ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Her yeni fikir, başlangıçta diğerleri arasında azınlıkta kalır. Thomas Carlyle Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
(Mustafa Çetiner)

(Mustafa Çetiner)

22.3.2007 15:36:24

Sevgili karya.Öncelikle şunu söyleyeyim bu şiiri ve buna benzer başka bir şiirimi yazarken aklımda siz yoktunuz ama hep ilk tepki sizden geldi nedense.
Aslında isimde verebilirdim ama amacım kimseyi rencide etmek değil.Bir şeyler anlatmak.Yeni bir arkadaşımız var,pek çok şiirin altına kleşelediği bir yorumu üstelik ikişer kez ekliyor...
Şiir sizin tarzınıza uymayabilir ama bu o şiiri ve şairini küçük görme hakkını vermez size.Okur unutursunuz sizin yaptığınız gibi.Yada okumaz pas geçersiniz...

Ben hep şunu düşünürüm şiir yazarken.Herkes anlamalı beni.Köydeki Ninem de anlamalı,İstanbuldaki yeğenimde..

Bu da benim tarzım...Kimsenin tarzını eleştirmem,şiir okurken tarz seçmem her tarz şiiri okurum.Önemli olan tarzı değil bana bir şeyler hissettirmesidir şiirin.

Sizin beğendiğim şiirleriniz de oldu,yorum ekledim.Ama bana duygu veremeyen şiirlerinizi de okuyup geçtim ve unuttum ben de.Ama altına asla bu nasıl şiir böyle gibi saçma sapan yorumlar eklemedim. Benim hoşlanmadığım bir şiirde ufacık bir söz bir başkasına hoş gelebilir.Anlayışlar tamamen faklı....

Kısacası kimse kimsenin şiirinin altını reklam panosu olarak kullanma hakkına sahip değil.Dikkat çekmek adına yorum ekleyenlere ve anlaşılması zor şiir yazacağım,farklı olacağım diye anlamını bile bilmediği sözcükleri satır aralarına serpiştirip şiir yazdım sananlaradır bu şiir.Selam ve Sevgiyle.....

Şiir Bilgi

(Mustafa Çetiner)

(Mustafa Çetiner)

ÇÖZÜMLEMELİ ŞİİR....


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.