Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Çelme en yakınından gelince düştüğüne yanmıyorsun düşürene yandığın kadar ..
cinitas

cinitas

@cinitas Etkin Üye
ŞairYazar
  • 5 Mart 2007'den beri üye

Şiir Yorumları

cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 20:34:50
ağlama güzel bebek
sen umutsun belki de
yeniden başaracaksın
dünyadaki yaşamın
barışın güzelliğin doğanın
umudu sensin
Allah bagislasin cümlesinin evlatlarini vatana millete hayirli etsin.saygilar paylasim icin.
Hoş geldin bebek, @Fikret TEZEL
18.7.2008 19:01:39
cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 20:33:10
Gecelere küstüm,gözler efsunlu
Hecelere düştüm,sözler efsunlu
Nicelere kastım,izler efsunlu
Alnımı şakıtıp,kurur kıvrımlar

kardesim siirini okumak zevk verdi.uzun süredir int.yok siirlerini okuyamadim.simdi yurt disindayim.zaman oldukca siirl...

Kıvrımlar, @semihcik
18.7.2008 18:59:25
cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 20:31:16
Kaybettim kendimi bu aşk yolunda
Düşündükçe kim var diye kolunda
Görmeyince beni senin solunda
Bilmeden saçımı yolmuşum sanki…

kutlarim kardesim síirini özlemisim.tebrikler
Solmuşum sanki, @ceyhunaltunkas
18.7.2008 19:08:08
cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 20:30:04
Kisaca özlem
Yaşayarak ölmektir..
Seni Cok Özledim Özlem..

cok anlamli kisa ve öz dizelerdi.kutlarim sairi
Özlem.., @Ben_Murat
18.7.2008 15:10:56
cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 17:41:36
Canımdan çok sevmişim ben seni deyip
Ölürüm ayrılmam diye yeminler edip
Yar koynuna sevgiyle şehvetle girip
Satlerce okşayıp sevmiştim seni

kutlarim güzel bir calisma.tebrikler ve saygilar
cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 17:28:15
kutlarim cok yerinde ve anlamli dizelerdi.tebrikler saygilar
cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 17:22:05
EEE masallah yapmadigin bir sey kalmamis.her türlü hukugun var.ne diyeyim allah kolaylik versin gercekten isin cokmus.tebrikler siirdeki akicilik icin tebrikler konu icin.saygilar bu siirini bizimle paylastigin icin.Dostca kal

cinitas tarafından ...

Çiz/çizgi/çizgili, @bluecould
18.7.2008 17:10:30
cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 17:16:44
Yada ıssız bir dağda,
Kimsesiz bir çam,
İliklerine kadar sırılsıklam,
İliklerine kadar gam !...
Hatıralar serseri bir mayın gözlerinde.
Sonra şimşekler çakar..
Yüreğinin göklerinde,
Asi bir bulut ağlar.
Yanaklarının güllerinde !...

siirdek...

___ şair yürekler ____, @LEMANCA
18.7.2008 16:17:42
cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 17:13:37
Bu şehir bambaşkadır Dila

Eskimiş bir ayna tutuşturuverirler sana

Hanginiz daha eski muamma

Yüzün mü sır

Aynada mı sır

Çözemedin çeyrek asır


Daha çok yazacaklarım var Dila

Sözün bittiği yerdeyiz ama

Gözyaşlarıyla bir hikaye ...

cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 17:09:41
Bana yazık demeyin
Bana aç dokunmayın
Benim tenimden
Benim kadınlığımdan
Benim öykümden
Siz paralanmayın
Sen ün olma
Sen aciz olma
Sadece yumun gözlerinizi
Hep yaptığınız gibi.

cok güncel ve hepimizin birlikte iyilestirmeye calism...

Yosmanın türküsü, @berna35
18.7.2008 14:25:26
cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 17:05:32
Aşkın ne aman zormuş, beni aratmadı mı ?
Sevdân körkuyu olup, beni daraltmadı mı ?
Sana güzellik veren, beni yaratmadı mı ?
Neden beni yakarsın, bir kızılkor içinde.

cok mükemmel yazilmis dizelerdi.tebrikler
cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 16:46:44
hayat bu ne olacagi belli olmuyor haklisiniz.tevekkül etmek en iyisi.tebrikler etkili dizelerdi.saygilar
____ah hayat ah____, @kaderimsin
18.7.2008 16:26:15
cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 16:28:49
Her şey yaratılmış yerli yerince
İnsanoğlu bozmuş onu derince
Ah vah etmiş sonra aklı erince
Karanlığı koymuş nurun içine

cerceveyle asilacak bir siir.tebrikler saygilar
cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 16:23:16
Çabaların boşunadır hınzırların prensi
Ben hınzırların da sultanıyım
Hınzırca yaşamayan
____________istemem artık
Ansızın gelme gecelerime

cok ilginc ve cok güzel dizelerdi.tebrikler
cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 16:07:02
Her zaman üzülen ben oluyorum
Üzülmek de söz mü, kahroluyorum
Bir kez yaşıyor bin kez ölüyorum
Sen de şu hayattan bık da anlarsın...

hocam bu acilardir bizi yazmaya iten.ama onlar anlamaz ask bu bir tarafi mutlaka eksik kaliyor.tebrikler güzel ...

Anlarsın..., @oktayzerrin
18.7.2008 15:34:39
cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 15:58:05
Canandır benim adım…
Adıma yazılmıştır tüm kimliksiz şiirler,
Yar!
Yar! Derim sana ciğerim yanar…
Ciğere od düştükçe imgeler kanar…
Canandır benim adım….
Cansın…
Cana can olansın….
Canımsın…………..

edebi olarak bir siirde olmasi gereken tüm ...

Neyimsin....?, @aysegulguncan
18.7.2008 04:21:53
cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 15:53:31
Dupduru su gibisin,
İçimi ısıtıyor tertemiz sevgin,
Hele bir de ellerinde oluverse ellerim,
Allah’tan daha başka ne isterim!

Şimdi yanında olsam,
Başımı omzuna koysam,
Ellerinden bir tutsam,
Yanağına bir öpücük kondursam,
Gözlerine bir baks...

cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 15:51:29
düşsüz kentlerde ki rüzgara karşı yürüyoruz

belki tek belki el ele

ve mutlaka birileri olacak

şu karanlık ve sığ hayatta haykıran

dalgalar çarpacak kayalarımıza

ama kayalarımız yine kaya

bu bölüm cok güzel kurguyu bu bölüm üz...

Kızıl düş, @gorki
18.7.2008 13:43:57
cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 15:47:58
bir gün evet bir gün mutlaka bize gülecek mutlulugu beklemekteyiz.cok güzel dizelerdi.kutlarim
14., @DurdxuŞahinx
18.7.2008 14:45:13
cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 12:40:30
Biz gül bahçesi güller bahçıvan

Bahçe bahçıvansız neye yarar ki

Dilimde düşmeyen ağıtsan eğer

Duygu olmazsa söylediğim neye yarar ki

bence de bir ise yaramaz.tebrikler sair cok begendim.saygilar
Neye yarar ki, @Gül-Da-Ne
18.7.2008 12:20:49
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
69.294
Şiir Okunma
897.022
Yazı Okunma
67.037
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL