ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Hayat tramvay gibidir... Tam yer bulmuş, oturacakken bir de bakmışsın son durağa gelmişsin. Camillo Sbarbaro Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
Nar-ı Çiçek

Nar-ı Çiçek

17.12.2015 18:04:13



Haşa..
Kur'an çarpar ki farketmeden b'öyle y' azarsa mürekkebleri alınlara kara diye, çarpılırda cin'ayete kurban giderler mazallah...

Tövbe.. doksandokuz kere!

Hani diyorum soruyorum kendime,
kimileri ölümsüz olduğuna dair elinde belge ile mi geziyor bu fâni dünya da ve kutsal saydığımız herşeyi oyuncak mı bellediler de bu kadar kolay oynuyorlar din üzerine oyunları..

Ve yine
hani diyorum ben mi çok hassasım yahut saf da yapılan yanlışın veyahut kurulan bozuk düzenin dönen çarkı ezdi geçti kendimi koruyamadan.

Ve yine
evet diyorum ben bu dünyaya ait değilim ya da yanlış dünyayı sundular bize zira Allah bu denli kötü bir dünyaya itina ile yarattığı kullarını göndermezdi..

Düşünüyorum..
Düşündükçe bir kez daha hatta defalarca yine o düş çukurlarıma düşüyorum. Anlamıyorum!
Anlam veremiyorum insanların neler yaptığına ve ürperiyorum yapacak oldukları dengesizliklerden..Zira der ki bir atasözümüz:
"kurunun yanı sıra yaş da yanar".

Herneyse..
Her ney'se...

Bazen yaşamayı bırakıp ölüme koşasım var..
Bazen sadece bu dedim, şiiri okuyunca değerli şâir...

Kelâm'sızım kaç zamandır..
Bu kelimesizliğimle de ömür tamamlanacak biliyorum.

Şiir dokunması yasak bir büyü gibi. Hani ters bir harekette cinler çarpacak misâli..


Aslında kısaca kutlayıp gidecektim.. Lakin cümleler dizildi boğazıma ardarda...

Dolayısı sessizce keskin anlatımı yürekten kutluyor tebrik ediyorum dost kaleminizi.

Hâyırlısı diyorum..

Her daim saygı ile..

Şiir Bilgi

Cömert Yılmaz

Cömert Yılmaz

Doksandokuz


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.