Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Çelme en yakınından gelince düştüğüne yanmıyorsun düşürene yandığın kadar ..
cinitas

cinitas

@cinitas Etkin Üye
ŞairYazar
  • 5 Mart 2007'den beri üye

Şiir Yorumları

cinitas
@cinitas
30 Nisan 2008 Çarşamba 23:27:52
birileri gelip çorba tasımızı
deviriyor
lambalarımızı kırıyor birileri
birileri kitaplarımızı yakıyor
inadına yaşıyoruz
inadına
korkmuyoruzda
binlerce kıvılcım arasında
köpekler
havlasada
urgana asılı yasaları
dağıttıkları adalet barut...

1 mayıs, @siir'mania
30.4.2008 23:17:25
cinitas
@cinitas
30 Nisan 2008 Çarşamba 22:47:47
güzel bir paylaşım tebrikler saygılar
cinitas
@cinitas
30 Nisan 2008 Çarşamba 22:43:06
güzel bir methiye tebrikler
cinitas
@cinitas
30 Nisan 2008 Çarşamba 22:40:19
Çık.
Doğ.
Gel.
Büyü.
Ne işin var gecenin koynunda
-------Umut.
Güneşe takıl
Sehere katıl
Uyandırsana hadi sabah.
Gözlerime kat...
Işığımı çoğalt.
güzel dizelerdi.tebrikler ve saygılar
Beklenti.., @belmando
30.4.2008 18:15:02
cinitas
@cinitas
30 Nisan 2008 Çarşamba 22:39:09
dinginlenir gönüller ikindi serininde
Sen akar durursun ey! şadırvan...
la havleler çekilir
ak simalar yunulur
bir kıyam terazisinden şefaatler umulur.

Ecel elzem, ölüm hak,
sen kendi seyrinde ak ey! şadırvan !...
güzel bir paylaşım.tebrik...

Şadırvan, @semihcik
30.4.2008 18:30:01
cinitas
@cinitas
30 Nisan 2008 Çarşamba 22:36:46
kutlarım mükemmel dizeler için.saygılar
Bismillah ( ilahi ), @sairorhan
30.4.2008 14:27:00
cinitas
@cinitas
30 Nisan 2008 Çarşamba 22:29:47
kutlarım güzel bir şiirdi.saygılar
Dokunmak, @FIRTINADAN ARTA KALAN
30.4.2008 10:22:53
cinitas
@cinitas
30 Nisan 2008 Çarşamba 22:27:38
Mavi semalarda yaralı kuştum,
Kanadım kırıldı yoluna düştüm,
Vâdiler kat ettim, ummanlar aştım,
Hastayım, bu cihan dar be yabancı...

güzel bir şiirle tekrar hoş geldiniz.tebrikler
Yabancı, @Rabia BARIŞ
29.4.2008 19:50:14
cinitas
@cinitas
30 Nisan 2008 Çarşamba 22:25:51
Sevdanın da bir sabrı var,
Hasretimiz duvar duvar,
Kalktı ayağa uykular!
Gece, yola çıkar şimdi...
tebrikler 24 ayarlı şiiriniz çok güzeldi.saygılar
24 ayar, @hyazici58
30.4.2008 20:39:49
cinitas
@cinitas
30 Nisan 2008 Çarşamba 22:22:05
Gönül dermiş, ben sadığım dostuma
Çakallar oturmaz aslan postuna
Düşün taşın sözlerimi unutma,
Dostlar, dar günde belli olur demiş…
haklısın dostlar dar günde belli olur.tebrikler güzeldi.
Gönül gözü, @GÜLŞEN
30.4.2008 19:26:08
cinitas
@cinitas
30 Nisan 2008 Çarşamba 22:18:05
Göz sohbeti başlar diller lâl olur,
Gönül volkanlaşır yüzler al olur,
Gerçek dünya biter yer hayâl olur;
İpek kumaş gibi sarar Âsûde!..

çok çok güzeldi.tebrikler ve saygılar sunarım
cinitas
@cinitas
30 Nisan 2008 Çarşamba 22:14:41
Zamanın zifiri zembereğinden, firar ettim
şiirdeki dizelerin hepsi.çok güzel.tebrikler
Kırmızı yağmur, @sevil-ay
30.4.2008 03:30:47
cinitas
@cinitas
30 Nisan 2008 Çarşamba 22:09:48
Çanlar ne zaman aleyhimize çalsa
Karım ve ben
Birbirimize tutunduk

Gizli pençeler takıldı
Ökçeler yamandı
Çiviler paslandı
Tabanları aşındı
ama bağlar
öyle bağlanmıştı ki birbirine
Öyle sağlamdı ki
Hiç kopmadı

inşallah o hiç kopmayacak...

Güllü terlikler, @kardanadam
30.4.2008 22:00:04
cinitas
@cinitas
30 Nisan 2008 Çarşamba 11:56:26
ilginç ve çok güzel tebrikler
Kayıp, @selin yıldız
30.4.2008 10:51:47
cinitas
@cinitas
29 Nisan 2008 Salı 23:19:00
HaNi HeP dErLeR yA;
sOnSuZ bİr AşK dİyE
yAlAnDıR sEvEnLeR
mAsUm DuYgUlArInIzI
bU sÖzLe BoYaMaYıNnNnN!!!!
kutlarım çok beğendim.saygılar
cinitas
@cinitas
29 Nisan 2008 Salı 23:17:57
güzel ve etkili dizelerdi.tebrikler saygıyla
cinitas
@cinitas
29 Nisan 2008 Salı 23:15:39
güzel bir şiir.tebrikler duyarlılığınız için.saygılar
cinitas
@cinitas
29 Nisan 2008 Salı 23:13:21
güzel bir şiir.ama keşke biraz daha uzun olsaydı diye düşündüm.tebrikler
Tâc-ı ser, @kardelen26
29.4.2008 21:33:36
cinitas
@cinitas
29 Nisan 2008 Salı 23:05:35
Ey benim tek rehberim aklım;
Gün bu gün, kendini yok et, yok.
Yoksa çekilecek acı çok.

Ya hasrete katlanacaksın,
Ya vuslat için yanacaksın.

Gel Hakk’ın önünde secde et,
Kemal aklın yettiğine yet.

Secde ile benliği ez geç,
Ben de varım ...

Gün bugün, @hacı ali
29.4.2008 21:02:26
cinitas
@cinitas
29 Nisan 2008 Salı 23:02:53
Ne tenim teninin renginde
Ne boyum boyunun denginde
Başka başka dillerimiz
Ayrı boylam enlemdeniz.
Belki de bulamam ülkeni haritada
Ne yönde
Hangi kıtada ?
Üstelik hiç anlamam dediklerini
Yine de çözerim gözlerinin söylediklerini...
evet hak...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
69.110
Şiir Okunma
896.656
Yazı Okunma
66.993
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL