ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Uyanık bir tek adam, uyuyan binlerce kişiden daha güçlüdür. S. Carnot Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
andelip

andelip

16.1.2023 20:47:27

Şiiriniz, sade ve içten söyleyişin sesi soluğu olmuş. yürekten gelen duygular nasıl çıkmışsa o şekilde kaleme alınmış...
zaten şiirin mana ve muhteviyatının derinliği sineden kopan rengarenk duygular olasındandır...
kafiye ve hece kaygısı olmadan, duyguları dile getirebilmek, ayrı bir güzellik katmış dizelerinize..
gülmeye hasret kalır leblerim.
derken buradaki leb kelimesi farsçada lab yani dudak anlamında olup, dilimize farsçadan geçmiştir. ama tabir-i caizse, ifadenize tam da oturmuş..
sen görülmez yel oldun,
kabına sığmaz sel
biraz ahu zar, biraz intizar
yine de sen kendini koyuverme,
umut ek biraz...
dizeleriniz mana ve muhteviyatı derin ve alabildiğine ince işlenmiş bir kaneviçe gibi.. okurken haz verdi bana..
hikayesi sayfalara sığmaz, film gibi biraz... ifadeleriniz bana Kayahan'ın şarkısını hatırlattı,
Bizimkisi bir aşk hikayesi
Siyah beyaz film gibi biraz
Gözyaşı umut ve ihtiras
Bizimkisi alev gibi biraz...
Şiirinizi okurkan bani aldı maziye götürdü.. biraz hüzün biraz gözyaşı ve biraz da hasret duygularımıza tercuman oldu adeta...
Bana neleri tedai ettirdi neleri bir bilsen...
Nice güller tablolaştı gözümün önünde... Ama biri vardı ki beni yaktı ta derinden.
İşte ben de ona yazıyorum bütün türkülerimi, aşklarımı, sevdalarımı...
Sizde de böyle bir çağrışım olmuş herhalde...
Ne güzel bir dantela gibi örmüşsünüz şiirinizi....
biraz sükut dinle
sakın olma ahraz
saçlarını da yolma...
derken..
Rengarenk duygularla bahara yelken açmayı beklerken bir anda kışın ortasında kalakaldık. biraz sükut et dinle, ama ahraz olma dedikten sonra saçlarını da yolma, sonra ben bekledim devamı var mı? diye bir anda kesildi sonunu göremedim bu filmin sevgili dost...
ifadenizin sonuç bölümü olsaydı, belki bu filmdeki musikiyi yakalaya bilirdik diye düşünüyorum, sevgili dost...
Bu musikiyi yakalamak ve rengarenk bahara çıkmak ve baharı yüreklerde yaşamak dileğiyle..
sevgi ve selâmlar.


Şiir Bilgi

DÜŞLER SIĞINAĞI

DÜŞLER SIĞINAĞI

SEN BENDEN GİTTİN GİDELİ


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.