ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Soyulduğu halde gülen adam hırsızdan bir şey çalmış demektir, boş yere üzülen ise kendi kendini soyar. William Shakespeare Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
umut_adam

umut_adam

23.4.2009 14:47:59

Saygı değer Yasemin hanım;

GİTTİN YA

Yazdıkça seni kalemim, sustukça kendimi yaralayan
Bir aşk öyküsünde bırakıp gittin ya beni
Susmak da istemiyorum ama susturdun ya sesimi
Yalvardım, bağırdım, ağladım soluksuz,
Ne biraktın?Seni senden çok seven bu kadına
Kayıbız birbirimize konuşmaların gölgesinde
Anlamsız, zamansız yasaklarınla kanattın yüreğimi
Sen sevdamın katili...
Bunu aşkıma nasıl yaptın?
Söyle nasıl kıydın?Neyden korktun ?Bendenmi?
Ellerini tutmamdanmı, seni seviyorum dememdenmi?
Kimselere benzemeyen deli sevdamızdanmı?
Bir bebek misali kurduğum düşlerimdenmı?
Aşkdan ölsek de saklımızdanmı?
Har har, kor kor yanmamızdanmı?
Kızıl saçlarımdaki bahar kokusumu korkuttu seni
Yoksa ürkek bir ceylan gibi olan ,
Bu kadının kalp çarpıntılarımı,ürküttü seni.

Yürekte yaşayarak dizeler ilmek ilmek işlenmiş satırlara ve gönülden gelen yüce duygular ile yazılmış, beğenerek ve saygı duyarak okuduğum şiir olmuş. Şiir etkili bir söylem biçimini yakalamış.
Bu şiirinize ustalıkla yön verişinizi, duygu ve düşünceyi mısralarınıza kusursuz bir şekilde aktarılmış…
Beğenerek ve saygı duyarak okuduğum bu şiirinize Erzurum’dan sayfanıza başarılarınızın devamı dileği ile sevgi ve saygılarımı getirdim. Lütfen kabul buyurunuz.
Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun

Bu içten dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın...
Sezai Binici/umut_adam/Erzurum..
Saygılarımla


Şiir Bilgi


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.