ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Soyulduğu halde gülen adam hırsızdan bir şey çalmış demektir, boş yere üzülen ise kendi kendini soyar. William Shakespeare Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
meftunkaranfil

meftunkaranfil

20.8.2009 17:19:50

Özgecan tu xer hati...hoşgeldin..
sevdalarımız hep pusludur, hayalde göğe yükselen mesih gibi acı vericidir yorgundur, beden hep o aşkın ötesinde acıyla kıvrılır ve attığı her adım, döktüğü her gözyaşı onun için ibadettir, oysa hayatı tepeden talan etmek yerine biz kendimiizi talan ederiz, yorgunuz, aciziz ve bir o kadar da hüzünlü, bunlar sevgili akla geldiğinde büyük bir mutluluğa dönüşür, sözler rafa kaldırılır, dünya unutulur, düşte o sevgiliye pay verilir, geçen her mevsim anılarımızın yeniden bir film karesi gibi önümüzden geçmesi gibidir, ve izliyenimizde çok olur kimileri ihanet ve nefret dolu bakışlarla, kimileri saf, kimileri mutluluk dolu bakar, ama aşk o tahamülü olmayan sabırsızlığın pençesiyle bir an kendini yerde bulur , kalkmaya takati olduğu an yürüyecek gücü bulamaz o yorgun ve acı hezimetin ardından, karanlıklar kendine bir kat daha karanlık giydirir,gölgeler uzadıkça uzar ve yalancı ışıklar her daim kol gezerler sen nerdeysen onlarda orada....seven ve sevilen, ister çok sevsin ,ister az sevsin, kırgınlıklar olur ama nefret hiçbir zaman olmaz....seven yürek bize bu dizeleri okuttukça bizde geçmişi tavaf ettik gözyaşlarıyla,umudu heba ettik hıçkırıklarla.....................

Seni Seviyordum
Sana uzak kentlerden birinde zamanın bir yerinde seni ve senli günleri anımsattı akşam güneşi...
Onca zamanın üstünde eskimeyen bir düşüncesin şimdi
İnsan hergün anımsar mı aynı gözleri
SENİ SEVİYORDUM ve senin haberin yoktu
Saçlarını izliyordum uzaktan, kulağının arkasına düşüşü ve burnun, herkesten başkaydı işte...
Güldüğü zaman yukarıya bakardı;
Yukarı kalkan başın ve gülen gözlerin vardı...
Ne güzeldiler sen bilmiyordun...
BEN SENİ SEVİYORDUM...
Kalbime sığmıyordu aklımdan geçenler
Duvarlara, vitrin camlarına, kaldırımlara çarpıyordu
Geri dönüyordu, çoğalarak
Senin sesini duyduğum masalarda erteliyordum herşeyi, herseyi erteleyişim oluyordun
Kalp ağrısı oluyordun,
Birlikte soluduğumuz sokak isimleri oluyordun,
Mevsimler değişiyor ve büyüyorduk,
Dönemeçler geçiyor, köprüler göze alıyorduk ve bazen tekin olmayan suların üzerinden atlıyorduk
Cesurduk...
Ufuk çizgisi maviydi, gün batımı hep turuncu ve kırmızıydı bütün karanfiller...
Ben SENİ SEVİYORDUM sen bilmiyordun...
Sevinçlerim oluyordun arasıra sen hiç bilmiyordun
Sonra herhangi biri oldun, bütün sevinçlerim bittikten sonra
Yağmurlar yağdı, serin haziran akşamları
Derken bir gün uzaktan gördüm seni...
Saçların bana inat başın herseye meydan okuyarak işte yine aynı
Kalbimi acıttı her zamanki gibi...
Değiştik sanıyordum ve sen yine bilmiyordun
Şimdi bunları anlatsa sana birileri kim bilir yada boşver bilme en iyisi...

İclal Aydın

Güla Serhade sevdiğim bu şiiri.....şiirinden güzel olmasada buraya atıyorum......
ez bojna dıle teyi rındık hatme sayfa te....senin güzel yüreğin için geldim sayfana özgecan....
Tu emanete Xudeve (allaha emanet ol)

svgler
syglar
slmlar




meftunkaranfil tarafından 8/20/2009 8:23:00 PM zamanında düzenlenmiştir.

Şiir Bilgi

MMehlika Sultan

MMehlika Sultan

CAN ÖZÜMÜN GELİŞİ


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.