ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Her yeni fikir, başlangıçta diğerleri arasında azınlıkta kalır. Thomas Carlyle Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
yetim ali

yetim ali

3.1.2014 20:51:24

Ey aşk...Dost...Sevgili...

"Hep eksikti yarım yamalak,Beceriksiz ve bencildi cemallerin
Ne gördüler özümü,ne de nefsimi
Bedenimdi hedefi,gözlerim di ederi..." Bencil,eksik ve yarım yamalaktı,Cemal isminin yansımaları...Çünkü onlar birer Yaratılmıştı,nefislerine düşkün...Ne,benim içimi,ne de özümü gördüler...tek gördükleri hedef,nefislerine hitap eden tenim ve Senin sanatın o zümrüt yeşili gözlerimdi...

Oysaki,benim özüm Sana dönüktü ve içimde koskocaman bir ben vardı,benden içeri...İşte o ben,asla doyamadı üç günlük dünyanın güzelliklerine...Artık mecazi aşklardan,SANA,gerçek aşka döndürdüm yüzümü Ey Gafur-u Rahim...Huzurundayım...Başım hicaplarımdan secdede şimdi...Sen Zahir ve Batın'sın...İçlerimizde ve dışımızda ne olup bittiğini Sadece Sen bilirsin...İçi çürümüşleri,kuyu kazanları,yürekten geçenleri Sen bilirsin ki,bana zulmedenleri,Senin ADL ve Hakem isimlerine,adaletine havale ediyorum...Cilasız Yüreğimle huzurundayım şimdi,Sen ki insanların dışından çok,içlerine,niyetlerine bakarsın ki,niyeti sadece tenim olanları bilirsin...Beni,içimde SEN varken kimse bozamadı...Ya Baki,Entel Baki,Sen Bakisin,Gerisi fani ve hiç...Kahpelikler mi,onlar da ne ki,SEN yetersin bana Ey Rahman ve Rahim olan Yar....Ben Senin aşkına talibim...Mecazi aşklardan yoruldum,bıktım,iğrendim,tiksindim..Çünkü onlar kalleş,dönek ve geçici...SANA OLAN AŞKIM EBEDİ...

Tebriklerim Aşk-ı Hakiki olana Allah'a niyazlarınıza bizi de ortak eyleyip,tasavvuf dünyasının gerçekleriyle Yüreklerimizdeki Aşk-ı insani denen fani aşkların gerçek yüzlerini gösterip,şeffafça paylaşmanızdaki ulvi yakarışlarınızın güzelliğinedir...selamlarımla...

Şiir Bilgi

KARDELEN'NİNİM

KARDELEN'NİNİM

EY AŞK


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.