Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Çelme en yakınından gelince düştüğüne yanmıyorsun düşürene yandığın kadar ..
cinitas

cinitas

@cinitas Etkin Üye
ŞairYazar
  • 5 Mart 2007'den beri üye

Şiir Yorumları

cinitas
@cinitas
29 Nisan 2008 Salı 23:00:43
Çağıldadım coşkun akan sellerde
Tükettim ömrümü gurbet ellerde
Aslı için Kerem oldum çöllerde
Aşk şerbetin içemedim birtürlü..
inşllah bir gün tüm dileklerin gerçekleşir.aşk şerbetini içersin.tebrikler çok güzeldi.
cinitas
@cinitas
29 Nisan 2008 Salı 22:58:21
Gönül bağında figan tomurcuğa dönüştü
Ell ne yapsın yel ne yapsın umar yarda.
Bülbül ahuzarda gül hazana yaprağın döktü
Mutluluk ayağı sekili yol diken geleceği muamma

güzel bir dörtlük.tebrikler saygıyla
Ahuzar..., @belmando
29.4.2008 20:31:56
cinitas
@cinitas
29 Nisan 2008 Salı 15:35:42
Bülbülüm, ah-u zarım gülistan…
Haberler bekledim her uçan kuştan,
Gelmezsen hayatım, olur bir zindan…
Gözlerim yollarda kaldı neyleyim…
GÜZEL DİZELER İÇİN KUTLARIM SİZİ
Gül zarım, @GÜLŞEN
29.4.2008 15:25:06
cinitas
@cinitas
29 Nisan 2008 Salı 14:52:07
Dualarla birlikte
anmadımki adını
ve sana benzetmedim
gördüğüm her kadını
yürek atışlarımda
hissetmedimki seni
ne kadar sevmemişim
anlıyor musun beni

ÇOK HOŞTU.TEBRİKLER SAYGILAR
cinitas
@cinitas
29 Nisan 2008 Salı 14:46:15
Yıllardır gönlümde bir hicran gülü
Açtıkça yüreğim oldu dert gölü
Bu sevda ondurmaz inan Bülbül’ü
Yüreğim elimde sıkılı kaldı

ŞİİRİN ETKİLİ BİR ÇALIŞMA.TEBRİKLER ŞAİRİM.SAYGILAR
Her gece, @Bayram Ali Bülbül
29.4.2008 14:41:02
cinitas
@cinitas
29 Nisan 2008 Salı 09:03:38
Gamzelenen gülüşüne hastayım
Nazlı nazlı gelişine hastayım
Pencereden bakışına hastayım
Açılsa kapılar, ah çeker gider.
yine harikasın hocam.tebrikler saygılar
Ah çeker gider, @RABATLI
29.4.2008 08:50:06
cinitas
@cinitas
29 Nisan 2008 Salı 01:04:06
Doğar dizelerde serpilir sevdam!
Çeşitli isimler albümü süsler ...
Yeni bir hayattır taze bir ilham ;
Hayal perdesinde barışır küsler !..
güzel dizeler için sizi kutlarım hocam .saygılar
cinitas
@cinitas
29 Nisan 2008 Salı 01:02:56
Zebanim sen ol da gel,
Senin elinle yanayım ben!
çok hoş dizeler.güzel bir şiir.tebrikler
Sen /ben, @şair07
29.4.2008 00:00:46
cinitas
@cinitas
29 Nisan 2008 Salı 01:01:53
şiirlerinizi okumak çok güzel.tebrikler ve saygıyla
Yollar, @hyazici58
28.4.2008 23:49:15
cinitas
@cinitas
29 Nisan 2008 Salı 00:59:40
kutlarım şiiriniz çok güzeldi.tebrikler
Bırak beni, @deryaxderya
29.4.2008 00:43:56
cinitas
@cinitas
28 Nisan 2008 Pazartesi 23:54:33
Nice gözler gördüm meçhule bakan,
Derin denizlerden daha da derin!
Nice gözler gördüm yürekleri okşayan,
Deniz meltemlerinden daha da serin!

tebrikler çok güzeldi.
cinitas
@cinitas
28 Nisan 2008 Pazartesi 23:53:06
Ey Bülbül feryat et,kesme avazı
Sineye çek yine,bunca ayazı
Bırakma dilinden,dua niyazı
Sabret elbet hak yerini bulacak…
güzeldi.tebrikler.saygılar.
Baharım, @Bayram Ali Bülbül
24.4.2008 10:49:40
cinitas
@cinitas
28 Nisan 2008 Pazartesi 23:51:21
çok güzel dizelerdi.tebrikler.saygılar.
cinitas
@cinitas
28 Nisan 2008 Pazartesi 23:49:03
Yeşile vurun bedenimi
Açsın bahar üstü limon çiçekleri
Çay kokusu inadına
Ezin yapraklarını.
Buhara tutun beni
Bekletin bir demlik içinde
Demlensin
Duvar dibinde yeşeren aşkımız.
Koyu olsun
KOYU OLSUN…
tebriklerr hocam .çok ustaca bir anla...

Yeşile vurun, @RABATLI
28.4.2008 09:28:43
cinitas
@cinitas
28 Nisan 2008 Pazartesi 23:42:16
Anladım biliyorum,
Sana muhtacım
Aşkına esir düştüm!...
Çünkü tek yaşam kaynağım
Yalnız ve yalnız sensin.

güzeldi.kutlarım kalemin daim olsun.tebrikler
cinitas
@cinitas
28 Nisan 2008 Pazartesi 23:39:39
Sevmek,sevilmek!
İki dünyalı,
Tek dünyalı
Dünyaları, birleştir,
Ortak nokta,kesiştir.
Yakışmıyor,kin,haset
Bazen iniş,
Bazen çıkış...
Nereye kadar !

çok hoş bir çalışma tebrikler
İki ve tek dünyalı...!, @ferhan
28.4.2008 10:27:25
cinitas
@cinitas
28 Nisan 2008 Pazartesi 23:37:16
Yollardayım elli yıldan bu yana,
Yıllarca yem oldum akrep,çıyana,
Saldım avazımı beni duyana,
Şaştı aklım,bilmem hesap,hendese...
güzeldi hocam saygıyla kal
Hendese, @hyazici58
28.4.2008 13:13:14
cinitas
@cinitas
28 Nisan 2008 Pazartesi 23:35:37
Bu gün bir kenti yakmaya yeter de yaşattığın her sızı,
Uyandırır uykusundan ,yedi uyurlarını.
Hangi yara kabuk tutmaz? hangi ateş sönmez ki?
Anımsa ! bir demet hercai menekşe de ki , bir sevdalı gülüşü ...
Yaz zaferini , şehrinin sürgünündeki Ma...

cinitas
@cinitas
28 Nisan 2008 Pazartesi 23:30:51
Her halinle güzelsin
rüzgâr’a ver dağılsın
ve bırak öyle kalsın
saçlarını tarama

Sağ elini usulca
koy sol göğsün üstüne
işte ben oradayım
uzaklarda arama


Dolabımda her çeşit
ilaç, merhem var ama
ben senden medet umdum
seni sürdüm yar...

cinitas
@cinitas
28 Nisan 2008 Pazartesi 23:29:23
Sıkma canını olura olmaza
Vardır elbette karanlıkların aydınlığı,
Ayrılık bu , sonu ölüm değil ki ,
Eğer dayanamazsa yüreğin bensizliğe
Dünyanın öbür ucu da olsa
Koşa koşa gelirim
Yeterki hiç çekinmeden ,
Çağır be GÜLÜM...
kutlarım çok güzeld...

Be gülüm, @Doğanşehirli
25.4.2008 09:06:52
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
69.109
Şiir Okunma
896.656
Yazı Okunma
66.993
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL