ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Soyulduğu halde gülen adam hırsızdan bir şey çalmış demektir, boş yere üzülen ise kendi kendini soyar. William Shakespeare Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
haydar06

haydar06

2.12.2009 16:26:05

SEn karşımdayken aklımdan geçen her şeyi yüzüne haykırsam diyorum.
Git desem sana madem sevmiyorsun dönüp bakma arkana diye haykırsam yüzüne...
Ama yapamıyorum öyle çok korkuyorum ki seni kaybetmekten bu yüzden git diyemiyorum sana...
Bana yaptıklarını sessizce çaresizce seyrediyorum.
Konuşursam içimde büyüyen öfkenin felaketinden korkuyorum
Sana zarar vermekten seni üzmekten korkuyorum...
Hani konuşursam büyü bozulacakmış gibi hissediyorum
Oysa ortada büyüsüne kapıldığım bir masal dahi yok ...
Tam tersi yüreğime her geçen gün daha derinden vurduğun darbeler var

Gözlerinin önünde kan kaybeden bir yaralı var ortada...
Bense buna rağmen susuyorum ...
Sırf sen kalasın gitmeyesin kırılmayasın diye bana verdiğin yaraları görmezden geliyorum.
Susup sadece bir köşede sessizce seni izliyorum bana yaptıklarına seyirci kalıp sana engel olmaya çalışanlara karşı çıkıyorum...
Susun diyorum yapmayın...
Engel olmayın ona acı vermiyor bana yaptıkları o yüzden siz karışmayın diye haykırıyorum...

Oysa sonra oturup bir köşede hıçkırıklara boğuluyorum
Keşke diye haykıran yüreğime teselliler sayıyorum
Geçicek sabret bir gün vazgeçecek canını yakmaktan diye hala seni savunuyorum kendime...
Nasıl bir sevda bu ?
Nasıl bir acı ?
Söylesene sendeki nasıl bir vicdan?
Nasıl bir sevgi yüreğindeki?
Yeter artık gör çaresizliğimi gör sana büyüyen gözlerimdeki öfkeyi...
Sırf sen üzülmeyesin kırılmayasın diye kendine eziyet ettiren yüreğimi gör de kurtar beni bu ızdıraptan...
Çekil ne olur çekil yolumdan...

Yine harika bir şiir.
O güzel yüreğine sağlık.
Saygılarımla.


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.