Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
YOL CÜMLEDEN ULUDUR...
Dosteli_

Dosteli_

@dosteli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 31 Temmuz 2008'den beri üye
  • 60

Şiir Yorumları

Dosteli_
@dosteli
5 Şubat 2009 Perşembe 15:22:05
Bir çok duygu iç içe dansetmiş dizelerde. Özlem,sitem ,kırıklıklar,acılar beklemenin dayanılmaz hüznü Öyle bir geceye dalmış ki yürek Bir de bakıyorsunuz ki düşlerden ötesi de düşmüş Yüreğinize hüzün değmesin değenlerse hemen silinsin dileğiyle okud...

Dosteli_
@dosteli
5 Şubat 2009 Perşembe 12:32:44
Yürek yorulmaya başlarsa her şey hüzne yakınlaşıyor şiirde öyle olmuş Yüreğinize hüzün değmesin dileğiyle paylaştım şiir dostu Kendi kendiyle söyleşir gibiydi
Yorgunum ..., @Canan Onuş
5.2.2009 12:06:53
Dosteli_
@dosteli
5 Şubat 2009 Perşembe 12:17:54
Duyguya eyvallah Sevgiye boynumuz kıldan ince. Yürek sesine sonsuz saygım var ama ??..... İçlenerek okunası dizeler
Yalanmış, @RAHİKA/KARS.36
15.1.2009 12:58:39
Dosteli_
@dosteli
5 Şubat 2009 Perşembe 11:54:05
İçten doğal Zorlamasız Birazda uyaklara dikkat ederse harika şiirler ( hece anlamında ) okuyacağız bu güzel kalemden. Yine güzeldi Beğeniyle okudum
Dosteli_
@dosteli
5 Şubat 2009 Perşembe 11:40:13
Elbetteçok değil istediğiniz Verebilen el olmak güzeldir Siz verin gün gelir alırsınız Yüreğinize sevgiler yağsın dileğiyle paylaştım Güzeldi içtendi Kendinle söyleşir gibiydi
Dosteli_
@dosteli
5 Şubat 2009 Perşembe 10:26:11
Önce amin diyelim bu güzel duaya Sonra bu güzel şiire bir alkış Gerçekten özgün bir yaklaşım Beğeniyle okudum ,paylaştım
Aşk duası, @zakir
5.2.2009 08:51:18
Dosteli_
@dosteli
5 Şubat 2009 Perşembe 10:20:13
Ali dost ALKIŞ ALKIŞ ALKIŞ Sustum Ne güzel dizeler ya.Yüreğinde hüzün kalmasın ne kalırsa kalsın. Beğeniyle okudum paylaştım Bizler sevgi bırakabilenleri baştacı ederiz.
Dosteli_
@dosteli
5 Şubat 2009 Perşembe 09:28:17
Güzel bir duygu aktarımıydı Gerçek dostlarınız olsun dileğiyle okudum paylaştım

DOST NEDİR ? GERÇEK DOST NEDİR??
Dosteli_
@dosteli
4 Şubat 2009 Çarşamba 20:44:40
Çok içten bir iç çekiş öyküsüydü Bir gizlenmiş isyanın izlerini gördüm dizelerde Çok güzeldi toprağım Yüreğine emeğine sağlık
Bilmez ki onlar, @gülserap
2.2.2009 07:34:10
Dosteli_
@dosteli
4 Şubat 2009 Çarşamba 19:34:09
Buram buram sevgi Buram buram şiir Gözler evet gözler diyende akan sular durmalı Ama şair duramaz. Hatta bir çift gözdür çoğumuzu şair yapan Şiire sevdalı kılan Güzeldi
Dosteli_
@dosteli
4 Şubat 2009 Çarşamba 15:29:56
Böyle kısa şiirleri yazmak (hece açısından) daha zordur derim kendimce. Oldukça başarılı bir şekilde çalışılmış güzel bir şiir çıkmış ortaya . Yüreğinize sağlık

Ne yapıp ne edeyim
Derdimi kime deyim
Gülü ferman eyleyim
Gönderim yara yara demek...

Yara yara, @GÜLNARECAN
4.2.2009 15:22:56
Dosteli_
@dosteli
4 Şubat 2009 Çarşamba 15:23:49
Yoooo bence o kadar karamsar olmayın Biz neleri alkışladık baştacı ettik Bana kalırsa insanın kendini anlatmasının zorluğuna karşın oldukça başarılı dizeler okudum Yüreğinize sağlık
Ben, @ARSLAN TUĞRUL ÖZER
4.2.2009 14:23:19
Dosteli_
@dosteli
4 Şubat 2009 Çarşamba 12:49:36
Acıyı bal eylemeliydi yürek Pişmanlıklar hüzünler işlemiş hecelere. Ustaca işlemiş Yüreğinize sağlık şiirdi .
Yıllarıma acırım, @RABATLI
4.2.2009 12:21:42
Dosteli_
@dosteli
4 Şubat 2009 Çarşamba 12:32:39
Kapkara bir özlem . Özlemleri güzel dile getirmiş kalem Güzeldi İçtendi Yüreğinize değmesin hüzün dileğiyle okudum paylaştım
Dosteli_
@dosteli
3 Şubat 2009 Salı 14:39:56
Amin diyelim bizde Her şey dilediğinizce olsun sevgili şiir dostu. İlk kez geldim şiirlerinize
Aldatma!, @birsencakir
3.2.2009 10:57:52
Dosteli_
@dosteli
3 Şubat 2009 Salı 14:29:45
Sevdamı aşkımı sinende sakla
Olmayan şeyleri getirme akla
Gönlüme ışık ol, kutlu şafakla
Gizli sırlarımı ele söyleme


Söyleme desenizde bir nefeste bizden Recep dost Kabul buyurun Gönül telleriniz hiç paslanmasın. Sazınız susmasın. Çok güzeldi...

Sazım, @kocakurtsoylum
3.2.2009 11:56:05
Dosteli_
@dosteli
2 Şubat 2009 Pazartesi 15:59:58
Bir deli gönül, bir sevdalı yürek Atsanız atılmıyor Ne onunla olunuyor ne onsuz. Ne kaldırıp atabiliyoruz ne de sahiplenebiliyoruz der gibi düşmüş dizelere imgeler. Güçlü bir anlatım Yüreğinize emeğinize sağlık İşte o hüzünler yüreğinizden uzak olsun...

Dosteli_
@dosteli
2 Şubat 2009 Pazartesi 15:54:23
Eeeee güzel yürek elbette kötülere razı olmayacak Ama kaçımız bu kadar saf ve temiz kalabiliyoruz ???? elllerimiz yüreklerimiz beyinlerimiz kirlensin diye çalışan o kadar çooookkkkkk var ki ?? Ama elbette dilemek başlamaktır. Çk ince noktalara doku...

Senden razı değilim, @cemil
2.2.2009 10:42:42
Dosteli_
@dosteli
2 Şubat 2009 Pazartesi 12:41:42
Oldukça yoğun bir duygu aktarımı Paylaşımı Söylenemeyenler düğüm olurmuş demiştim bir şiirimde Onu düşündüm okurken Çok düğümler düğlemiş yürek Yüreğinize hüzün değmesin dileğiyle paylaştım
Hani desem, @cebirin defteri
30.1.2009 05:22:40
Dosteli_
@dosteli
2 Şubat 2009 Pazartesi 12:04:28
İki kişilik sevmelerden öğreniriz
Kaybetmeyi


Ya da nedensizce kaybetmeyi Hoş bir anlatım Güzeldi Yüreğinize sağlık
İki kişilik sevmeler, @çigdem
2.2.2009 11:57:29
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
124.338
Şiir Okunma
3.972.144
Yazı Okunma
22.900
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL