Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Çelme en yakınından gelince düştüğüne yanmıyorsun düşürene yandığın kadar ..
cinitas

cinitas

@cinitas Etkin Üye
ŞairYazar
  • 5 Mart 2007'den beri üye

Şiir Yorumları

cinitas
@cinitas
6 Mayıs 2008 Salı 23:03:40
Aşkın kanunu bu; çekilir çile
Ne yapsan ne etsen bitmez nafile,
İster laleye sor ister bülbüle,
Hepsinde bir nişan var bu yaradan

evet dost.aşkın kanunu çile çekmektir.tebrikler
cinitas
@cinitas
6 Mayıs 2008 Salı 23:02:28
kavgamız yazıldı sonsuzluğa
sesimiz rüzgar
sesimiz denizlerin dalgası
biz şen çocuklarız....
dizelerinizi okumak çok güzel tebrikler
Genclige hitabe, @ezop
6.5.2008 00:01:56
cinitas
@cinitas
6 Mayıs 2008 Salı 22:57:20
güçlü kaleminden her zaman güzel şiirler çıkıyor.tebrikler
Gördün mü..., @ozzy
3.5.2008 22:57:14
cinitas
@cinitas
5 Mayıs 2008 Pazartesi 09:34:03
El açtırma gel ne olursun, ey ! yâr.
Bir gün sen de dilenir olursun duçar
O zaman sana kim kol / kanat açar
Yanarken yüreğinde o mahşeri nar

çok güzeldi.tebrik ve saygıyla
Dilenci, @cemil
5.5.2008 08:39:58
cinitas
@cinitas
5 Mayıs 2008 Pazartesi 09:31:51
Bir sensizliğe yazdım
Şiir
Bir alaca karanlığa.
Bir seni kaybetmekten
Korktum
Bir de yolumu.

kutlarım hocam sabah sabah okumak iyi geldi.tebrikler
Hep korktum, @RABATLI
5.5.2008 09:00:32
cinitas
@cinitas
4 Mayıs 2008 Pazar 20:05:20
güzel dizelerdi.tebrikler
cinitas
@cinitas
4 Mayıs 2008 Pazar 19:47:29
güzel bir şiir.tebrikler saygıyla
cinitas
@cinitas
4 Mayıs 2008 Pazar 19:41:21
çok güzel bir yaşanmış öykü şiiri.tebrikler saygıyla
cinitas
@cinitas
4 Mayıs 2008 Pazar 19:38:45
kutlarım çok mükemmel dizelerdi.tebrikler
Geceler yas tutsun, @kardelen26
4.5.2008 19:07:44
cinitas
@cinitas
4 Mayıs 2008 Pazar 00:51:33
Yine,
yokluğunun çokluğunda,
sarhoş düşlerim.
gecenin diğer tarafından,
çalaçağım seni.
yıkık köprünün bir tarafına
aşk sarı bakar,
diye yazacağım.
bilirmisin,
şafak vaktinden sonra,
düşecek sulara.
candost bu şiirini okumuştum.ama seslen...

cinitas
@cinitas
4 Mayıs 2008 Pazar 00:48:47
Bugünde güneş batıyor, Sodra dağından,
İki lokma ekmek, geçmez boğazımdan.
Yine seni düşünür, seni doyururum.
Yüreğim gözüme yaklaşır.
Sen bilemezsin...

Haberin olmaz seni arar sorarım,
Uzakta kalsanda yanıma sayarım.
Sağlık, huzur, y...

Bilemezsin, @Toprağımsın
4.5.2008 00:25:08
cinitas
@cinitas
3 Mayıs 2008 Cumartesi 00:01:54
Izdırap çekmekte gönlüm, aş-k_ ından,
Yandı cânım, ağlıyorsun sense hep,
Yüzlerim gülsün yazıktır, sevdadan,
İnci dökmüş gözlerin, gülsün yeter.

eline sağlık hocam.çok güzel dizelerdi.tebrikler ve saygılar
Ey canan., @a.yüksel şanlıer
2.5.2008 22:13:30
cinitas
@cinitas
2 Mayıs 2008 Cuma 23:58:45
Çünkü
İnsan benim
"Yaşamak; bir ağaç gibi tek ve hür
Ve
Bir orman gibi kardeşçesine."
tebrikler hocam çok beğeniyle okudum.saygılar
cinitas
@cinitas
2 Mayıs 2008 Cuma 13:57:28
Keman sesinde savuruyorum
yalnızlıklarımı,
kapıyorum gözlerimi,sen ebe
yakalar mıyım bilemiyorum
oysa hızlı koşardım,her adımda
senin adın, bulamadım...
kaybettiğim gülücüğü
Uçurtmaların kanadına bağladım
bulutlara saldım oyunlarda
yakala ...

Mızıkçı, @cemrece
29.4.2008 12:19:47
cinitas
@cinitas
1 Mayıs 2008 Perşembe 16:32:58
Yaşamak böyle bir şey karın tokluğuna
Ekmeği ,soğanı bulamak tuza
Şükürleri ibret şımarık ruhlara
Beterin beteri ,teselli sofralarda
Umudun rengi gözlerine takılsa da
Uyku değil…
Sızmak nasır kokunda.

çok güzel bir çalışma.duyarlı ve güzeld...

cinitas
@cinitas
1 Mayıs 2008 Perşembe 16:30:31
başların
ayakları yönettiği yerde
türbanınız tüştü
namussuzluğunuz önümüze döküldü
kirli siyasetiniz
zannetmeyin ki
bugün de bizi böldü!

kutlu olsun bir mayıs
helal olsun insanlığa dökülen her damla kanımız...
duyarlılığınıza selam olsu...

Kirli siyaset, @siir'mania
1.5.2008 15:08:31
cinitas
@cinitas
1 Mayıs 2008 Perşembe 13:56:48
belki de değildir.tebrikler çok kısa ve ilginçti.
'kapı', @zagros meyhanesi
1.5.2008 13:52:28
cinitas
@cinitas
1 Mayıs 2008 Perşembe 13:54:46
bir arkadaş buldum
kendim gibi kendimce
arada bir dalgalanıyor
seçkileri hep kapıyor
kimseye fırsat vermiyor
tatlı dost arkadaş
kısa ilginç ve güzeldi.tebrikler
Dalgalıya, @gulaseratay
1.5.2008 13:21:26
cinitas
@cinitas
1 Mayıs 2008 Perşembe 13:53:47
eline kalemine sağlık.tebrikler
Düş, @poetess
1.5.2008 13:32:22
cinitas
@cinitas
1 Mayıs 2008 Perşembe 13:51:26
siyah aralığın
beyaz yüzündeyim
soğuk işliyor duygularıma
maviye küs
sarıya yeşile kırmızıya dargın
sadece beyaz
sadece siyah
ve bir de soğuk
yine güzel bir çalışma kaleminiz daim olsun.tebrikler
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
69.194
Şiir Okunma
896.853
Yazı Okunma
67.011
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL