ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Her yeni fikir, başlangıçta diğerleri arasında azınlıkta kalır. Thomas Carlyle Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
ekremsama

ekremsama

8.2.2008 10:02:46

Kadir Yeter...
Yazılması gerekenleri yazmış, yorumlanması gerekenleri de yorumlamaktadır.
Evet ihtiyaç duyulduğunda farkedilir ki, hemşirelerer melekler gibidir.
Hep yanımızda.
Bu çok güzel anlatılmış.
Bu vesileyle diyeceğim var ve burada diyeceğim:

Florans Naitingel isimli bir Fransız hemşire, bizde hep öne çıkarılmıştır. Adına müesseseler kurulmakta, hemşire ile ilgili bir tören yapılsa resmi kullanılmakta, semtlere ismi verilmekte.
Elbet hizmeti büyük olmalı.
Ancaaaaakkkk!
Benim geçmişimde örnek alınacak hiç hemşire yok mudur?
Olmaz olur mu?
İlk aklıma gelen Çanakkale Zaferimizde hasta ve yaralı arslanlarımızı şefkat eliyle bakan ve doktor gibi tedavilerine uğraşan, bu uğurda canını defalarca tehlikeye atmış bulunan, hastane gemilerimizin bombalanmasına aldırış etmeden hizmet veren meleğimiz, Safiye Hüseyin Hanımefendi.
Niçin hatırlanmaz?
Neden bir hastane yoktur Onun adıyla.
Kadir hocam, beni söylettin.
Allah razı olsun üstadım.
Kutluyorum...

Şiir Bilgi

kadiryeter

kadiryeter

BEYAZ HEMŞİRE


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.