ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Yalnız kendi nefsini düşünerek dost arayan, hizmetçi arıyor demektir. CENAP ŞAHABETT Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
babidim

babidim

10.12.2008 14:50:31

« Şairin önceki şiiri




*)(*Aynalar Bilmezdiler*)(*

AKVARYUM DEVRAN İÇRE

Balıklar cam âlemden taşra var bilmezdiler.
Bu devran içre devran döndüğün bilmezdiler.
Ceninler rahme doğmuş, dünya kabriymiş sanır.
Rahimden başka cennet olduğun bilmezdiler.


Bakanlar zerrecikten bin âlem birden bulur.
Işıktan at sürenler Dünya zerreymiş bilir.
Âlemler zerrecikten ördüğün bilmezdiler.

Tohum orman olurken tek âlem orman bilir.
Şu dallar zerrelerden doğduğun bilmezdiler.

Şafaktan ayş’a güller saçtığın görmez misin?
Şahaplar gözlerinden aktığın bilmezdiler.

Felek hep dönme tutmuş bir günün göstermedi.
Günümden özge bildim bildiğin bilmezdiler.

Âlemler iç içeymiş aynalar bilmezdiler


***********************************************
İpek böceği misali , ördüğü kozasının içersinde hayatını bitiren kimi zavallılar da; başlarını dışarı çıkardışkarında, nelerin olduğunu fark ederlerse de, iş işten çoktan geçer...
Baktıkları ayna kadardır gördükleri şeyler--- kimileri için...---
Oysa,ayna gerisinde ne hayat, ne müthiş bir evren vardır.
Bunu idrak etmek için, akvaryumdaki balıklıktan çıkmak,
dünyayı saydam görmek gerekir.

Hep uyanık olmak, yaşadığının farkındalığını bilmek...

Şiir müthiş tema ile ve yine özleşim kurucumuzun bilinçli işleyişi ile damgasını vurmuş görünüyor şiir dünyasına..
Örnek ve harika bir eser niteliğinde.
Tebrik , teşekkür ve saygıyla efendim...

Şiir Bilgi

şahamettin

şahamettin

Aynalar Bilmezdiler


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.