Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Çelme en yakınından gelince düştüğüne yanmıyorsun düşürene yandığın kadar ..
cinitas

cinitas

@cinitas Etkin Üye
ŞairYazar
  • 5 Mart 2007'den beri üye

Şiir Yorumları

cinitas
@cinitas
12 Mayıs 2008 Pazartesi 09:12:13
Bir yıldız kaydı gece
meçhullere düştü ya
belki dilek tutarsın
beni dilersin diye
o yıldızı ben vurdum

duygularını çok güzel anlatmışsın şair.tebrikler saygılar
cinitas
@cinitas
11 Mayıs 2008 Pazar 23:30:47
Yalancı çıktın bedenimden
Bin dokunurken tenime
Yalancı oldun baharlarıma
Göz değmesi gibi gözlerime...
yine güzel dizelerdi.okumak zevk oldu.tebrikler
Yabancı, @DemAN
11.5.2008 19:47:03
cinitas
@cinitas
11 Mayıs 2008 Pazar 23:28:38
Kapama gözlerini sağanak gözlüm
Senin bulunduğun mevsimler bana benzemez
Hicran yarası açılır yağmurlarımın damlalarıyla
Islanırsın sanırsın da saçak altlarında
Gezinemez olur
ÜŞÜRSÜN...

şiir ve sesli yorum mükemmeldi.tebrikler .anneler ...

cinitas
@cinitas
11 Mayıs 2008 Pazar 23:27:22
adını anınca sıcak bir dokunuş
ney gibi dokunur yüreğime
nasıl yaşanır ondan ayrı
en güzel günlerin olmaz hayrı
kısa ve etkiliydi.tebrikler saygıyla
Anne, @ilgazo
11.5.2008 23:07:49
cinitas
@cinitas
11 Mayıs 2008 Pazar 23:20:48
Ahirde gidersen Hakka benden önce
“Cennet annelerin ayakları dibinde...”
Annemsin bana da yer ayır cennette.
Sen benim gerçekten cennetimsin anne!
güzel bir şiir anneler için yazılmış.tebrikler saygılar
Sev beni yine annem!, @şair07
11.5.2008 00:00:37
cinitas
@cinitas
11 Mayıs 2008 Pazar 23:12:20
herşeye rağmen
seni seviyorum anne
Behice Boran’ların
Kara Fatma’ların
bu ülkeyi sevmeleri kadar....

anneler gününüz kutlu olsun
tarihimin gerçek anaları...
yüreğini ve kalemni kutluyorum yürekli şair.tebrikler saygıyla
cinitas
@cinitas
11 Mayıs 2008 Pazar 23:08:52
çok güzel dizelerdi.saygılar.annenize allahtan rahmet diliyorum.mekanı cennet olsun.
Yolluk, @Kyrie
11.5.2008 00:40:32
cinitas
@cinitas
11 Mayıs 2008 Pazar 22:59:53
ağlama gülüm
toparladın ya hani kendini kayıp giden zamandan
daldı ya acılar uykuya
kabuslar sevmez ya artık kanı çekilmiş teninde baharı
ağlama gülüm
ağlatma beni de
zira ben sonu gelmiş bir hayatın son tütsüsüyüm
sende kalan umudun türküsüyü...

Ağlama ne olur, @ahmed tahir
11.5.2008 22:14:42
cinitas
@cinitas
11 Mayıs 2008 Pazar 22:57:48
Yaşlanmadın ki hiç bende,
Ben de büymedim sende,
Vallahi ne dersen de ,
Hem anneyim , hem de çocuk.

anneler gününüz kutlu olsun gerçekten de çok güzel bir şiir.tebrikler
cinitas
@cinitas
11 Mayıs 2008 Pazar 22:56:15
Beklersin yolunu dönmezse geri
Başkası alırsa kalbinde yeri
Yakuti mezara koyarlar diri
Yüreğinden işte o an vurulur

imzanızı taşıyan tüm şiirler gibi bu da çok güzeldi.tebrikler saygıyla
Çare/sizlik, @Yakuti
10.5.2008 06:45:44
cinitas
@cinitas
11 Mayıs 2008 Pazar 22:54:05
güzel bir şiir.saygıyla tebrik
cinitas
@cinitas
11 Mayıs 2008 Pazar 22:52:33
Annemi kalbîmde taşırım
Yitirirsem bir gün onu
Yaz da bahar da olsa
Zemheride üşürüm ...
çok bir şiir.tebrikler saygıyla
cinitas
@cinitas
11 Mayıs 2008 Pazar 22:41:06
Senin yanında olayım
Budur isteğim kolayım
Önce yüce Allahım
Sonra sensin benim can olayım.

ÇOK GÜZELDİ ŞİİRİNİZ TEBRİKLER TÜM ANNELERİN GÜNÜNÜ KUTLUYORUM.SAYGILAR
Anam, @Müfide Decdeli
11.5.2008 21:37:12
cinitas
@cinitas
11 Mayıs 2008 Pazar 22:39:39
Sensiz günler seherle başlayan mutsuzluk
Ve beni deli sanan tüm insanlar…
Neden onlardan kaçtığımı, çırpındığımı,
Bir gün gelecek onlarda anlayacaklar…
GÜZEL BİR ÇALIŞMA TEBRİKLER VE SAYGILAR
Senden sonra, @GÜLŞEN
11.5.2008 22:29:49
cinitas
@cinitas
11 Mayıs 2008 Pazar 22:36:14
geldin/geldim
dokundun/dokundum
sevdin/seviştik
pekii şimdi biz iyimi ettik..?

sus/sustuk...
GÜZEL BİR ŞİR MUHTEŞEM BİR FİNAL TEBRİKLER SAYGIYLA
cinitas
@cinitas
11 Mayıs 2008 Pazar 22:32:29

hangi varlık
candan cana can olar
yürek yanar
hasret tüter kan olar
evladına bir tüy konsa
ona bin bir hal olar
seher vakti
bülbül olup
garip garip
dallarıma konanım ah! ah!...
NE YAPSAK AZDIR ANNELER İÇİN.TEBRİKLER DOST ÇOK GÜZELDİ...

Ah! anam ah!, @semihcik
11.5.2008 20:38:10
cinitas
@cinitas
11 Mayıs 2008 Pazar 22:31:16
ey
sen
gönlümün pınarından
akan
cahil gözyaşı

KUTLARIM DOST ÇOK GÜZELDİ.SAYGILAR
Cahil gözyaşı, @samiarslan
11.5.2008 20:57:45
cinitas
@cinitas
11 Mayıs 2008 Pazar 22:30:26
GÜZEL BİR ÇALIŞMA .MUZİPÇE.TEBRİKLER
cinitas
@cinitas
11 Mayıs 2008 Pazar 22:23:10
SAVAŞLARIN VE TOPLUMSAL BÖLÜNMELERİN OLMADIĞI BİR DÜNYA
DİLEĞİYLE.
TÜM ANNELERİN
ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN.

SINIRSIZ VE SINIFSIZ BİR DÜNYA İÇİN.SİZE KATILMAMAK MÜMKÜN MÜ ŞAİR.TEBRİKLER SAYGIYLA
Önce öp beni, @siir'mania
11.5.2008 22:11:57
cinitas
@cinitas
8 Mayıs 2008 Perşembe 11:23:28


Kapına geldimse yanlış anlama...




Bir kem sözle her şeyi bitirdin bende
Zannetme ki yanında kalmaya geldim
Gözlerim sende kalmış yüreğim sende
Ben sadece onları almaya geldim





Birazdan gideceğim...
kutlarım şairim çom beğe...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
69.267
Şiir Okunma
896.997
Yazı Okunma
67.033
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL