Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
12 Aralık 2009 Cumartesi 23:56:57
GÜLLER DİYARINDAN GÜL DEVŞİRMEK GİBİ BİR ŞEY...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Derviş konuşunca, @Gülserçesi
12.12.2009 22:31:57
RABATLI
@rabatli
12 Aralık 2009 Cumartesi 23:55:39
ANILARIN CANLANMASI...HOŞ DİZELERDİ...RABATLI
Gençlik, @Suheylaa
12.12.2009 22:29:17
RABATLI
@rabatli
12 Aralık 2009 Cumartesi 23:54:38
İKİ YÜREKLE BİRLİKTE MEMLEKETİMİ GEZMİŞ GİBİ OLDUM...BİR BAŞKADIR BENİM MEMLEKETİM...YAZAN YÜREKLERE SELAM OLSUN...YÜREKLERİ VAR OLSUN...RABATLI
RABATLI
@rabatli
12 Aralık 2009 Cumartesi 23:50:39
YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...AMERİKA BAŞ BELASI...NE DENİR...RABATLI
Vahşet, @Rabia BARIŞ
12.12.2009 22:43:27
RABATLI
@rabatli
12 Aralık 2009 Cumartesi 23:48:57

becerebilirim gitmeyi


ZOR GİBİ GİTMELER...GÖNÜL DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
RABATLI
@rabatli
12 Aralık 2009 Cumartesi 23:47:36

Kavruldu yürek
Aşk emek demek
İnadına inadına seveceksen gel


AYNEN DOĞRU...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Pür neşe aşk, @bayan-b
12.12.2009 23:37:36
RABATLI
@rabatli
12 Aralık 2009 Cumartesi 23:46:34

Ayrılık rüzgarını estirme başımda
Bu acıyı ne olur
Yaşatma bu genç yaşımda
Sen yanımda ol
Başka bir şey istemem
Kollarında o an
Ölsem de gam yemem.

ayrılıkların sona ermesi adına...yürek dizelerinizi kutlarım...Rabatlı
İstemem, @leylak_leyl
12.12.2009 23:06:56
RABATLI
@rabatli
12 Aralık 2009 Cumartesi 15:20:02
ama SUSMA...Anlamlı dizelerdi...yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
Kapan ayşe !?., @Guldane Dal
12.12.2009 15:03:00
RABATLI
@rabatli
12 Aralık 2009 Cumartesi 15:18:53

Sen ey yâr!
Hitabıma muhatabım olmadın.
Yine ses yok...
O derin sessizliğine saklanıyorsun.

sessizliklerde kaybolmamak adına...yazan yüreğe sağlık...rabatlı
RABATLI
@rabatli
12 Aralık 2009 Cumartesi 15:16:35
''yeniden yaz hayatımı
ben durdurdum zamanı''

güzel anlatım ve güzel dizelerdi...yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
12 Aralık 2009 Cumartesi 15:14:10
düşlerde yaşamak sevileri...yazan ve düşünen yüreğe sağlık...hoş dizelerdi...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
12 Aralık 2009 Cumartesi 15:12:26
ŞİMDİ BEN BENDE DEĞİLİM...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
12 Aralık 2009 Cumartesi 15:11:26
zamana isyandı...Yüreğe sağlık...RABATLI
Yaprak, @sözbir
12.12.2009 12:54:29
RABATLI
@rabatli
12 Aralık 2009 Cumartesi 15:09:49
Uzaklarda arama beni
Her an yanındayım
Yeter ki görmezlikten gelme
İki göğsünün arasındaki
O en kıymetli yerdeyim.
Gül bana ne olur,
Gül ki hayalinle dalayım uykuya
Gül ki
Mutlulukla kapatayım gözlerimi
Ebedi uykulara...


en güzel gülücü...

Nerede miyim?, @nurten oğuz
12.12.2009 12:44:11
RABATLI
@rabatli
12 Aralık 2009 Cumartesi 15:07:29
dize dize sitem...gönül dizeleri idi hoştu...yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
Kaybettikten sonra, @justsmile
12.12.2009 12:35:18
RABATLI
@rabatli
12 Aralık 2009 Cumartesi 15:06:18
gerçekleri düşünebilmek...Güven çok önemli...Yazan yürek dert görmesin...Rabatlı
El ver ya rab, @SUSKUN HÜZÜN
12.12.2009 12:18:37
RABATLI
@rabatli
12 Aralık 2009 Cumartesi 15:05:04
bir sitemdi dizeler...mutlaka hissetmiştir...Yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
Yalan oldu, @rüya kız
12.12.2009 13:31:40
RABATLI
@rabatli
12 Aralık 2009 Cumartesi 15:03:09
Okurken haz aldığım dizelerdi...yazan ve düşünen yürek dert görmesin...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
12 Aralık 2009 Cumartesi 15:00:45
ÖZLEM GÜZEL ANLATILMIŞ...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Alın yazımda,, @Alaaddin Uygun
12.12.2009 14:40:26
RABATLI
@rabatli
12 Aralık 2009 Cumartesi 14:59:40
OKURKEN HAZ ALDIĞIM DİZELERDİ...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.483
Şiir Okunma
2.414.116
Yazı Okunma
23.162
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL