ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Soyulduğu halde gülen adam hırsızdan bir şey çalmış demektir, boş yere üzülen ise kendi kendini soyar. William Shakespeare Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
Arzu Buse ERASLAN

Arzu Buse ERASLAN

6.8.2008 16:13:24

Bir ağabeyim kimileri gibi bana direk tacizde bulunmak yerine özelden seni bu kadar kızdıran ne be kızım dedi bende açıklama yaptım burada isim belirtmeden aktarmak istiyorum derdimi...


ben bir davette vücut hatlarımı belli etmeyen dekoltesi yok denecek kadar az bir kıyafet giyindim(ayrıca aykırı bir kıyafet olmuşl olsaydı bile onları ilgilendirmezdi) ki her zaman giyiniyorum o davetteki bir kaç sadece kafası kapalı insan beni nasıl eleştirdiler anlatamam yok gençlik elden gidiyor yok efendim nasıl bir gençlik yetişiyor allahı bilmezsin kuranı bilmezsin sen ne bilirsin müslümanlığı sizler ateistsiniz kafanızı kapatmayı bilmezsiniz gibi daha neler neler saydı ama size anlatamam toplum içerisinde bana bunları söyledi ve ben sesimi çıkarmadım içime attım ki benim kafamı kapatmam imkansız çünkü ben rahatsızım kullandığım ilaçlar var boğazıma elimş tuttuğum zaman bile nefes almakta güçlük çekiyorum yaz kış üzerimde çarşaf bile olmadan yatıyorum ve bu kendini bilmez kesim benim kafam kapalı değil diye beni din dışı saydılar bu revamıdır bu müslümanlığa islama sığarmı hangi dinde görülmüş kendini pir sayıpta başkasını dinden çıkarmak hangi kitapta yazmış gösterişi müslüman saymak kim demiş iman görünür diye bunu anlatmaya çalıştım ama sayın kalender nerelere çekti konuyu oda beni dinsiz yaptı benden uzak olan allaha yakın olurmuş varsın benden uzak dursunlar benim için farketmez beni anlayan zaten anladı sığ kafalı değil onlar çünkü selam ve sevgilerimle ilginize teşekkürler...

Şiir Bilgi


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.