Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
18 Aralık 2009 Cuma 20:14:26

Sen gel desem gelir misin
Özlemimi alır mısın
Yüreğimde kalır mısın
Çıkamazsam yollarına

gönül dizelerinizi kutlarım...RABATLI
Çıkamazsam yollarına, @nuhkenis
18.12.2009 19:59:40
RABATLI
@rabatli
18 Aralık 2009 Cuma 20:13:24
türkü tadında dizelerdi...yazan yürek dert görmesin...Rabatlı
Aşk nostaljisi., @türkmendağlı
18.12.2009 20:07:35
RABATLI
@rabatli
18 Aralık 2009 Cuma 11:47:19
AYNEN DOĞRU...
DEĞERİNİ BİLMEYENLER UTANSIN...
YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Dünyanın incisi, @suQ
18.12.2009 11:26:29
RABATLI
@rabatli
18 Aralık 2009 Cuma 11:46:05
YİNE OKURKEN HAZ ALDIM...GÜZEL, HOŞ DİZELERDİ...YAZAN YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN...RABATLI
RABATLI
@rabatli
18 Aralık 2009 Cuma 11:44:52
yürek dizelerinizi kutluyorum...dualar ihtiyacı olanlara gider inşallah...RABATLI
Lodos, @Nimet Vefa
18.12.2009 10:25:40
RABATLI
@rabatli
18 Aralık 2009 Cuma 11:07:03
DOĞRU VE YÜREK DİZELERİ İDİ..YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Ne zaman sennnnn, @ilknur86
18.12.2009 02:12:55
RABATLI
@rabatli
18 Aralık 2009 Cuma 11:05:27
GÜZEL ÜLKEMİZİN DEĞERİNİ BİLMEK GEREKİR...ANLAMLI VE GÜZEL DİZELERİNİZİ KUTLUYORUM...RABATLI
Bulanık, @ahmet umut
16.12.2009 16:10:51
RABATLI
@rabatli
18 Aralık 2009 Cuma 11:02:49
HOŞ DİZELERDİ...OKURKEN HAZ ALDIĞIM...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Unutma çabası…, @söz
18.12.2009 02:58:09
RABATLI
@rabatli
18 Aralık 2009 Cuma 11:01:38
Bizde, bizle, birlik olup, biz, bize yaşasaydık
Ne olurdu... Ne
Buda, sonuçta bir aşk hikayesi değilmi
Yaş olsada, kemal
Ateş ile yanmak, zor değilki


EVET DOĞRU..YENİDEN YANABİLİR İNSAN AŞKA...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Ne olurdu, @guler birsozu
18.12.2009 03:12:13
RABATLI
@rabatli
18 Aralık 2009 Cuma 11:00:20
EVET MUTLAKA O GÜNLER EY İDİ ...GEÇMİŞİ YAŞATABİLMEK...YAZAN YÜREĞİNİZE SAĞLIK...GARDAŞ...RABATLI
RABATLI
@rabatli
18 Aralık 2009 Cuma 10:55:01

Sararım sıkıca yaralarımı
Toplarım dağılan umutlarımı
Atıp içimdeki can kırıklarını
Unuturum senle yaşananları.

Sen benim aşkıma layık değildin
İyi ki gittin de kendime geldim .

Neler yaşanmış o yürekte bilinmez...Ama yürek dizeler mutlak...

RABATLI
@rabatli
18 Aralık 2009 Cuma 10:52:18
GÜZEL GELECEKLER OLUR İNŞALLAH...ANLAMLI DİZELERDİ...YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
RABATLI
@rabatli
18 Aralık 2009 Cuma 10:50:15

kız çocuklarım var daha ellerinden tutulacak;
tutabilirsem yürüyünceye kadar,
fidanlarım var toprağa kök salacak;
yeşerdiğini görürsem bir tutam dalının;
hani ölürsem de ne gam...

EVET YAŞAMAK HAYATI...YILMAK YOK...YIKILSAK DA YENİDEN YENİDE...

Otobiyografik şiir, @Adile Soylu
18.12.2009 08:01:52
RABATLI
@rabatli
18 Aralık 2009 Cuma 10:43:00
YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...ANLAMLI DİZELERDİ...RABATLI
RABATLI
@rabatli
18 Aralık 2009 Cuma 10:41:54
AYNEN DOĞRU...OYNANAN OYUNLARA ALDANMAMAK LAZIM...ANLAMLI DİZELERDİ...YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Uyanık olma zamanı, @ferhan
18.12.2009 08:45:21
RABATLI
@rabatli
18 Aralık 2009 Cuma 10:39:43
GÜZEL BİR ATIŞMA İDİ...İKİ YÜREĞE DE SAĞLIK OLSUN...RABATLI
RABATLI
@rabatli
18 Aralık 2009 Cuma 10:38:00
ŞİİR GÖNÜL DAMLALARIDIR...HEP GÖNÜLLERE DAMLARLAR...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
....., @dj.kalee
18.12.2009 08:59:43
RABATLI
@rabatli
18 Aralık 2009 Cuma 10:36:39

Gülüşünü sözlerini can bildiğim adamım
Minicik bir kelebeğin iki heceli solukları sana ağır geldi.
Hadi dinle son kez ’seni seviyorum’ diye haykırıp da gidiyorum.

en güzel sevilere..yine güzel anlatım, yine güzel dizeler...yazan ve...

Gidiyorum, @yasemin00
18.12.2009 09:10:16
RABATLI
@rabatli
18 Aralık 2009 Cuma 10:34:46
ŞAİRLER HEP GÜZELİ GÖRÜRLER...RUHU GÜZEL OLMAYAN ŞAİR OLAMAZ ZATEN...Şiir se gönül damlalarıdır...şair kötü düşünemez onun için hep güzel demelidir...hoş dizelerdi...yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
18 Aralık 2009 Cuma 10:31:51
son rıhtım,

SON RIHTIMDIR YANAŞILACAK ...HOŞ DİZELERDİ...YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
..sözüm o'na.., @GnL
18.12.2009 09:46:32
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.450
Şiir Okunma
2.413.929
Yazı Okunma
23.159
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL