Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
YOL CÜMLEDEN ULUDUR...
Dosteli_

Dosteli_

@dosteli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 31 Temmuz 2008'den beri üye
  • 60

Şiir Yorumları

Dosteli_
@dosteli
11 Ocak 2009 Pazar 14:37:00
Helal :)) Güzeldi içtendi Yüreğinize sağlık
Helal sana, @kader_48can
11.1.2009 10:12:52
Dosteli_
@dosteli
11 Ocak 2009 Pazar 14:32:12
Şimdi ellerim cebimde
Sahil kokusu dolu dolu ciğerlerimde
Yosunlu taşlar gibi rüyalar
Seni gördüğüm rüyalar bile
Kaydırıyor umudumun ayağını
Gerçeğin içine
Gerçek ise sensizlikte saklı,
Mavi denizinde,
Deniz gözlerinde



Aşk herşeyiy...

Duysana sevgili(m), @poetess
11.1.2009 01:19:44
Dosteli_
@dosteli
11 Ocak 2009 Pazar 12:52:34
İlginç Hoş Öfkeli ama gerçek dokunmalar Yüreğine sağlık Rıfat dost Güzeldi
Dosteli_
@dosteli
8 Ocak 2009 Perşembe 19:21:46
Ben şahsen elvadaları çağrıştıran sözleri sözcükleri sevmedim hiç Sevemedim Hoşcakalın demedim dostlarıma bile. Ama yürek öyle bir çağlamaışki bu elvedada düğümlendi sözcükler Hayırlısı ZARALICAN dost Ne diyelim yüreğine hüzün değmesin Senden umutl...

Dosteli_
@dosteli
7 Ocak 2009 Çarşamba 23:09:33
Her şeyi güzel Şiir yorum akla gelen her şey Hüzün mü ? oada yaşama ait Güzeldir herhalde :)) Çok güzeldi
Dosteli_
@dosteli
7 Ocak 2009 Çarşamba 23:03:43
İçimde umut mermisi tetikte
Ama bir gün Bulurum seni
İzinde nice diyarları arşınlarken
Sevdana yolcuyum arıyorum
Ama yoksun ki! iki gözüm



Sevgi varsa umutta vardır . Olmalıdır. İçinde onu taşımayan yürek sevilmez zaten ZARALI yüreği sevg...

Dosteli_
@dosteli
6 Ocak 2009 Salı 20:54:13
Sözü bitirmiş dizeler. Beğeniyle okudum Yüreğinize sağlık Zübeyde hnm
Dosteli_
@dosteli
5 Ocak 2009 Pazartesi 19:28:30
Bu ne can Yeşilçam filmleri gibi (( Ama onların sonunda hiç değil bir kerevet olurdu burada o da yok :??? Bu kadar hüzün neden ?? Ben okudum ama okundu sayma ZARALICAN dik başlıdır Sevgi dolu bir dost yürektir bu dizelerde anlatılan sen olamazsın S...

Dosteli_
@dosteli
5 Ocak 2009 Pazartesi 18:50:47
Şiiir :?? Evet şiir. Kısa şiir yazmak zordur. Sözcüklerin yükü ağırdır çünkü. Çok hoş bir çalışma olmuş Yüreğinize sağlık
Pus, @Lâ
2.1.2009 21:41:08
Dosteli_
@dosteli
5 Ocak 2009 Pazartesi 14:45:35
Öldük öldük bin dirildik Eyvallah ozanım. Biz halkız yeniden doğarız ölümlerde demiş büyük ozan Beğenerek okudum Yüreğinize sağlık
Bin dirildik, @OzanFeyzi
5.1.2009 11:01:11
Dosteli_
@dosteli
5 Ocak 2009 Pazartesi 14:39:03
Bu kara bir hüzün Severken acı çekmek,özlerken pişman olmak,haykıracakken susmak Gülecekken ağlamaya başlamak HER ŞEY KENDİ KARŞITLIĞINIDA İÇİNDE TAŞIR Ben Zaralıcan dan hep pozitif dizeler ,dugu yüklü dizeler ,yürek sesleri bekliyorum. Yüreğinize hü...

Dosteli_
@dosteli
5 Ocak 2009 Pazartesi 10:25:10
Oldukça uzun bir aradan sonra bu güçlü kalemin şiir yüreğine düştü yolum. Beğeniyle okudum İşte hecenin su gibi akışkanlığında güzel duygularla örülmüş hoş bir şiir Yüreğinize sağlık Fatma hnm
Dosteli_
@dosteli
4 Ocak 2009 Pazar 20:02:52
Ey yürek!
Savrulsun şimdi
Zalimlerin esen rüzğarları
Çere çöpe eş olmuş uçan kocaman
Bir yüreğim var
Elvedalar kalksın aradan
Kalksın aradan


Yüreğe söz geçirdiğinizde kalkacaktır bir çok hüzün eminim Yine hoş dizelerdi Beğeniyle okudum
Dosteli_
@dosteli
4 Ocak 2009 Pazar 20:00:53
İnsan ardından ya da kendine şiirler yazılmasını ister.Ama bu şiir yüreğimizi burktu yaaa Zaralıcan Bu acıyı anlatmak zor biliyorum Yine de hüzünlerden uzak olsun yüreğin diyorum
Dosteli_
@dosteli
4 Ocak 2009 Pazar 12:03:18
Özgün hoş Sizi burada da okumak güzeldi Sosyal boyutu içinde hoş dizeler. Bir garip dünya hali Tam da böyle . Yüreğinize sağlık
Karaduman, @necva kıyak
4.1.2009 11:38:23
Dosteli_
@dosteli
31 Aralık 2008 Çarşamba 07:53:21
Sevgili ZARALICAN Tarihin her döneminde zulüm, acı ve gözyaşı bıraktı geriye.Öfke bıraktı, nefret bıraktı Dizelerinde anlatılanlar da buna örnek . Çok içli ve duyumsanarak yazıldığı belli.Yüreğine emeğine sağlık dost
Dosteli_
@dosteli
28 Aralık 2008 Pazar 15:00:12
Bir hesapla hesaba çek kendini...
Güneşin batışıyla kızıl gelen gecede,
Kalbinde bir şarkıya dönüşsün aşk
Ve dilimde tek bir (C_Ü_M_L_E) OLDA GEL!..
...
Bir hesapla hesaba çek kendini...
Yemyeşil kırlarda yalın ayak koşarcasına.
Dört harfli bi...

Zfdhngfhgfh, @BEYAZ GÜL SEVDAM
28.12.2008 14:28:16
Dosteli_
@dosteli
28 Aralık 2008 Pazar 14:53:22
İnsan tam da böyle bilmeli görmeli sevdiği canı Yüreğinize sağlık Zeki dost Beğeiyle okudum
veee..
Sen benim sevgiyi tutan elimsin
En ufak riyada atan telimsin
Sararıp solmayan gonca gülümsün
Sensiz her dakika ölümdür ölüm dedim dost yüreğe Bi...

Güneşim sen oldun, @zekibekar
28.12.2008 14:47:35
Dosteli_
@dosteli
22 Aralık 2008 Pazartesi 12:30:57
Bilmezdim sözcüklein bu kadar çaresiz kalacağını Acıları paylaşmak zormuş :(( İnsanın birlikte ağlayabileceği dostları olmalı Gülerken nasılsa herkes sizinledir . Yalnız değilsin dost Acın bizimde acımızdır Emek veren yüreğini yansıtan dost kalemlere...

Dosteli_
@dosteli
20 Aralık 2008 Cumartesi 12:25:16
Sevmek ya da sevememek bütün mesele bu :)) Haklısın ne diyelim dostum Yüreğinden sevgiler eksik olmasın Beğeniyle dinledim okudum Çok içtendi.
İki kelime, @Mert YİĞİTCAN
20.12.2008 06:31:52
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
124.369
Şiir Okunma
3.972.459
Yazı Okunma
22.905
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL