Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Çelme en yakınından gelince düştüğüne yanmıyorsun düşürene yandığın kadar ..
cinitas

cinitas

@cinitas Etkin Üye
ŞairYazar
  • 5 Mart 2007'den beri üye

Şiir Yorumları

cinitas
@cinitas
22 Temmuz 2008 Salı 02:22:02
ah be gençlik
bu denli yakılası geliyorsun bazen
kibrit ucu alev aşkına

etkili ve mesajini vurgulayan dizelerdi.tebrikler
cinitas
@cinitas
21 Temmuz 2008 Pazartesi 03:02:50
Seni , Kaniya Mezin’ın
Kuruyan çeşmesinde
Seni, Zembilfroş kalesinin
Sevda nöbetlerinde
Sevdim
Seni Malabadi’den atlar gibi sevdim

cok begeniyle okudum.tebrikler basarilar
Seni silvan'da sevdim, @rintruz
29.6.2008 23:11:34
cinitas
@cinitas
20 Temmuz 2008 Pazar 15:07:29
Sonra sonra –hatıralar çalıyor kapımı-
İşte sorunda bur daya dostlar
Ben yaşanılan geçmişi çoktan
Eskici dükkânına hibe ettim.
Peki, bu kapımı çalan kim
Geçmişin huzursuz arzularımın,
Geleceğin yaşanmamış acıları mı?...
kutlarim güzel dizele...

Eskici dükkanı, @Tsukuyomi
20.7.2008 13:47:52
cinitas
@cinitas
20 Temmuz 2008 Pazar 13:01:42
sevgili hocam candost bizi bahtiyar ettin.Allah razi olsun.Biz bu siteyi gercekten cok seviyoruz.cünkü icindeki tüm dostlar cok cok degerli sahsiyetler hepsi kaliteli kisiler.bir cok sitede yaziyoruz ama bu site bizim evimiz yuvamiz.edebiyat defteri ...

Ben bu siteyi..., @oktayzerrin
20.7.2008 04:42:40
cinitas
@cinitas
20 Temmuz 2008 Pazar 12:46:47
Aleyçikte yayık yayar, yağ olur.
Tatlı dilden süzülenler, bal olur.
Bakışların, şu gönlümde gül olur.
Görmez oldum seni, zulümdür bana.

siir ve hikayesi cok hos.ne kadar özledik bir bilsen.ag topraginan evlerin sivanmasini topragin kokusun.tulu...

Soku döğüyor, @kardelen26
20.7.2008 12:22:32
cinitas
@cinitas
20 Temmuz 2008 Pazar 03:05:23
ulaşamadığım yerlerdesin şimdi
orada kimbilir ne hallerdesin
yalnızlığıma düşen sancılarımdasın
neden bu ayrılıklar yazıldı kadere ...

cok ustaca yazilmis dizelerdi.tebrikler
cinitas
@cinitas
20 Temmuz 2008 Pazar 03:03:53
memleketim ve sen kokarken bende
unutup gitmiştim gayri gurbeti
kederle yoğrulmuş mevsimlerimde
kar üşümesi gecelerime düşerdin
vuslat hayalleri süslerdi efkarlarımı
kardelen yalnızlığımda açardın gül gibi
buselerinle bahtımın yollarına serilir...

cinitas
@cinitas
19 Temmuz 2008 Cumartesi 11:26:38
içinde sen varsın diye
yüreğimi çıkarıp attım
kalbime sapladığın okla birlikte
dedim ya canan sana
seni sevdiğim kadar hiç kimseyi sevmeyeceğim
sözümde duramayacağım
ben güneşi özledim
ben ayı özledim
ben gülüşleri özledim
artık seveceğim ...

Kör kuyu, @kazım Doğan
19.7.2008 09:59:21
cinitas
@cinitas
19 Temmuz 2008 Cumartesi 11:22:53
Ne nehirsiz olur gül ne gülsüz olur nehir

güzel calisma.tebrikler
cinitas
@cinitas
19 Temmuz 2008 Cumartesi 11:14:12
Bahar ayında nisan yağmurlarıyla gel...
Erik ağaçları tomurcuklanıp,
Pembe çiçekler açmaya başlayınca gel...
Sabahları uyanıp,içime derin derin çektiğim nefesle gel...

güzel bir siir bahari yasatti.tebrikler
., @SEMM
19.7.2008 08:45:01
cinitas
@cinitas
19 Temmuz 2008 Cumartesi 03:09:56
her seye yragmen ayakta olmak .iste bütün olay bu ayakta kalmak icin direnmek gerek.tebrikler anlamliydi.saygiyla
Sevgiliye, @gorki
19.7.2008 01:52:48
cinitas
@cinitas
19 Temmuz 2008 Cumartesi 03:06:50
Amin.Allah herkesin dileklerini kabul etsin.tebrikler güzel dileklerdi.saygilar
((:-...allah'ım, @EMRUL
19.7.2008 02:55:59
cinitas
@cinitas
19 Temmuz 2008 Cumartesi 03:01:15
güzel dileklerini allah kabul etsin.cok begeniyle okudum .siirin her satirindan vefa akiyor.cok harika.tebrikler hocam
Ahh keşke !, @Perihan Metin
18.7.2008 21:50:55
cinitas
@cinitas
19 Temmuz 2008 Cumartesi 02:57:28
Hep mazi hatırlanmıyordu senden önce
Geleceğin kaygısı yoktu düşlerimde
Şarkılar bu kadar dokunmuyordu…
Uykularım sık, sık bölünmüyordu rüyalarla
Düşünemiyordum ölümü…
cok güzeldi.kalemin daim olsun.tebrikler
Sevmeden önce, @GÜLŞEN
18.7.2008 23:04:16
cinitas
@cinitas
19 Temmuz 2008 Cumartesi 02:56:27
O nca zaman yaş yaşayan anlamalı bir şey?
R ahmet yüce Rab’dan,muteber kul hey!
Haktan gelene Amenna da.ağaya saygısızlık ney?
A z görmeli insan gerçeği,be hey gidi oğul hey!
N eyleyim darsıklattın gönlümü,eylemiyor hiç bir şey.

süper bir akro...

cinitas
@cinitas
19 Temmuz 2008 Cumartesi 02:51:22
insallah bir gün gelip derddine deva olacak beklediginiz.tebrikler güzeldi.
cinitas
@cinitas
19 Temmuz 2008 Cumartesi 02:36:25
yatağın içinde ben
benim içimde yatak

ben Meriç’im
sen Fırat

bütün yollar ırak

kavuşamıyoruz bir türlü
hangi yatakta aksak

ah sevgili!
kavuşup da milimizi
çocuklara bıraksak

benim gibi dogaya asik birine bu resim gösterilir mi.si...

Yatak, @Guldane Dal
19.7.2008 02:25:52
cinitas
@cinitas
19 Temmuz 2008 Cumartesi 02:30:07
son dakika haberlerinde
tedavülden kalkmış sözlerde anıyorum seni
kaçak katlarda sonradan döşenmiş
çatlak borular gibiyim bu ara
sızdırmaya yer arıyorum

yer yer gizli sitemlerle bezenmis.göndermeler harika serpistirilmis siirin tamaminda bir b...

cinitas
@cinitas
19 Temmuz 2008 Cumartesi 02:25:25
Yola düşerken bir gül bıraktın
Sen giderken ben seni kokladım...

Kara çiçeğim arkana bakmadın
Sen giderken ben seni sakladım...

oldukca icten ve samimi dizelerdi.tebrikler
cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 20:36:31
Gel ey Sevgili,
Öksüzlük dergahinda yalniz birakma beni
Sevdanla imtihan etme.
"Yarinlar güzel "derdin
Beni birakma dünlerde
Nefes alamiyorum sensiz
Gel
Gel be sevgili
idam sehpasinda ki benim
ipimi sen cekme.............
kutlarim dizelerin...

G e l, @Asiperi
18.7.2008 20:09:12
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
69.300
Şiir Okunma
897.040
Yazı Okunma
67.039
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL