Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
YOL CÜMLEDEN ULUDUR...
Dosteli_

Dosteli_

@dosteli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 31 Temmuz 2008'den beri üye
  • 60

Şiir Yorumları

Dosteli_
@dosteli
24 Ocak 2009 Cumartesi 14:58:56
Evet Uğurlar olsun ama hüzün ve böyle acılar olmasın dileğiyle okudum paylaştım Bu acılı günde. Duyarlı yüreğe tşk
Uğur'a..., @asumann
24.1.2009 14:18:43
Dosteli_
@dosteli
23 Ocak 2009 Cuma 18:30:55
Çok hoş ve başarılı bir şiir okudum Oğuz bey kaleminden yüreğinden. Tşkler hem yüreğe hem de kaleme :)
Dosteli_
@dosteli
23 Ocak 2009 Cuma 15:37:30
Zaralı canım! dinle kalbim daima senin
Deli Yürek bahara özendiyse gül senin
Goncaları Koparsın bin taç yapsın elinin
Gel gülün susuz bekler yağmurlu sabahını


Dileyelim her şey dilediğiniz gibi olsun Çok içli bir şiirdi Dilerim anlaşılır bu...

Dosteli_
@dosteli
22 Ocak 2009 Perşembe 19:31:30
Şiiir sözü bitirmiş Her şiir biraz aşktır aslında. Bu güzel yüreğin sesinden yürek sesini dinlemek gerçekten keyifliydi Yüreğinize sağlık
*siir olmalı sevgim*, @AsiCicek
14.1.2009 16:41:34
Dosteli_
@dosteli
22 Ocak 2009 Perşembe 19:24:12
Ne garip şey değil mi öğretmenim İnsanların veremediğini çiçekler verebilecek kadartemizler. Hoş bir imgeyi çok doğal haliyle işlemiş yürek.
Dosteli_
@dosteli
22 Ocak 2009 Perşembe 18:31:07
Ve hep çözümlüğe mahkumdur bilmeceler Çok hoş dizeler Oldukça güzel bir şiir dost yürek Kutladım canı gönülden
!hayat?, @necva kıyak
22.1.2009 18:24:56
Dosteli_
@dosteli
22 Ocak 2009 Perşembe 18:24:40
Çok orjinal dost Nerden geldi yüreğe bu taşlaam. Böyle insanlar çoooookkkkkkk :))
Alemin akıllısı, @rftk
22.1.2009 18:03:47
Dosteli_
@dosteli
20 Ocak 2009 Salı 22:23:13
Sevgi özlem harmanlanmış yürekte Öz olarak değil ama bir şair dostun dediği gibi uyaklarda bir uyumsuzluk ben de gözlemledim Çok çok daha harika olabilecek bir yürek sesiydi Ama biraz acele mi edildi acaba .?
Dosteli_
@dosteli
20 Ocak 2009 Salı 20:20:09
Bugün eskimeyen dostlarıma mrb günü olmalı Mrb şiir mrb öğretmenim Çok uzun bir aradan sonra gerçekten güzel dizelere tşkler
Ben ölürsem..., @Hamiyet Göz
16.1.2009 23:09:31
Dosteli_
@dosteli
20 Ocak 2009 Salı 20:04:25
Şiir bizi biz de bir sevgi insanınıı coşkun duygu selini okuduk Şiir sever dostların ilgisini görünce sevincim bir kat daha arttı Ben geç kalmışım CAN DOSTUM alınmaz umarım Çok güzeldi Gerçekten çok güzeldi
Dosteli_
@dosteli
20 Ocak 2009 Salı 15:10:11
Yaşamı ilmek ilmek sorgulayan sözcüklerle sanki resim çizer gibi dizeler. Çok güzeldi gerçekten Karar verdim bu güçlü kalem okunmalı .)) Yüreğinize sağlık
Ses ver ezo, @ezom
2.9.2008 11:37:24
Dosteli_
@dosteli
20 Ocak 2009 Salı 15:01:34
Sözlerin tükendiği nokta? Ama keşke umutlu anlamda mutlu anlamda olsa Pervin hnm Güzel bir duygu seli. Yüreğinize sağlık
Dosteli_
@dosteli
20 Ocak 2009 Salı 14:57:13
Yüreğim burkularak okudum Bende hisederim hep o duyguyu Aam çok uzunca bir aradan sonra bir dost yürekten bir şiir okuduğuma da sevindim Güzeldi ASİ ÇİÇEK Yüreğinize sağlık
**babam..., @AsiCicek
20.1.2009 14:46:03
Dosteli_
@dosteli
20 Ocak 2009 Salı 14:51:36
Zor bir temayı işlemekte zordur elbette. Duygusal açıdan tam bir iç hesaplaşma Güzel bir örnek Ama şiirsellik açısından daha yalın bir dil kullanılamaz mıydı ?dedim okurken. Yüreğinize emeğinize sağlık
Dosteli_
@dosteli
20 Ocak 2009 Salı 14:45:50
Beğeniyle okudum Yarın uzak değildir derim ama dünde uzak değilmiş demek gerek arada. Güzel bir iç dökümü gibiydi. Güzeldi
Güzü ben mi istedim, @kardelen26
20.1.2009 11:49:55
Dosteli_
@dosteli
20 Ocak 2009 Salı 12:48:37
Ne kadar derin anlamlar yüklenmiş sözcükler Tarihin taşımakta zorlandığını şiir yürekler taşıyor ki bu güzel ve anlam yüklü çokta başarılı şiir ortaya çıkmış Çok güzeldi
Dosteli_
@dosteli
20 Ocak 2009 Salı 12:44:50
Bu içten çağrı karşılıksız kalırsa yazık olur :)) Çok içtenlikli dizeler okudum Yüreğinize sağlık
Istıyorum, @SEN BENSIZ BEN SENSIZ
20.1.2009 10:15:37
Dosteli_
@dosteli
20 Ocak 2009 Salı 12:34:35
Ne demeli öğretmenim Yıllardır kanayan bu yaranın sonuçlarını sindirenler ortalarda gezip hava atıyorlar. Çocuklar ölüyor yine ŞEKER BİLE YİYEMEDEN : ? Duygusal açıdan güncel ve etkileyici Yüreğinize emeğinize sağlık
Melekler iner yanına, @gül peri
20.1.2009 12:00:03
Dosteli_
@dosteli
20 Ocak 2009 Salı 12:31:10
Ne söylemeli şimdi Jale hnm Çok yoğun bir duygu aktarımı Yer yer dağılsada (HECE AÇISINDAN ) bütünlük var gözüyle severek okudum.
Dosteli_
@dosteli
18 Ocak 2009 Pazar 18:53:28
Çok hoş dizeler daha da ilginç olanı ses tonu. Bir an kendim okuyormuşum gibi hissettim İnanılmaz Bu kadarına ben bile inanamadım :Yüreğinize sağlık
Deli sevdam, @keklikci
18.1.2009 13:51:42
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
124.320
Şiir Okunma
3.972.038
Yazı Okunma
22.899
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL