Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
20 Aralık 2009 Pazar 12:10:42
Okurken ve dinlerken haz aldım...yazan ve okuyan yüreğe sağlık...RABATLI
RABATLI
@rabatli
20 Aralık 2009 Pazar 11:34:55
ŞARKI TADINDA DİZELERDİ...HOŞTU...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Ben sana gelirim, @Malioc
20.12.2009 07:46:02
RABATLI
@rabatli
20 Aralık 2009 Pazar 11:33:48
BU VATANIN BAĞIMSIZLIĞI İÇİN VE KORUNMASI İÇİN ÇALIŞANLARA SELAM OLSUN...YAZAN YÜREK VAR OLSUN...RABATLI
RABATLI
@rabatli
20 Aralık 2009 Pazar 11:19:52
Unutursam seni,sadece seni !
Günahkarım günahkar !
Bilmiyorlar !


GÜNAHKARIM...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Adı günah !, @Oya gedik
20.12.2009 02:42:31
RABATLI
@rabatli
20 Aralık 2009 Pazar 11:17:17
SENSİZLİKLERİN SONA ERMESİ ADINA...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLUYORUM...RABATLI
RABATLI
@rabatli
20 Aralık 2009 Pazar 11:15:04
YİNE GÜZEL, YİNE HOŞ DİZELERDİ...OKURKEN HAZ ALDIĞIM...RABATLI
RABATLI
@rabatli
20 Aralık 2009 Pazar 11:13:53
YİNE OKURKEN HAZ ALDIM...YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
RABATLI
@rabatli
20 Aralık 2009 Pazar 11:11:20

Anlaşmadan ölmeyelim…
Zamanın durduğu yerde sonsuza dek yaşayalım.
Ruhumuzu saran senle…


GÖNÜL DİZELERİ İDİ...HOŞTU...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Uyumayalım aşkım, @şiirlikız
20.12.2009 08:48:55
RABATLI
@rabatli
20 Aralık 2009 Pazar 11:10:12

Git artık adımı bir daha anma
Sevgine inanıp gelirim sanma
Bunu sen istedin ah edip yanma
Yalanmış aşkımız, sevgin yalanmış

ŞARKI TADINDA DİZELERDİ...YAZAN YÜREK DER GÖRMESİN...RABATLI
RABATLI
@rabatli
20 Aralık 2009 Pazar 11:07:36

oysa ben
ölüyorum…

Yine güzel dizeler...okurken haz aldığım...yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
20 Aralık 2009 Pazar 02:13:06
ÇAĞRIYA CEVAP VERİR HER HALDE...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
Geri dön, @esmerefsane
20.12.2009 01:16:33
RABATLI
@rabatli
20 Aralık 2009 Pazar 02:04:43
OKURKEN HAZ ALDIĞIM DİZELERDİ...YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI...Kahrın ağır işçileri...
Ucuz hayatlar, @katre-i aşk
20.12.2009 02:01:16
RABATLI
@rabatli
20 Aralık 2009 Pazar 01:54:34

Yağmura sordum seni…
Seninle mı ağlıyor dedim ben gibi…
Serinletiyor musun damlalarınla yüreğini?
Baktı da bana ,
Ağlayarak gitti...


OKURKEN HAZ ALDIĞIM DİZELERDİ..YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Senı sordum..., @yigitce2007
20.12.2009 00:01:32
RABATLI
@rabatli
20 Aralık 2009 Pazar 01:50:34

İmkansızsa ne çıkar imkanlar yaratırım
kim engel koyabilir gözlerime
kim kilit vurabilir seven yüreğime
kapalı kapılarım,bağlı gözlerim
yüreğim sende saklı,gidemem
Korkma sevdiğim.............

AYNEN DOĞRU...YAŞAMANIN DEĞERİNİ BİLMEK GEREK.....

“yaşamak”, @uzak ufuklar
20.12.2009 00:49:11
RABATLI
@rabatli
20 Aralık 2009 Pazar 01:47:09
bir sitemdi dizeler...Yürek dizeleri idi...yazan yürek dert görmesin...acılara karşı dirensin...RABATLI
Terkediyorum seni, @Aşkın ce hali
20.12.2009 01:35:56
RABATLI
@rabatli
20 Aralık 2009 Pazar 01:45:19
Türkü tadındaki dizelerinizi kutlarım...yüreğe sağlık...Rabatlı
Ağlarım, @SELAMİ ERDEMİR.
20.12.2009 01:34:42
RABATLI
@rabatli
20 Aralık 2009 Pazar 01:30:10
okurken haz aldığım dizelerdi...yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
Senden sonra, @MıSRaDaN
9.12.2009 21:38:28
RABATLI
@rabatli
20 Aralık 2009 Pazar 00:32:31
HAYATIN GERÇEKLERİNİ ANLATABİLMEK...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Günahkâr gece, @HATAYLI
20.12.2009 00:26:41
RABATLI
@rabatli
20 Aralık 2009 Pazar 00:31:30
gerçek dostluklara...yazan yürek dert görmesin...RABATLI
RABATLI
@rabatli
20 Aralık 2009 Pazar 00:30:25

Sözler tatlı olunca çıkar yılan ininden
Olmadık bir laf ile döner insan dininden
Firakına sebeptir kötü kelâm kininden
Kötü teşhis şahsına dönüp de kucak açsın.

aynen doğru...yazan yüreğe sağlık...Hoş dizelerdi...RABATLI
Söz, @Nezahat Yıldız Kaya
20.12.2009 00:27:53
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.434
Şiir Okunma
2.413.814
Yazı Okunma
23.155
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL