Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Çelme en yakınından gelince düştüğüne yanmıyorsun düşürene yandığın kadar ..
cinitas

cinitas

@cinitas Etkin Üye
ŞairYazar
  • 5 Mart 2007'den beri üye

Şiir Yorumları

cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 02:53:57
ötelerden
bir düş eserken
sen uçurumu göster
dalından koparken son bahar
ellerimizde kuş ölüleri

vakit mi hazan...

kutlarim güzel bir siirdi.tebrikler
Hazan..., @suskunum
18.7.2008 00:17:30
cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 02:49:49
nice ruhlar savaşır iyi/kötü olarak
çirkin/güzel doğru/yanlış seçeneklerinde
kim bilmiş hangisi aslı
asılgerçek nerede
galibi kim bu savaşın biliyorsan söyle...

kutlarim degisik bir üslu ustaca islemis dizeler.tebrkler saygilar
Akıl sorgusu..., @Kiraz Çiçeği
18.7.2008 01:30:36
cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 02:48:01
evet nükleer santrallere karsiyiz.cünkü bir cok insanimiz radyasyona masruz kalip hayatini kaybedecek.tebrikler duyarliliginiz icin.saygilar
cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 02:44:09
güzel dizelerdi okumak zevk verdi.tebrikler
Ben miyim karşında ki..., @NENA
17.7.2008 03:10:42
cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 02:39:21
cok güzeldi.müzik uyarlamasi yapilmali.tebrikler
Seveceksen gel, @sairorhan
18.7.2008 02:21:58
cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 01:41:09
cok anlamli bir siir tebrikler
Hayat dediğin -2-, @kutbo
17.7.2008 01:59:15
cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 01:40:02
Zirveler heybetli almıyor gözüm
Elimden tutmasan çekmiyor dizim
Düzlerde kaybolup gidecek özüm
Korkudan tutuştu can eteklerim

bir kac defa okudum cok güzeldi.tebrikler
Zirveler heybetli..., @Fatma Aras
16.7.2008 22:29:25
cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 01:36:44
cok güzel ve naif dizeler.tebrikler ve saygiyla
cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 01:34:23
seven gönül neler yapmaz ki.tebrikler güzeldi.
cinitas
@cinitas
17 Temmuz 2008 Perşembe 21:50:36
İster azat eyle,ister as beni,
Gülüm goncasında,geçtin pas beni,
O gün,bu gün,bastı,kara yas beni,
Kar zamanı nasıl karardı bahtım?
Senden başkasına olmadı ahtım...

sevgiliyi candan sevmek ona karsi bir aht-i vefadir.tebrikler sair cok güzel d...

Ahtım, @hyazici58
17.7.2008 21:13:00
cinitas
@cinitas
17 Temmuz 2008 Perşembe 21:48:10

Güneşin arka camından el sallıyordu o

Yıldızlara salıncak kuran kelebek

Ay’da bâle yapan sarhoş düş’le

Karşılaşmadan önce...

Sonrasında kekeme yürümeler

Sağır gözler

Dilsiz gülüşler...
mükemmel dizeler tebrik ederim.saygilar
Düş'çe, @bluecould
17.7.2008 21:44:35
cinitas
@cinitas
17 Temmuz 2008 Perşembe 21:47:17

Ben rengi simsiyah kalan ummanlarımın,
Beyaza çalan gökyüzünde unutulmuş;
Yükünü almış bir geminin düşlerinde,
Limana yanaşamamış son seferindeyim..
Gözlerimi yasa boğmuş suskunluğumun,
Bir daha yaşanamamış Eylül’ündeyim........
Hasret alevin...

Sana geleceğim, @hazan yaprağı
17.7.2008 21:02:03
cinitas
@cinitas
17 Temmuz 2008 Perşembe 21:45:43
Amin.allah herkesin dualarini kabul etsin insalah.cok güzeldi tebrikler
Dua, @sair19
16.7.2008 19:56:44
cinitas
@cinitas
17 Temmuz 2008 Perşembe 21:44:39
Kadın vefakâr olmalı,
Erkek,fedakâr...
Kadına ar yakışır,
Erkeğe vakar.
tebrikler sairim cok güzel bir dörtlük saygiyla
11., @DurdxuŞahinx
17.7.2008 19:22:59
cinitas
@cinitas
17 Temmuz 2008 Perşembe 17:56:46
veda ediyorum uykusuz imlere
bıkkın
kırgın mısralar dikerken gözyaşımla
buruşuk şiirlerin tenine


kuzguni gecenin koynunda
tükenen mum gibi eriyorum
ellerin değmeyince ellerime…

kutlarim güzel cdizeler icin.tebrikler ve saygilar
Sensiz, @saba35
17.7.2008 16:01:58
cinitas
@cinitas
17 Temmuz 2008 Perşembe 17:55:43
zararın kardır dönersen neresinden
bir yanlışa kapılmıştım yaşım küçükken
büyükler haklıymış sıkılmayın dinlerken
ben bir uçurumun kenarından döndüm kedicik.

siir olarak güzel bir calisma.tebrikler
Kedicik, @ELİF NUR
17.7.2008 16:38:42
cinitas
@cinitas
17 Temmuz 2008 Perşembe 17:52:51
Cebimde delikli metalik
Son kurşun canıma sıkacağım…
Ben sıkmasam da canıma
Canım beni çok sıkacak, eminim…

cok güzel oldukca hos bir siir cok samimi dizelerdi.tebrikler
Sakla beni..., @poetess
17.7.2008 14:35:33
cinitas
@cinitas
17 Temmuz 2008 Perşembe 17:32:54
sanki hepimizin kacinilmaz yasamini anlatmissin.tebrikler saygilar
Kardanadam, @kardanadam
17.7.2008 13:02:16
cinitas
@cinitas
17 Temmuz 2008 Perşembe 17:29:23
Bir gece gözlerine yıldızları indir
Eğreti duran şu maskeyi devir
Bir kez olsun yürekli ol
Büründüğün kimlikten kurtul
Masumiyetinin gölgesi maskeni indir

kalemin daim olsun .basarilar dilerim.güzel bir siirdi.
cinitas
@cinitas
17 Temmuz 2008 Perşembe 17:28:28

sevgi saygı ahlak
onur şeref namus
barınıyorsa içinde
taşınasıdır

namerde boyun bükerek
zalimden korkarak
haksızlığa direnmeden
var olmaya çalışıyorsa eğer

atılasıdır o yürek
güzel dizelerinizi okumak evti.tebrikler saygilar
Taşınası yürek, @Fikret TEZEL
17.7.2008 15:24:40
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
69.215
Şiir Okunma
896.882
Yazı Okunma
67.014
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL