Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
YOL CÜMLEDEN ULUDUR...
Dosteli_

Dosteli_

@dosteli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 31 Temmuz 2008'den beri üye
  • 60

Şiir Yorumları

Dosteli_
@dosteli
11 Aralık 2008 Perşembe 17:28:53
yürekli olmalı insan sevmelerde
sen ki , yoksan o yıldızlarda
ısıtır avuçlarındaki ümitler belki ellerini
ama, asla bulamazsın yeniden
ne kendinde
ne de o uzak yıldızlarda
ne seveni, ne de sevileni,,


Sevgili dost Uzun yıllar arasından bu...

Dosteli_
@dosteli
11 Aralık 2008 Perşembe 13:15:25
Giden düşünsün sevgiyi dostluğu anlayamayan düşünsün ve ovuştursun ellerini KAYBEDENLER ESKİSİNİ BULAMAZLAR BİR DAHA İş eldekilere sahip çıkmak Çok güzel bir şir okudum Yüreğine sağlık ZARALICAN

dostyeli tarafından 12/11/2008 1:15:54 PM zamanın...

Etkili Yorum
Dosteli_
@dosteli
11 Aralık 2008 Perşembe 12:18:45
Çok hoş bir imge. Bir seven el bir sıcak mrb da ki el saygının sevginin imgesi VE BİR DOSTELİ eli okudu paylaştı yüreğinize sağlık
El...ben elim, @nur49
11.12.2008 11:54:37
Dosteli_
@dosteli
11 Aralık 2008 Perşembe 12:14:37
ama inan ki
çok oldu geçeli bitti
çelimsiz ufacık
çıtkırıldım bir ah dı benim ki


dür bütün kara gecelerini
ömrüme sevgili
var mı ötesi


Ötesi yok bu gönül denen deryanın Çok hoş dizelerdi Güzeldi
Dosteli_
@dosteli
11 Aralık 2008 Perşembe 12:06:54
BİR CAN Yüreğidir sevilenin yeri Aslolan orada dal budak olabilmek kalabilmektir. Çok başarılı bir çalışma İbrahim dost Yüreğinize sağlık
Bu sana son şiirimdir, @cosari
11.12.2008 10:21:44
Dosteli_
@dosteli
11 Aralık 2008 Perşembe 11:54:07
Ne güzel dizeler İşte gerçek sevgi bu Dostun sevgilinin derdiyle dert olabilmek. Çok güzeldi Ozancaydı tam anlamıyla.Yüreğinize sağlık
Var bende, @kocakurtsoylum
11.12.2008 11:35:35
Etkili Yorum
Dosteli_
@dosteli
10 Aralık 2008 Çarşamba 13:26:55
Çok özgün ve başarılı bir çalışma. Yüreğinize sağlık
El... el ailesi, @nur49
10.12.2008 12:09:16
Dosteli_
@dosteli
10 Aralık 2008 Çarşamba 13:22:28
ve sevgi.......


Güzellikler kazansın, her zaman ve her yerde
Seven derman olmalı ,sevilende her derde
Eğer candan sevdinse ,kalmaz gönülde perde
Sevdalı bülbüllerin, ötüşmesidir sevda
-
Sevdim diyen yürekte ,olmalı ahdi vefa
Gerekirse çeki...

Sevgi, @ulkuduysak
10.12.2008 13:05:46
Dosteli_
@dosteli
10 Aralık 2008 Çarşamba 13:14:01
Bir çok güzel imgeyi nakış nakış işlemiş yürek Yüreğini kemiren sorulara yanıt aramış dizelerde. Güzeldi Beğeniyle okudum Paylaştım
-başlıksız-, @çigdem
10.12.2008 00:30:08
Dosteli_
@dosteli
10 Aralık 2008 Çarşamba 11:24:54
Güzeli gören göze saygımız sonsuz. Güzel bakan göz güzel görür zaten Şiir de güzeldi
Gözler 3..., @meselci
10.12.2008 01:17:32
Dosteli_
@dosteli
9 Aralık 2008 Salı 19:37:57
Kendimden gidemedikten sonra
Bende kalanı beklemek reva mıydı ?
Anladım ki
Düşselimde olsun mutluluğu
Yaşamak haramdı...
Anımsadığım kadar var isem
Bilki sevgili
Bu can hiç ölümü tatmadı ...


Bir çözümsüzlüğe çözüm arıyor yürek İçten doğa...

Seni istedim, @Şükran AY
30.11.2008 20:41:01
Dosteli_
@dosteli
9 Aralık 2008 Salı 19:27:18
Sevda ateşten bir kor Böyledir eminim Dostun yüreğinde mayalanmış közler. Mrb sizi buradan okumakta güzel. Yüreğinden ilhamın eksilmesin dost
Ben sen oldum, @Rifat KAYA
9.12.2008 15:41:35
Dosteli_
@dosteli
9 Aralık 2008 Salı 12:38:11
Evet aynen böyledir Sevda emek ister ,yürek ister.Dosdoğru öz ister Yalansız riyasız söz
Sevgisiyle ışıyan ışıtan yüz ister. Bu kadar sitem nedenki güzel yürekli dost?? Bu öfke niye? yüreğine hüzün değmesin varsa silinsin dileğiyle okudum.

Zaral...

Dosteli_
@dosteli
8 Aralık 2008 Pazartesi 16:26:53
Sadece 1. dizedeki ufak hata dışında ( dikkatten kaçmış olmalı ) çok hoş bir şiir okudum Keyif aldım Ali dost
Dosteli_
@dosteli
8 Aralık 2008 Pazartesi 16:24:47
kURBANLIKLAR VAR OLDUKÇA BİR YERLERDE HEP BİRİLERİ BİRİLERİNİ KURBAN EDECEKAli dost Burada okuduğum ilk şiirle mrb dost yüreğine
Kasap ve koyun, @Ali Ekber Hırlak
8.12.2008 15:36:34
Dosteli_
@dosteli
8 Aralık 2008 Pazartesi 15:05:43
yudumlarken kahvemi tek başına
kırıldığım kadar acısına banıyorum hayallerimi
tuzum karışıyor yağmuruma

kendime dolduruyorum nefreti bin daha
af etme ihtimallerime
ciğerlerimi yıpratan deli cesaretime

İçli dizeler Güzel yorum Hoş bir fon. Y...

-başlıksız-, @Vaha Sahra
8.12.2008 14:57:29
Dosteli_
@dosteli
7 Aralık 2008 Pazar 15:53:25
Ülkemden yaralayıcı kadın manzaraları Bitsin diyoruz bitmiyor yetsin diyoruz yetmiyor. Duyarlı yüreğine vev ustalık kokan kaleminize sağlık Yüreğinize hüzün değmesin dileğiyle paylaştım
Dosteli_
@dosteli
7 Aralık 2008 Pazar 15:40:59
Kömür karası-, @Dosteli_
7.12.2008 15:25:34
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
124.314
Şiir Okunma
3.971.963
Yazı Okunma
22.899
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL