 19:28:21
GİDİŞİNDE YANMAK YÜREĞİN...GÜZEL ANLATIMDI...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Zordu kal demek.., @rüya kız
6.12.2009 18:55:16
RABATLI
@rabatli
6 Aralık 2009 Pazar 19:26:25

Sahin kadar atak ol kaçırma hiç avını
Tilki gibi kurnaz ol hiç düşünme yarınını
Aslan gibi cesur ol verme sakın payını
Ne olacaksa olsun anın da ver kararını

ANLAMLI DİZELERDİ...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.493
Şiir Okunma
2.414.140
Yazı Okunma
23.162
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL