ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Soyulduğu halde gülen adam hırsızdan bir şey çalmış demektir, boş yere üzülen ise kendi kendini soyar. William Shakespeare Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
YAŞAYANKELİME

YAŞAYANKELİME

11.6.2017 15:57:58

...

Su bazı an bazılarına göre hayattır
Bilgidir .
Öz.

Bazılarına göre can .

Herşeyin usul usul kirlenmeye başladığı bi devirden geçerken . Tuzlu deniz kokusu havada esiyor.. Kirlenen bütün denizlerden bi Akdeniz. Dalgaları ile ninni söylüyor. Akdeniz'den kıyıya çarpan balıklar ve sahilde cansız yatan bedenler. Bütün Denizler mürekkep olsa ifade edemez o acı gerçeği. Bütü Denizlerin yüzü artık tuzdan kap kara .

Kara Deniz .

"İstanbul boğazı esrarengiz Turkuaz rengine bürünmüş
Çok Hamsili bi yaz olacak
Balıkçılar çok yaşadı "

Medyada ki haberler direniyor .
...

Hakiki temiz, doğru bilgiye ulaşmak bir marifet olmaya başladı. Akan suları bile arındırmak zorunda kaldı insanoğlu. Teknoloji ve bilgi çağının zirvesine Tırmanırken hızla.

Su ne kadar akarsa aksın kendini ebediyete taşıyamaz tek başına . Suyu güneşin vurduğu bi yerde bi kaba koyarsanız , akamaz. Akamayan su zamanla çürür veya buharlaşarak yok olur. Kirli ise yine temizlemek için toprağa ihtiyaç duyulur ilk.

Su'yun hafızasına ne yüklediğinizdir kendini kendine Önemli kılan. Su unutur .
Su'yun akması bi hüner değildir aslında . Nereye, niçin, nasıl aktığı önemlidir .

O nedenle su'yun akışana yön ve biçim veren o İlâhî kudrete hayranım dâimâ.

... ve

Zaman mışıl mışıl akarken
Bir Şiir daha üflenir suya


Güne düşen şiiri ve kalemi kutluyorum.
Sade ve duru bi anlatım güzeldi yansıyan Şiire



Düş düş
Düş'le
Yaz yaz
Nereye kadar

Sevgi yaşatır dâimâ
Akan su değil kandır

Unutma hep Umutla
...

Saygımla kalınız

.




.








YAŞAYANKELİME tarafından 6/11/2017 7:05:15 PM zamanında düzenlenmiştir.

Şiir Bilgi

hena

hena

....


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.