(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
____ikinci yüzü____ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
____ikinci yüzü____ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Lavanta, parfüm kokusuna diyecek sözüm yok da, şu çim kokusu var ya, hele kesildiği zaman, biçildiği zaman, çok kötü kokuyor,, tavsiye etmem.. Her veda aslında çim misali, bir şeyler bırakıyor ardında,,, sevgilerrr,,
Şubat sabahlarına uyanırken kimsesiz ve sessiz..küsüyorsun/masum ki yüreğinin derinliğinde bir ihtilal gibi dipdiri duruyor gitme/lerinin ayak sesleri..aynalarda kırılırken yüzün/hüzün..uyanmayacağın sabahları düşünüyorsun kısık bir sesle ki usunun fragmanlarında hep bir kal-mak dürtüsü ve bil/iyorum bir son arzuluyor yüreğin/bir tek hece/bir tek mevsim/bir tek gölge/ bir tek sen/hep sen..en çok sen..
kalmalara uyanmak istiyor ömür o soğuk şubat akşamlarında.. yalnızca kalmalara, vedalar uzatan herşeyden bir adım uzak kalarak. veda olmamalı sevdayla, hüsran bir son yazılmamalı alınlarımıza.. sen olmalısın hey, sen kalmalısın bir yudum dudaklarımda.. yazımda..
Bana ikinci
Üçüncü
dördüncü
Ya da beşinci yüzünü değil
Kalbime
''Seni Seviyorum'' cümlesi kadar dolu
Birinci yüzünü göster
Sade(ce)
Bu yeter bana
Bin bir ömür kalmaya yanında
Bu yeter...
Mehmet Selim ÇİÇEK
13 Temmuz 2013, 15.29, Kızıltepe