Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
14 Aralık 2009 Pazartesi 22:44:01

mağdur yine mağdur
zalim yine eli kanlı

Anlamlı dizelerdi...yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
Şerefe, @Gülten Kahraman
14.12.2009 20:57:27
RABATLI
@rabatli
14 Aralık 2009 Pazartesi 12:23:15
Öyle yangın yeri ki yüreğim ateşi yakıyorum
Ben seni böyle bekliyorum yarimmmm


beklenilecek olanı beklemek...hoş dizelerdi...yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
14 Aralık 2009 Pazartesi 12:22:02
Bitsin artık bu işkence
Gündüzüm oldu hep gece
Senin aşkın bir bilmece
Çözülmez de senelerce

VARDIR BELKİ GÜZEL YÖNLERİ...SİTEMDİ SANKİ DİZELER...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
14 Aralık 2009 Pazartesi 12:19:15
Okurken haz aldım yine...yazan yürek dert görmesin...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
14 Aralık 2009 Pazartesi 12:16:30
Elemden kederden yorulsa da şu kalbim
Hala düşlerimi hayalin süslüyor
Seni sevdiğini söyleyecek ya bu dilim
El alem çok görüp kınayacak diye korkuyor

Gönül asla yorulmazmış...Yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
El alem korkusu, @KNİSK
14.12.2009 08:28:27
RABATLI
@rabatli
14 Aralık 2009 Pazartesi 12:14:45
halden haller saldıgın benii
çaresizliklerimle yokladıgım seni
bir avuç mutluluk ugruna
sana çaglayan yüregi
bir kerececik sorsaydın olmazmıydı yar...

AH HALDEN ANLAMAZIM...Hoş dizelerdi...Yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
Olmazmıydı???, @Funda SAĞLAM
14.12.2009 08:35:41
RABATLI
@rabatli
14 Aralık 2009 Pazartesi 12:13:17
Geleceği güzel olur inşallah...Yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
14 Aralık 2009 Pazartesi 12:07:39
Kurşunla Ruh ölecek diye korkarsam.
Bilerek bir karıncaya basarsam.
Dost görünen düşman için dağa çıkarsam.
Artık güneşi denize atın
Kelepçeler vurun sözlerime.

Güzellikleri yaşamak varken...bu elem neden...Yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Rab...

Tutun güneşi., @karacan
14.12.2009 09:07:34
RABATLI
@rabatli
14 Aralık 2009 Pazartesi 12:00:43
Güzellikleri yaşayabilmek...Yine okunası dizelerdi...yazan yüreğe sağlık...RABATLI
Söz dinleme zamanı, @serap hoca
14.12.2009 09:42:13
RABATLI
@rabatli
14 Aralık 2009 Pazartesi 11:55:00
gerçek kardeşliklerde yaşayabilmek...Anlamlı ve güzel dizelerdi...Yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
14 Aralık 2009 Pazartesi 11:53:13

Aldım da albümü baktım resmime
Elli beş kez çizik attım cismime
Güzel, çirkin amel, taktım ismime
Yakındır hayata, başlar tahkikat
Lazım güzel bir dost, elzem şefaat!

Bir ömrü tarif edebilmek...Hoş dizelerdi...Okurken haz aldığım...Yüreğe sa...

Albüme baktım, @maskosu
14.12.2009 09:50:29
RABATLI
@rabatli
14 Aralık 2009 Pazartesi 11:51:33
Türkü tadındaki dizelerinizi kutluorum...Yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
14 Aralık 2009 Pazartesi 11:45:08
ÜŞÜNÜR MÜ O DOSTLARLA...SOĞUK OLSA DA...BİZE DE NASİP OLUR İN ŞALLAH...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...Rabatlı
Foça'da demlendik !, @Oya gedik
14.12.2009 10:19:08
RABATLI
@rabatli
14 Aralık 2009 Pazartesi 11:43:19
öNCE KENDİNİ BİL...ANLAMLI VE HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK..RABATLI
Akıllıysan, @gunes6220
14.12.2009 10:23:38
RABATLI
@rabatli
14 Aralık 2009 Pazartesi 11:38:46
yürek güzel söylemiş...yüreğe sağlık...Rabatlı
Hasret damlası, @Gülasena
14.12.2009 10:36:43
RABATLI
@rabatli
14 Aralık 2009 Pazartesi 11:36:52
Yeniden nefes alabilmek...doyasıya...acılardan uzak...yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
Özgürlük..., @ArtemiSelenE
14.12.2009 11:06:12
RABATLI
@rabatli
14 Aralık 2009 Pazartesi 11:30:10
Evet gerçek dostlukları yakalabilmek...Foça'da olmak isterdim ama nasip...Yürek dizelerinizi kutluyorum...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
14 Aralık 2009 Pazartesi 00:39:59
GÜZEL YORUM, GÜZEL DİZELER...YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Geceler, @NURCAN CANDAR UYGUR
14.12.2009 00:28:16
RABATLI
@rabatli
14 Aralık 2009 Pazartesi 00:32:54
Türkü tadındaki dizelerinizi kutlarım...yazan yürek dert görmesin...RABATLI
Yar, @zaralıeren
14.12.2009 00:01:53
RABATLI
@rabatli
14 Aralık 2009 Pazartesi 00:29:38
Hoş dizelerdi...Okurken haz aldığım...Yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
Susan herkes adına, @müget
14.12.2009 00:11:03
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.467
Şiir Okunma
2.414.005
Yazı Okunma
23.161
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL