ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Her yeni fikir, başlangıçta diğerleri arasında azınlıkta kalır. Thomas Carlyle Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
Taskin Uzel

Taskin Uzel

3.6.2009 10:11:03

Vatansever vatan haini yine,
Vatan hainleri vatansever memleketimde,
Özelleştirildi kalmadı bir şey,
Tek anamız kaldı üstat
Onu da özelleştirecekler...
Daha çok şey var anlatacak
Halk eğitimsiz anlamıyor anlatılanları,
Üretim yok, tüketim çok, yine işsiz, yine aç kızları, delikanlıları,
İşte böyle üstadım ülkemden insan manzaraları...

(Ülkem bazılarına göre çok ama çok gelişti,
Oysa davul aynı davul be üstat, yalnız çalan değişti...)



Calan degisti belki ama düzen; calma, talan etme düzeni olunca, yeni gelen, gidenin biraktigi yerden devam ediyor. Sizinde belirttiginiz gibi, Vatan hainleri Vatani istila etti.

Yüreginize saglik Kazim abim, hep oldugu gibi ortak fikrimizdi.

Şiir Bilgi


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.