Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
17 Aralık 2009 Perşembe 00:34:23
memleket hasretini güzel işlemişsiniz...Yüreğinize sağlık...RABATLI
Köy ve şehir, @ALİ ŞENGÖR
17.12.2009 00:01:11
RABATLI
@rabatli
17 Aralık 2009 Perşembe 00:32:49

Yâr aklına geldi, adresi sordu
Yakınmış oraya, bir adım yerdi
Küçücük kalbi de, hep küt küt vurdu
Acele etmedi, biraz oturdu
O’nun nil yeşili, gözleri vardı


çok hoş dizelerdi...okurken haz aldığım...yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
17 Aralık 2009 Perşembe 00:04:04
BEDEN BENDE...RUHUM SENDE KALDI...DER GİBİ...
YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
RABATLI
@rabatli
17 Aralık 2009 Perşembe 00:01:30
sustum...
ne denir...işte bizm ülkemizde olmazlardan biri...sevmek bile günah, ayıp...gönül güzel işlemiş...yazan yüreğe sağlık...RABATLI
Yasak aşk, @ebru33
16.12.2009 23:11:56
RABATLI
@rabatli
16 Aralık 2009 Çarşamba 23:56:34

Suss
Konuşma yanıyorum
Bakma
Gözlerinin derinliğinde kayboluyorum


Bir özlemdi dizeler...biaz dert yanan, biraz hüzün kokan...Yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
Şimdi zaman!......, @dağ gülü
16.12.2009 23:26:20
RABATLI
@rabatli
16 Aralık 2009 Çarşamba 22:29:25
Hoş bir anlatım...Güzel dizeler...yüreğe sağlık...Rabatlı
İzini, @cemalus
16.12.2009 22:07:00
RABATLI
@rabatli
16 Aralık 2009 Çarşamba 22:04:42
ŞİİRDİ...OKURKEN HAZ ALDIĞIM...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Segâh beste, @Şükran AY
16.12.2009 21:27:50
RABATLI
@rabatli
16 Aralık 2009 Çarşamba 21:03:06
YAŞAMAK BİR ÖZLEM DEĞİL MİDİR SANKİ...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Deniz, @neslidinc
16.12.2009 20:37:48
RABATLI
@rabatli
16 Aralık 2009 Çarşamba 21:01:32
BEN AĞLARIM...GÖK YÜZÜ DE...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK..RABATLI
Yağmur, @alevce
16.12.2009 20:34:18
RABATLI
@rabatli
16 Aralık 2009 Çarşamba 20:41:30
Herşey boş her şey yalan dünya yalan
yine gün battı hergünkü gibi
yanlız sevgisiz karanlık geceler
Gelmiyor ufkumu aydınlatan gemiler...


GÜZELLİKLERİ GÖRMEK LAZIM...HAYAT GÜZEL ASLINDA...HER ŞEYE RAĞMEN...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
.*geceler*, @hatice değer
16.12.2009 16:13:39
RABATLI
@rabatli
16 Aralık 2009 Çarşamba 20:39:07
VE BENİ HATIRLAYACAKSIN...BUĞULU GÖZLERİNDE...HOŞ DİZELERDİ...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Kalbim senindir, @nurten oğuz
16.12.2009 16:05:55
RABATLI
@rabatli
16 Aralık 2009 Çarşamba 20:34:58
AKLIMDASIN.......HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Sen, @leylak_leyl
16.12.2009 19:06:41
RABATLI
@rabatli
16 Aralık 2009 Çarşamba 20:32:32

ALLAHIM SİZE HAZIRLAMIŞ ÇENNETİN EN GÜZEL KÖŞESİNİ
İMANLA ALLAH ALLAH DİYE YÜRÜYELİM HEP BİRLİKTE
ENGEL OLAMAZ DÜNYANIN EN BÜYÜK GÜCÜ GELSEDE
İÇİMİZDE ALLAH PEYGAMBER VATAN SEVGİSİ OLDUKÇA

Bu ülkenin bağımsızlığı ve korunması için canlarını v...

RABATLI
@rabatli
16 Aralık 2009 Çarşamba 20:28:04
ZAMAN BİR GÜNLÜKMÜŞ...O DA BU GÜN...YARIN NE OLUR KİM BİLEBİLİR Kİ...Hayatı yerinde ve güzel yaşayabilmektir amaç...Yazan yüreğe sağlık...RABATLI
Duyamadım, @hanım şaş
16.12.2009 18:55:18
RABATLI
@rabatli
16 Aralık 2009 Çarşamba 20:25:08
İÇTEN GELDİĞİ GİBİ YAZILAN BİR SEVDA DİZELERİ İDİ...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Sevgilim, @tülay yılmaz
16.12.2009 19:22:17
RABATLI
@rabatli
16 Aralık 2009 Çarşamba 20:23:37
BİR MADEN İŞÇİSİ ÇOCUĞU OLARAK YÜREĞİM KANADI...MEKANLARI CENNET OLSUN...Bu ülkede insan hayatı çok ucuz...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Kömür madeni., @türkmendağlı
16.12.2009 19:35:52
RABATLI
@rabatli
16 Aralık 2009 Çarşamba 20:10:15
Mekanı Cennet olsun...Yazan ve düşünen yürek var olsun...RABATLI
Yonca'ya, @Günay ÖZDEMİR
16.12.2009 19:47:59
RABATLI
@rabatli
16 Aralık 2009 Çarşamba 11:00:27
EN GÜZEL SEVİLERE...YÜREK DİZELERİ İDİ HOŞTU...YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
RABATLI
@rabatli
16 Aralık 2009 Çarşamba 10:59:25
DOĞRU SÖZ...DOĞRU DİZELER...YAZAN, DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Gitmeden, @serap hoca
16.12.2009 09:58:26
RABATLI
@rabatli
16 Aralık 2009 Çarşamba 10:46:13
BAŞIMIZI ASLA EĞMEYİZ BİZLER TÜRK OLARAK...RUHUMUZ ÖYLEDİR...YAZAN VE DÜŞÜNNEN YÜREĞE SAĞLIK..RABATLI
Özür dilyoruz-2, @kocakurtsoylum
16.12.2009 06:13:54
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.464
Şiir Okunma
2.414.005
Yazı Okunma
23.161
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL