Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Çelme en yakınından gelince düştüğüne yanmıyorsun düşürene yandığın kadar ..
cinitas

cinitas

@cinitas Etkin Üye
ŞairYazar
  • 5 Mart 2007'den beri üye

Şiir Yorumları

cinitas
@cinitas
7 Mayıs 2008 Çarşamba 00:47:04
gözyaşlarım firarda.
yüreğim bir boykot,
endamında.
sülüetin, görkemli ve
coşkulu olabilir
ne farkeder...
yine eylem var odamda
ama bil ki;bir ilki yapacağım
sırf kendim için
sırf laf olsun diye
sırf bende başardım diye
yapmış olmak için y...

cinitas
@cinitas
7 Mayıs 2008 Çarşamba 00:45:13
Bende nelerini unuttun,?
Giderken gönül defterimde adresini unuttun,
Sol yanımda kayıtlı.
Gönlümün aynasında,
Gözlerini unuttun.
bence kendini de unutmuş farkında değil.tebrikler çok güzeldi.
cinitas
@cinitas
7 Mayıs 2008 Çarşamba 00:43:43
Geldin,yine kardın gama,
Bak yüreğim,yama yama,
Her gece kalksam kıyama,
Onmaz derdi,sızımızın...
kutlarım güzel dizeleriniz.okumak güzeldi.saygıyla
Hüzün, @hyazici58
6.5.2008 19:17:36
cinitas
@cinitas
7 Mayıs 2008 Çarşamba 00:42:25
Mâharetle ağlar döşenmiş,
bir uçtan bir uca kadar.
Yıllarca,parasız beslenmiş,
Merttir, kendini adar.
Çözülmez,zor anın adamı,
Bin yıllık yolda,alır tadımı,
direnir, köşe başları...
güzel bir şiir.anlamlı dizelerdi.tebrikler
Örümcek ağı !..., @ferhan
7.5.2008 00:29:07
cinitas
@cinitas
7 Mayıs 2008 Çarşamba 00:31:45
susma
söyle içinde ne varsa çıkacak
kus hadi
içinde kaldıkça
içini bulandıran
nefreti kus
kusda kurtul hadi
susmak iyi değildir.tebrikler ustaca bir şiir.saygıyla
Susma.., @Uçuk Şair
5.5.2008 23:11:33
cinitas
@cinitas
7 Mayıs 2008 Çarşamba 00:30:33
Ben seni hiçbir zaman affetmem!
Ama dur, gitme! Kalbim affetmiş...
Hiç olmazsa kulübemde kalır, gülersin!
Ne de olsa eski dost, eski sevgilisin!

kutlarım şair çok güzel bir çalışma.tebrikler
Dur, gitme!, @şair07
7.5.2008 00:00:38
cinitas
@cinitas
7 Mayıs 2008 Çarşamba 00:28:53
Bir gün buralardan geçti dersiniz
Kanatsız ayaksız uçtu dersiniz
Vah,yazık zamansız göçtü dersiniz
Makberî’ce kalır sedâ’mız bizim
saygılar hocam yine doyumsuz bir eser.tebrikler
cinitas
@cinitas
7 Mayıs 2008 Çarşamba 00:26:56
Gittiğin yolları bulsak onarsak
İşaretler koysak yollar boyunca
Gönüllere girsek hatır sorsak
Huzurlu yaşasak yıllar boyunca
kutlarım dizelerinizi.yunus gibi aziz ol.tebrikler
cinitas
@cinitas
7 Mayıs 2008 Çarşamba 00:25:41
Bir telaş düştü dile
Kıvranıp durdu…
Israrlı birkaç kelime
Hâlâ ucunda duruyordu.
Çaresiz dilim, kor oldu ateşte
O gözlerin kulakları şimdi
Ürkek bir neşe içinde.
çok beğeniyle okudum.tebrikler
Son, @EceİleBanu
7.5.2008 00:16:22
cinitas
@cinitas
7 Mayıs 2008 Çarşamba 00:05:39
Yollara düşmüş iyi niyetinden
Gülmeyi unutmuş efkar deminden
Çilesi örülmüş dert yumağından
Bir garip görürsen beni hatırla
dizelerinizde duygularınız akıp gitmiş.tebrikler
cinitas
@cinitas
6 Mayıs 2008 Salı 23:59:09
Neylersin zamansız oturur kul ,çula
Fitne kazanında pişirdiler sende tuzla
Kuruldu sofrası açın hasat yerinde
Nefis çiçek açmış zar bana kalmış
okumak zevk şiirinizi.kutlarım saygıyla
cinitas
@cinitas
6 Mayıs 2008 Salı 23:57:49
Bu yalan dünya hüsran, bir gülsen bin ağlatır,
Dağılmışken saçların, apar topar bağlanır.
Gam yüklenmiş bu yıllar, boş mezarlar sağlatır,
Susarken hüzünlüydü, cam kırığı gözlerin!
güzel dizelriniz için kutlarım sizi.tebrikler
cinitas
@cinitas
6 Mayıs 2008 Salı 23:56:28
ben oturmuş
bir ilkbahar sabahı
bu sonbahar akşamını
yaşıyorum ...
çok güzeldi.tebrikler saygıyla
cinitas
@cinitas
6 Mayıs 2008 Salı 23:53:16
Saymadım nice zamandır kaçtı yıllar,
Geçti gitdi hayatımdan, onca yıllar,
Göz yaşıydı dökülen hep, yandı gönlüm,
Sormadın beni neden bilmem ! gelip de ;
yine güzel bir şiirdi.tebrikler hocam
cinitas
@cinitas
6 Mayıs 2008 Salı 23:51:44
İçimden aktı dereler boyu hikâyem
Yetişemedim sana…
Bir satır bile yazamadım…
Kızma sakın; bir dinle; bak hikâyemin adını
İstedim ama
“SENSİZLİK KOYAMADIM”…
kutlarım çok güzeldi.
cinitas
@cinitas
6 Mayıs 2008 Salı 23:25:29
EY, ÇOCUK!
<<Sağolasın desem neye yarar,sen koşmuştun
yüz metrelik mesafesini devrimin.
yorgun yıllardan geçip, çağı seninle solumak
denizlerin öteki adıydı>>...

2-
Ne yazık ki zaman; kan kırmızı yediveren di,
uğruna ölünen sevdaların bede...

cinitas
@cinitas
6 Mayıs 2008 Salı 23:20:02
Bir gün her şey unutulur
Ya senin kim doldurur yerini
Elleri güneşten bebe
.
.
.
Güneşe açılan çukur

çok anlamlı ve güzel bir çalışma.tebrikler
cinitas
@cinitas
6 Mayıs 2008 Salı 23:17:44
Ruhunda

Yalandım senin gizlediğin
Benim hissettiğim




Ben seni kuşların değil balıkların kanatlarında gizledim
çok hoş bir şiir .tebrikler saygıyla
Sarı bir düşte aşk, @şev
6.5.2008 12:38:07
cinitas
@cinitas
6 Mayıs 2008 Salı 23:13:55
ama tüm bu düşlerin
kaç dolar olduğunu
öncelikle bilmelisin..?
seç seç al seçenekleri...

ohhh sefan olsun!..

sahtekarlık beş dolar
dolandırıcılık on dolar
hortumculuk onbeş dolar
sen elli dolar ver,üstü bahşiş olsun!..

ohhh sefanız ols...

Bahşiş, @bluecould
6.5.2008 17:04:03
cinitas
@cinitas
6 Mayıs 2008 Salı 23:11:30
Dinle, bak kurbağaların senfonisi var
İlk seviştiğimiz yerde yine bu akşam.
Kendi âlemlerinin türkülerini söylüyorlar
Korkmadan, ürkmeden, hiç durmadan!

kurbağa senfonisini bende çok severim.tebrikler güzel bir çalışma.
Bitmeyen senfoni, @şair07
6.5.2008 00:00:42
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
69.217
Şiir Okunma
896.890
Yazı Okunma
67.017
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL