ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Sarhoşluk kusur yaratmaz, kusurları açığa vurur. Seneca Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
redfer

redfer

23.9.2022 01:13:20

Mustafa Kemal Cumhuriyeti krdu ve bizlere emanet etti.
Onu yaşatacak ,onu muasır mdeniyetler seviyesinin üzerine çıkarmak her Türk'ün vazifesi .
Bu bilinçte çocuklar,nesiller yetiştireceğiz.
Mustafa Kemal'in yolunda ,izinde nice asırlara erişecek Cumhuriyet.

Elbet yol ve menzil her zaman düz değil.
İşte bu zamanlarda Ulu Önderin yol göstericiliğine ihtiyacımız var.
Birlik ve beraberlik içinde aynı güzergahtan giderek önmüzdeki her engeli aşacağız, önümüzde ki her zorluğun üstesinden geleceğiz evvel Allah.
Bundan zerre kadar kuşkum yok.
Bu Millet nice Mustafa Kemaller yetiştirecek basiret ve ferasete sahip .
ve de yetişecekte.

Şaheser bir şiirdi Halil Hocam.
"Ata’m no’lur hemen gel " dizesine katkı sunmak istedim.
Umarım merama uygun olmuştur.

Daha nice şaheser şiirlere
Selam ve hürmetlerimle





Şiir Bilgi

halilşakir

halilşakir

ATAM NOLUR HEMEN GEL


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.