Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Çelme en yakınından gelince düştüğüne yanmıyorsun düşürene yandığın kadar ..
cinitas

cinitas

@cinitas Etkin Üye
ŞairYazar
  • 5 Mart 2007'den beri üye

Şiir Yorumları

cinitas
@cinitas
22 Nisan 2008 Salı 01:09:11
onurlu ve adam gibi yaşamak herkesin en doğal hakkı.tebrikler çok güzeldi.
cinitas
@cinitas
22 Nisan 2008 Salı 00:10:30
............................ALLAH’ına yalvarmadan
............................Resul’e ümmet olmadan
............................Seccadeler ıslanmadan
............................Gerçek Mümin olamazsın.

yüreğine kalemine sağlık.çok anlşamlı dize...

cinitas
@cinitas
22 Nisan 2008 Salı 00:09:18
Belki sabretmekten geçecek huzur
Belki sana dair ettiğim dualar büyür
Ve sarar çepeçevre günüme işgence yalnızlığı
Sanma sanadır sadece dualarım
Senden geçer benimde kurtuluşum
Dargınlığımın bittiği yer
Darlandığım özgürlükler
Sana bağl...

cinitas
@cinitas
22 Nisan 2008 Salı 00:08:22
off offfff
yine gece yarısı vurmakta
ıssız sokaklarıma
ağır ağır uykuda bastırmakta
bu seferde dilimde tüm yeminlerim
bir daha gelmeyeceğim bu cam a
daha bir sert kapatıyorum
içimdeki lanetler sadece bana
derin bir iç çekişle mutluluk diliyo...

Bu gece yine orada, @maviyağmur
22.4.2008 00:05:16
cinitas
@cinitas
21 Nisan 2008 Pazartesi 23:58:17
İçime işliyor bu hasret,bu gam,
Erir yürekyağım,bir kardan adam,
Benim tek sığnağım bu sağır odam,
Yüksek perdedende,duymazlar sesim,
Vurdum yokuşlara,bitti nefesim...
okumak zevk oldu.kaleminiz daim olsun.tebrikler
Gönül ayarım, @hyazici58
21.4.2008 22:15:37
cinitas
@cinitas
21 Nisan 2008 Pazartesi 23:45:23
Ve bir ana
Başında oyalı tülbent’i
Dilinde geleceğini geçmişte bıraktığı bir ezgi

Ben Anadoluyum ben toprağım bizde varız
Diye çığlık atan yüreği
Gemiyi rotasına çevirip,gelecek tohumlarını yeşertir mi ?
kutlarım şev çok güzeldi.tebrikler
Kuruyan umutlar, @şev
21.4.2008 03:20:12
cinitas
@cinitas
21 Nisan 2008 Pazartesi 23:39:25
Bir bilsen koynumu ısıtır resmin,
Hep aklıma düşer eylüldür ismin.
Dök beni toprağa erimez sevgin,
Aşkın sarı bakar gözlerin kadar.
tebrikler kardeşim çok güzeldi.saygı ve sevgiyle
Aşk sarı bakar, @Toprağımsın
19.4.2008 17:17:19
cinitas
@cinitas
21 Nisan 2008 Pazartesi 23:37:45
sana
gelirken ateşi zayi edersem
kor
geceyle karışık alda kendine bula
yaşlı gözlerinden süzülen olacağım
kutlarım çok güzel dizelerdi.tebrikler sevgiler dostum.
cinitas
@cinitas
19 Nisan 2008 Cumartesi 13:21:12
Sevdan bir yaradır değdikçe azan
Bahar mevsiminde sararmış hazan
Kızgın lav altında kaynayan kazan
Yaktıkça kavuran ateşlerden kor
çok müthiş dizelerdi.tebrikler saygılar
Mor düşler, @Yakuti
19.4.2008 02:22:19
cinitas
@cinitas
19 Nisan 2008 Cumartesi 13:19:28
güzel bir etkilenme çok hoş bir şiir.tebrikler saygılar
Sayuri, @_ZERRE_
19.4.2008 12:18:13
cinitas
@cinitas
19 Nisan 2008 Cumartesi 13:17:41
Sağlık verdin bilemedik
Rızık verdin şükretmedik
Açık iken tövbe kapın
İçeriye giremedik.


keşke herşeyim kıymetini zamanında bilsek.tebrikler
cinitas
@cinitas
19 Nisan 2008 Cumartesi 11:46:05
Bu gönül davamızda hakim eyledim seni
Tek celsede karar ver çok uzamadan bitsin
Artık gücüm kalmadı ya azad eyle beni
Ya gözünü kırpmadan kır kalemimi gitsin

mükemmel bir dörtlük tebrikler
Kısaca...., @(Mustafa Çetiner)
19.4.2008 08:54:33
cinitas
@cinitas
19 Nisan 2008 Cumartesi 11:44:45
canlar bir olur,
Umutsuzluk umuda dönüşür,
Akar binler iskele meydanına.
İşçi el kaldırır,
Memur yumruk sıkar boşluğa
Ne yağmur engeller,
Ne kızıl güneş.
Şahit olur’’Haldun Taner Sahnesi’’.
Şimşek çakar gözlerinde genç dimağların
Yarınları k...

Kadıköy meydanı, @RABATLI
19.4.2008 10:01:13
cinitas
@cinitas
19 Nisan 2008 Cumartesi 11:41:01
bende seksenbirde bitirmiştim liseyi.
çok çalıştım dönemedim köşeyi.
anadoluda dolaştım ili köyü ilçeyi
çocuklara öğretiyorum harfi cümleyi heceyi.
bizimde çorbada tuzumuz olsun.tebrikler çok güzeldi.
Geçti zaman, @cemil
19.4.2008 09:32:56
cinitas
@cinitas
19 Nisan 2008 Cumartesi 11:36:05
güzel dizeleriniz şirde nakış olmuş.tebrikler hocam
cinitas
@cinitas
19 Nisan 2008 Cumartesi 00:41:30
GÜZEL DİZELER.ÇOK BEĞENEREK OKUDUM.TEBRİKLER
cinitas
@cinitas
19 Nisan 2008 Cumartesi 00:35:02
ÇOK AYIP ETMİŞ BENCE.ALLAH ONUN DA YARDIMCISI OLSUN.TEBRİKLER PAYLAŞIMINIZ VE DUYARLILIĞINIZ İÇİN.SAYGILAR
Doktor bey...!!!, @ferhan
19.4.2008 00:13:00
cinitas
@cinitas
19 Nisan 2008 Cumartesi 00:29:10
GÜZEL DİZELER.TEBRİKLER SAYGIYLA
Bir dostuma, @format45
18.4.2008 23:39:40
cinitas
@cinitas
19 Nisan 2008 Cumartesi 00:27:36
DİL YARASI DRİN OLUR.ÇOK HAKLISIN.GÜZEL DİZELERDİ.KUTLARIM SAYGIYLA
cinitas
@cinitas
19 Nisan 2008 Cumartesi 00:21:32
......................................gözlerim paslı çivi
...............................ellerim martı telaşında
..........................dilim bir dengbej bozlak
...................can evim fırtına müdavimi
................sus !
sakladım saça...

Sus !!!, @ezom
17.4.2008 10:37:00
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
69.292
Şiir Okunma
897.016
Yazı Okunma
67.036
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL