Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
YOL CÜMLEDEN ULUDUR...
Dosteli_

Dosteli_

@dosteli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 31 Temmuz 2008'den beri üye
  • 60

Şiir Yorumları

Dosteli_
@dosteli
8 Şubat 2009 Pazar 18:14:21
Bir önceki şiirde S ENİ SEVİYORUM diye haykıran yürekte kopkoyu bir karanlık havası ??? Hayat bazen böyle oyunlar oynuyor insana Yüreğinize değmesin hüzün dileğiyle okudum paylaştım
Zalim kurşun, @sonbahar-gülü
8.2.2009 18:03:35
Dosteli_
@dosteli
8 Şubat 2009 Pazar 18:09:51
Zor sorular Bazen kolay bazende zor yanıtlar bulduğumuz Şair yüreği sorgularda . Güzeldi.
N e d e n ????, @Asiperi
8.2.2009 16:59:02
Dosteli_
@dosteli
8 Şubat 2009 Pazar 17:48:55
Özümde çiğlik yok piştim yeniden
Hakkın sedasını duydum sineden
Zaman bir nefesle biter aniden
Dostun yokluğundan küle benzerim

Öyle küllerde kavrulmak sevginin dostluğun özüdür ZARALICAN CAN :)) Zordur ama derler ya hamdım piştim yandım


Y...

Dosteli_
@dosteli
8 Şubat 2009 Pazar 17:41:08
Göklerde nur, yerde bağlar dayalı
Umut ağacına çağlar dayalı
Dağlar sıra sıra, dağlar dayalı
Velinin ölüsü dağ eteğinde


Güzel dizeler okudum Güzel betimlemeler var Dağ etekleri canlandı gözlerimizde . Bildiğimiz bilmediğimiz bir çok şeyleri s...

Dosteli_
@dosteli
8 Şubat 2009 Pazar 15:15:13
Kuzular dillenir lal bakışlarda
yanık ezgisi vurur bağrı
delinirken sazların
"Kul olurum kalem tutan ellerde"
Pir Sultana

Buram buram Anadolu Toprağıyla suyuyla meleşen kuzularıyla sevgi dolu yürekleriyle Ona sevgi ekleyen şairleriyle şiir y...

Dosteli_
@dosteli
8 Şubat 2009 Pazar 15:12:31
Bende özlemişim şiir yüreği Güçlü kaleminizi Ayfer dost Alev alev bir duygu seli düşmüş dizelere Resim harika şiir harika Yüreğinize sağlık
Ezgisi lâl ..., @hüzzam
8.2.2009 13:55:12
Dosteli_
@dosteli
8 Şubat 2009 Pazar 15:05:44
SENİN İÇİN ÖLÜRÜM mü ?daha mantıklı SENİN İÇİN YAŞABİLİRİM mi ? Ne dersiniz ?? içten dizelerdi

dostyeli tarafından 2/8/2009 3:06:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
Dosteli_
@dosteli
8 Şubat 2009 Pazar 15:03:19
Bir iç çekiş gibi. Bir düş kırıklığı Yaşanmışlık kokulu Güzeldi Yüreğinize sağlık
Pişmanlık, @Zübeyde TOPRAK
8.2.2009 14:49:11
Dosteli_
@dosteli
7 Şubat 2009 Cumartesi 20:07:34
Serbest gibi hece yazmış şair Çapraz uyakla 7+7 .?? Zoru kolay eylemiş yürek Zorlanmadan coşkuyla . Akışlarımı dost selamlarımı bıraktım bu güzel can sayfasına Tokattan selam olsun ayrıca
Bir deniz masalı, @erhangul
7.2.2009 18:20:50
Dosteli_
@dosteli
7 Şubat 2009 Cumartesi 19:11:21
Çok güzel dizelerdi Sevmekten yine de usanmayın. Güzellik ondandır. Her güzelliğin başı sevgidir. Biraz dikkatle okuyunca anladım hepsini :)
Men usanmadım, @MMehlika Sultan
7.2.2009 18:53:10
Dosteli_
@dosteli
7 Şubat 2009 Cumartesi 19:05:53
Tema bildik tanıdık gibiydi Anlatım sıradışı .Sözcükler olağan gibiydi yüklenilen anlamlar sıradışı Her şeyiyle şiir okuduğumu hissettim Yüreğinize ,emeğinize sağlık ALKIŞLADIM BU SEÇİMİ

dostyeli tarafından 2/7/2009 7:32:09 PM zamanında düzenle...

Şair olmalıydım, @ÖmerNazmi
6.2.2009 00:20:00
Dosteli_
@dosteli
7 Şubat 2009 Cumartesi 18:54:09
Güneşe akın var demek? Güneşin zaptı yakın demek? Umut ve yarın biribirine o kadar yakışıyor ki şair dost Aynn paylaştım dugularınızı Güzeldi
Yasak çiçekleri, @DemAN
7.2.2009 18:38:54
Dosteli_
@dosteli
7 Şubat 2009 Cumartesi 18:44:34
Benimde son şiirlerimden birisi gölgeler adıyla süzülmüştü yüreğimden Toprağım gölgelere farklı bir boyut katmış Beğeniyle paylaştım
Gölgeler, @gülserap
5.2.2009 21:14:28
Dosteli_
@dosteli
7 Şubat 2009 Cumartesi 18:34:20
Her şey güzel gönüllere yüreklere yakışıyor Hoştu can dostum Ben de beğeniyle okudum
Habibim-tabibim., @Rifat KAYA
7.2.2009 14:57:31
Dosteli_
@dosteli
7 Şubat 2009 Cumartesi 18:32:06
Aşk bu belli mi olur öğretmenim :)) Hoş bir sorgulamaydı Nerden çıkmışsa sanırm iyi etmiş :)) Güzeldi Çok doğal bir tarzınız olduğunu zaten biliyorum
Dosteli_
@dosteli
7 Şubat 2009 Cumartesi 17:41:09
Derin şiir .Kopkoyu bir düş kırıklığı dostluktan yana . Ya da ben öyle algıladım. Özgündü Hoştu.
Dosteli_
@dosteli
7 Şubat 2009 Cumartesi 17:29:18
Nedendir bilmem Bu şiiri okudukça tekrar okumak gereksinimi duydum Git demek kolay değil Gel demek kolay değil yaşamda galiba. Yürek öyle içlenmişki dedim ya ne oluyor dosta ? Dilerim bu öykü korktuğunuz gibi bitmez. Hüzünlerden uzak olsun yüreğin ...

Dosteli_
@dosteli
7 Şubat 2009 Cumartesi 16:16:16
Ahhh o yokluklar yok oluşlar dost İçlenerek okudum Bilirim bu güzel yürek boşa yazmaz yazarsa da okunur yazdıkları Oldukça duygu yüklü dizeler okudum Zorda olsa :))
Sen yoktun, @Mert YİĞİTCAN
7.2.2009 16:05:56
Dosteli_
@dosteli
7 Şubat 2009 Cumartesi 11:26:42
Söze gerek kalmamış Malesef kaybettikten sonra anlıyoruz bazı şeylerin değerini Beğeiyle paylaştım İçtendi
Nazım, @ahmet umut
7.2.2009 10:39:56
Dosteli_
@dosteli
7 Şubat 2009 Cumartesi 10:22:55
Mrb şiire mrb dosta. Dost özgün bir betimleme. Ama izninle bir açıklama yapayım Melül insan için kullanılır. Aslı( burada) u ile yazılmalı. Yani melul . Devam şiir yürekli dost . Biz de böyle güzel şiirleri paylaşalım
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
124.343
Şiir Okunma
3.972.172
Yazı Okunma
22.900
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL