Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Çelme en yakınından gelince düştüğüne yanmıyorsun düşürene yandığın kadar ..
cinitas

cinitas

@cinitas Etkin Üye
ŞairYazar
  • 5 Mart 2007'den beri üye

Şiir Yorumları

cinitas
@cinitas
14 Temmuz 2008 Pazartesi 10:41:50
İnsanlık dışı davalar sende
Allah ile aldatan naralar sende
Yobaza yuva mağaralar sende
Kanlısın Sivas, neren seveyim

can dost yaraniza tuz bastin,gerici yobazligin artik pirim yapmadigi bir ülke hayalimiz.insallah gercelesir diye umuyorum,
Uy...

Sivas nereni seveyim, @cemil
14.7.2008 08:59:35
cinitas
@cinitas
14 Temmuz 2008 Pazartesi 10:36:02
hocam bu calismani da cok süper tebrikler begeniyle okudum.saygilar
cinitas
@cinitas
14 Temmuz 2008 Pazartesi 10:34:46
Sen geldin; bülbül gibi konuşur diller,
Sen geldin; türküler daha bir neşeli.
Sen geldin; başka türlü açıyor güller,
Sen geldin; mutluyum sevdaya düşeli.
Bir daha gider isen, tersine döner dünya.

hos bir paylasim tebrikler
cinitas
@cinitas
14 Temmuz 2008 Pazartesi 10:33:34
Nerde masumiyet

Nerde dürüstlük

Yalanın kefili yalan olmuş

siir bir kac defa okunur.cok güzel ve anklamli.tebrikler
cinitas
@cinitas
14 Temmuz 2008 Pazartesi 10:31:23
Gidiyorsun söndü gözümde ferim
Bakışlarım aslı kaldı derin boşlukta
Kor alevdir ,emanet bıraktığın yerim
Bu gün’ benim har günüm.
Bırakıp gitme!

kutlarim cok güzel bir paylasim.tebrikler
cinitas
@cinitas
14 Temmuz 2008 Pazartesi 10:30:06
Ben
Sana asi çınar dallarından topladığım
Henüz vakti,sabahı tükenmemiş
Tomurcukları yarınlara susuz kalmış
Ne büyük sevdalar getirdim.

kaleminiz susmasin cok güzeldi.saygiyla
cinitas
@cinitas
14 Temmuz 2008 Pazartesi 10:27:50
güzel bi anlatim akici ve hos bir siir.tebrikler
***ateş pahası***, @maskosu
13.7.2008 17:43:57
cinitas
@cinitas
14 Temmuz 2008 Pazartesi 10:26:23
ah simdi bende köyümde olmak istedim gercekten cok iyi gelirdi hayat sitresini atardim ama ne yapalim ki sartlar müsait degil.saglik olsun.cok begenerek okudum.tebrikler saygilar
cinitas
@cinitas
14 Temmuz 2008 Pazartesi 10:21:03
Sevdalar her derde deva olurmuş
Tükenmez sevdalar, tadı kalırmış
Seven yürek kırk beş okka gelirmiş
Yürek sevdasına yatması güzel.

haklisin sairim sevda her derde devadir bence de.tebrikler cok güzeldi.saygilar
Açması güzel, @RABATLI
14.7.2008 09:45:19
cinitas
@cinitas
14 Temmuz 2008 Pazartesi 02:26:47
umut romanları
kavuşamayan iki ırmağın yakasındaki güldür
sana dair her karakter
düşük cümlelerimin sonunda -biter-
devrik aşkın huzmeleri
hüzzam bir aşkta tırnak izleri
ya mavidir
ya da toprak
yüreğimin süveydasındaki parmak izin

begeniyl...

cinitas
@cinitas
14 Temmuz 2008 Pazartesi 02:23:12
Acaba benden önce geldin mi diye sağa sola sorarım, / unutma
Hala yoksan öldün bilirim, sanma yaşarım bende gelirim, / unutma …!

ne kadar süper dizeler sairim.tebrikler saygiyla
(((:-...unutma...!, @EMRUL
14.7.2008 01:44:30
cinitas
@cinitas
14 Temmuz 2008 Pazartesi 02:21:56
aymazında mısın çaresizliğimin
kanımın sesi
içimin nefesi
gecenin matemi
günümün neşesi
özleme satmış yerini
sana susuzluk dilimdeyken
bir adın kaldı ellerime
ve anlatamıyorum kimselere
diyecekleri şu
"bunlar hikaye"

inanılmazımsın
...

...bunlar hikaye..., @sessiz71
14.7.2008 01:07:10
cinitas
@cinitas
14 Temmuz 2008 Pazartesi 02:20:51
anlayana cok anlamli dizeler.tebrikler saygilar dost
Oyun, @kardanadam
14.7.2008 01:31:23
cinitas
@cinitas
14 Temmuz 2008 Pazartesi 02:19:23
Güvercinler kadar hür değilim ben
Her şey âyan-beyan kör değilim ben
Kıvılcım değilim, kor değilim ben
Bıktı şiirlerim yazmaktan ona...

konu ve islenis cok güzel tebrikler hocam saygilar
cinitas
@cinitas
13 Temmuz 2008 Pazar 17:26:19
SIIR VE SESLENDIRME COK GÜZELDI TEBRIKLER SAYGILAR
Bodrum, @Aynur Avcı
13.7.2008 16:37:13
cinitas
@cinitas
13 Temmuz 2008 Pazar 17:06:19
yürekten sevmeyi
ihanet etmemeyi
sevdiğimin mutluluğu için
kendimi adamayı
meleklerden öğrendim

aşk meleklere aittir
öylesine kutsaldır
sevdiğinin mutluluğu için
kendini feda edebilen
gerçek sevendir

ben aşkı meleklerden öğrendim
bana ...

cinitas
@cinitas
13 Temmuz 2008 Pazar 17:04:52
Sende beni düşle ey sevgili
Rüzgarın yalnızlığıma estiği
Kendi günahlarımın evinde
Düşle hala büyütmediğim çocuk yüreğimi

YÜREGINE SAGLIK SAiR COK BEGENDIM:TEBRiKLER
cinitas
@cinitas
13 Temmuz 2008 Pazar 15:14:50
kutlarim dost güzeldi.saygilar
cinitas
@cinitas
13 Temmuz 2008 Pazar 15:12:43
güzel ve güncel tebrikler saygiyla
Vay halimize, @€nis
22.6.2008 08:33:38
cinitas
@cinitas
13 Temmuz 2008 Pazar 15:09:30
cok hos dizelerdi.tebrikler ve saygilar
Ardından, @Yakuti
27.6.2008 00:59:20
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
69.199
Şiir Okunma
896.854
Yazı Okunma
67.011
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL