ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Soyulduğu halde gülen adam hırsızdan bir şey çalmış demektir, boş yere üzülen ise kendi kendini soyar. William Shakespeare Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
serin mavi

serin mavi

24.6.2014 14:13:42

Korkuyorum sevgili,sanki bırakıp da gidecek gibi yüreğin beni...

"Yağmura karışıp giden seller gibi
Esip de geçen yeller gibi
Ağacından kopan dallar gibi
Korkuyorum sevgilim sanki gidecek gibisin..."

Gidecek gibileri,harika betimlemiş şairemiz...yağmura karışıp giden seller gibi...öylece esip de geçen yeller gibi...gövdeden ayrılan dallar gibi gidecek gibisin..."gibi-sin"kavramı çok kuvvetli bir vurgu yapmış eserin özüne...kesin yargı yok ama,işte o gibisin dediğimiz efsunlu kavram,yiyip bitiriyor sevgileri...sosyal ve psikolojik bir realite bu...anne ve babası çekip giden bir çocuğun,oyun oynama esnasında,mızıkçılık yok...oyundan çıkmak ve kaçmak yok..deyişleri gibi...sahi ya,neden bu kurt düşer yüreğimize sevmelerde...bu da gidebilir...bu da gidecek..bu da diğerleri gibi çıkarsa...bu da mı hüsranla sonuçlanacak..bu da mı hain...bu da mı birgün hoşçakal diyecek...gibi,yüzlerce şüphenin kıskacına girmek var ya...sanırım,insanlar yaşadıklarından,gözlemlerinden,okuduklarından,izlediklerinden dolayı ki,bu şüphe kemirir durur ilişki boyunca sevdalıları...belki de,gardımızı alışımız bu yüzdendir kimbilir...eserin tamamında da bu gard alış var gibi...

tebriklerim,sosyal ve psikolojik bir realiteyi,duruşu ve hazır oluşu dillendiren ve "gibisin" diye diye mısralara sarmalanan seslenmelerin güzelliğinedir...saygılarımla...

Şiir Bilgi

GÜLNUR  ATEŞOĞLU

GÜLNUR ATEŞOĞLU

SIRTIMDAN VURACAK GİBİSİN


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.