ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Uyanık bir tek adam, uyuyan binlerce kişiden daha güçlüdür. S. Carnot Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
suzan çelik

suzan çelik

29.5.2012 19:24:13

FECİ ÖLÜM


Bir insanın
Kendisini af edemeyip
Ölümün keskin kokusu
Hücrelerinde dolaşırken

Bir günde
Bin kez
Ölmesi kadar
Yoktur feci bir ölüm...


sayın arkadaşım.şiiriniz kısa ama çok anlamlı.yaşam boyunca yaptığımız bazı düzeltilemeyecek veya tamiri müm kün olmayan
hatalar bizi öyle bir vicdan çaresizliğine düşürür ki çare bulamayız vicdanımızın sesine..bu vicdan azabının çekilebilmesiiçin bu hatanın sadece kendinizin biliyor olması gerekmektedir. bunun muhasebesini kendi kendimize bile yapamayız.o çaresizliğin içinde yoğuruluyorken kimseyede anlatamayız.insan o anda ölse bir damla kanı akmaz.
bu hata her konuda olabilir.siz hata yaparsınız,başkasının sırrını saklamak zorunda kalırsınız,v.s.işte bu her gün ölüm demektir.deriz ya bazen olaylar karşısında.(ay!.....öldüm öldüm dirildim)işte bu gerçek ortaya çıktığı zaman söylenen birsözdür.benim bu konuda yaşadığım bir örnek var ve çok acı:kardeşim doktor hatası yüzünden bebek 8 aylıkken doğdu.yaşar diye ege üniversitesinde küveze koymamışlar.sonradan akılları başlarına gelmiş.damatla biz bekliyoruz..hemşirenin biri bana gerçeği söyledi.bebek sabaha çıkmaz dedi.ben bunu babaya ve eve geldiğimizde ailemede söyleyemedim.annem felçli.daha kötü olacak millet hayaller kurarken gerçeği bir ben biliyorum.ertesigüne kadar değil bin binlerce defa öldüm.bebek tabii ertesi günü öldü.bu gerçeği birtek burada anlatıyorum.eğer bir insan gerçekten vicdan sahibiise binlerce defa ölür.ama dangozun birisi ise onda hiç vicdan ve acıma duygusu yoksa h,iç bir şeyi umursamaz.deriz ya bazen,sende hiç vicdan yokmu arkadaş diye.şiiriniz çok güzeldi.kutlarımsizi.puanım tam selamlar arkadaşım....


Güçsüz bir kıvılcımın bir yangın başlatamayacağı gibi ruhsuz insanlar motive olamazlar. Güçlü istekler günlük çalışmanızdaki eforu ateşler ve işlerinizi zevkli kılar. Stanley Baldwin


Şanssızlığa katlanabiliriz , çünkü dışarıdan gelir ve tümüyle rastlantısaldır. Oysa yaşamda bizi asıl yaralayan , yaptığımız hatalara hayıflanmaktır. Oscar Wilde



Şiir Bilgi

kul düşünce

kul düşünce

FECİ ÖLÜM


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.