ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Mutlu olmak istiyorsan, kendini başkalarıyla karşılaştırma. James F. Cooper Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
Yinsani

Yinsani

31.10.2020 22:46:58

çirkin paylaşımlar nedeniyle 10 göz altı, 2 tutuklama...

izmirde 2,5-3 yıl kaldım ve bugün 6-7 yıldır aramayan bir arkadaşım aradı... en son ankarada görüşmüştük..

2 saat olmadı arayalı.. bir şeyi yokmuş..

izmirdeymiş, hatayda... izmir lafını duyunca içim eridi hemen , bir şeyleri yokmuş sıva çatlağı falan dedi sadece, yarın gelip kontrol edecekler dedi....

99 depreminde 6 aydan fazla barakada kaldım...
zaten depremin ne olduğunu çoğumuz biliyor artık ülkemizde..

izmir şu aralar artık ayaza soğuğa vurur yavaş yavaş.. yanlış hatırlamıyorsam tabii..

99 da kamyonlardandevletimiz ısıtıcı battaniye mont vb dağıtmıştı.. 17 yaşımdaydım herhalde..

o zamanlar gençlik fazla anlayamıyorsun, sanayiden eski araba lastiklerini alıp mahalle meydanında kaç gece yakmıştık ...

***
"Geçmiş olsun İzmir
Yardımlarımızla birlikte
Dualarımız da sizinle"

umarım tez zamanda sarılı tüm yaralar
ve fazla can kaybımız olmaz.

kısa ve netti her zamanki gibi..
eksik olmayın..

Şiir Bilgi

7TEPE

7TEPE

Yuh olsun!


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.