Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Çelme en yakınından gelince düştüğüne yanmıyorsun düşürene yandığın kadar ..
cinitas

cinitas

@cinitas Etkin Üye
ŞairYazar
  • 5 Mart 2007'den beri üye

Şiir Yorumları

cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 12:37:06
Dünyada sürsem bile, milyon sene saltanat
Rüya gibi çabucak geçmiyecek mi heyhat
Madem bir gün bitecek bu esrarlı seyahat
İçimde sönmez bir nar, ebediyet arzular

kutlarim xdostum cok begenerek okudum.tebrikler
cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 11:41:11
Lale bir devrin adı
Gül daima manidar,
Sevgisin, sevgilisin,
Lebi derya gibisin
doyumsuz dizlerden meydana gelmis bir siir.tebriker kaleminiz daim olsun.saygilar
Gül, @Rabia BARIŞ
18.7.2008 11:38:13
cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 11:39:07
Gözlerini sevmenin cezası ne de ağır,
Kimler ne derse desin; tınmam, kulağım sağır,
Topla tüm vebalini, hepsini sırtıma vur,
Pişmanlıktan ötedir, benim tüm eyvahlarım.

gönüllerimizin kapisini sonuna kadar acan bir cift göz degil mi .bütün sevda...

cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 11:36:35
Yüreğim konuşuyor, ben susuyorum,
Boğazıma düğümleniyor kelimeler,
Duyuramıyorum sana sesimi,
Sabahlarıma damlayan yarınlarımda,
Mavi hayellerime dalıyorum yeniden…

siiri bir kac kez okudum,resimle o kadar güzel uyum saglamis ki her ikisinden ...

cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 11:33:24
Her yer hücre,
Her yer mahpushane ranzası
Her yerde demir sesleri
Ayaklarda prangalar,
Yaşanmasa bu esaret
Olmazdı özgürlüğün tadı bu kadar...

özgürlük bedeli en pahali ödenen ve ugruna severek can verilecek bir sevdadir.kutlarim sairi.cok co...

cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 11:30:25
Bende bilmediğim bilmeye geldim
Doyumsuz bu nefsi silmeye geldim
Mevla güldürürse gülmeye geldim
Geldik meclisine hoş sefa bulduk

mevlam iki cihanda da hepimizi güldürür insallah.tebrikler sairim cok begenerek okudum.saygilar
cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 11:28:46
cok güzel ozanca dizeler.tebrik ediyorum saygilar
cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 11:27:16
Doğduğum ilk günden beri
Ağlarım bitti gözüm feri
Duygum sarhoş, serseri
Sazım beni duymaz oldu

saziniz mutlaka duyuyordur ozanim.duymazsa sitediklerinizi calamaz.belki de duydugunu belli etmiyordur.tebrikler saygilar
Duymaz oldu, @HALİLİM
18.7.2008 07:25:14
cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 11:15:04
Ben kabıma sığamıyor, taşıyorum
Yük beni eziyor, gene ben taşıyorum
Ben neden böyleyim, şaşıyorum
Ben kendi yaramı kendim kaşıyorum

Ben bencil değilim diyorum
Tutunacak bir dal arıyorum
Bilmem yanlış mı yapıyorum
Bindiğim dalımı kesiyo...

Ben neden, @cebirin defteri
16.7.2008 09:54:51
cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 11:13:22
kutlarim güzel dizelerinizi okumaktan zevk aldim tebrikler
Gece ışığında, @deryaxderya
16.7.2008 18:21:03
cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 11:09:42
Onun sayfalarında dostluk ve sevgi yatar
Bazen karıştırırlar bulanıverir dibi
Zararlı barındırmaz hemen dışarı atar
Kendisini temizler tıpkı bir Deniz gibi

defterimize dair cok güzel dizelerdi.okumaktan haz duydum.tebrikler
cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 11:07:41
her dizesi cok güzel bir siir.tebrikler üstat saygilar

cinitas tarafından 7/18/2008 11:08:03 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yaylamın kızı, @RABATLI
18.7.2008 09:32:19
cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 11:05:44
Bırakıversem kendimi,
yiyip bitireceklerdi beni
silkinip doğrulunca yerimden
tabana kuvvet kaçıştılar
ardına bile bakmadı asalakların hiçbiri
...
sevenlerim yanımdayken yürekleriyle
sözleriyle, gözleriyle dipdiri ...

bölüm bölüm güzellik v...

cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 03:25:36
güzel dizelerdi okumak zevk verdi.tebrikler
Karma, @vandi
23.5.2008 00:29:20
cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 03:22:21
Gönlümü ektim
Aşk bahçeme
Sürüklendi, aktım
Mecnun misali senlere !...

aldi götürdü bizi siir.tebikler sair saygilar
((:-...ılık rüzgar, @EMRUL
17.7.2008 03:33:14
cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 03:19:28
duygu yüklü ve cok güzel bir siir.tebrikler saygilar
Yaşadıkça…, @GÜLŞEN
17.7.2008 04:19:57
cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 03:10:28
cok cok güzel bir paylasim .tebrikler saygilar
Bir kemik at, @Sinan YILMAZ54
17.7.2008 14:20:26
cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 03:09:13
Ne zaman vuslata açsam kapılarımı
Bir şamar gibi yüzüme çarpıyor bitti dediğin

Ve ne zaman gülümsemeye kalksa dudaklarım
Bir sevda ağlıyor hıçkıra hıçkıra

Söyle
Sen mi bilemedin, yoksa ben mi kıymetini aşkın

yine harikasin sevgili dost.d...

cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 03:05:49
Seni bu gece öldürebilirim
Yalvarır içimi ısıtan dilin bana
Söndürürsün içtiğin sigaraları
Son nefesin olurum buruk vedânda


Seni bu gece sevebilirim
Silebilirim tüm ihanetleri
Sabaha ne çıkar emin değilim
Yanımda uyanabilirsin belki

he...

İz düşümü kefen gece, @NENA
18.7.2008 02:44:22
cinitas
@cinitas
18 Temmuz 2008 Cuma 02:56:57
Vazgeçemiyorum senden,
Bu şehir,bu sokak,bu ev,
Hep seninle dolu,
Sokakta ayak izlerimiz,
Her gece kenetlenmiş ellerimizin ,
Hayali var bulutlara asılı duran..

vaz gecmek ne mümkün bir kere gönül sevmeye görsün.tebrikler cok güzeldi.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
69.232
Şiir Okunma
896.923
Yazı Okunma
67.020
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL